5-10-15 Odzież dziecięca

Odzież dziecięca 5-10-15. Marka 5.10.15 należy do Spółki Komex z siedzibą w Warszawie. Sieć działa od 1993 r.. 
Artykuł: Galeria Biała - pierwsza Galeria Handlowa w Białymstoku
Odzież dziecięca 5-10-15. Marka 5.10.15 należy do Spółki Komex z siedzibą w Warszawie. ...
Czytaj cały artykuł i ogladaj więcej zdjęć: Galeria Biała - pierwsza Galeria Handlowa w Białymstoku

Komentarze
  • kamilka 25-12-2008 g. 21:25:29
    5 10 15 jest super tam kupiłam chyba z 50 ubrań
  • vip 25-02-2009 g. 14:16:02
    prosze was mam 13 lat i jeszcze dwa lata temu byly tam fajne ciuszki :) a teraz 5 10 15 strasznie zdziecinniało
  • jola 27-03-2009 g. 12:10:06
    Super? Chyba żartujesz. Kupiłam pare sztuk i nigdy więcej. Kiepska jakość i nieciekawe wzory. Tandetna chińszczyzna.
  • Jula 30-03-2009 g. 11:06:45
    Uważam, że kolekcja stworzona przez 5 10 15 jest bardzo ciekawa:)Dzeciaczki wyglądają zabawnie i kolorowo. Fajnie byłoby zobaczyć odrobinę więcej kurtek i płaszczyków dla dziewczynek ( tych najmniejszych )na wiosne/lato 2009.Poozdrawiam-zakochana mamusia-
  • blondi 30-03-2009 g. 16:07:08
    Chińszczyzna? Prosze Cie a gdzie teraz niema chińskiej produkcji...kupisz torebke za 200zl a wśrodku wielka metka MADE IN CHINA zastanów się co piszesz zresztą jak nie pasuje to zawsze możesz kupić gdzieś indziej dwa razy drożej
  • goska 16-04-2009 g. 10:50:25
    Ciuszki niektóre fajne, niektóre nie. Dla dziewczynki maja fajne granatowe płaszczyki. I jedną sliczną sukieneczke wypatrzyłam. Fajne dzieciaki na plakatach - "mała dziewczynka"- piekna niebieskooka z kokardą we wlosach i "mały chlopiec" blondasek :)
  • ola 22-07-2009 g. 21:18:21
    bardzo fajny sklep
  • kasia 07-09-2009 g. 06:21:32
    Hej. Fajny sklep, ciuszki dla dzieci w dobrej cenie. a teraz wszystkie marki to MADE IN CHINA !!!!! ZAWSZE coś wybiorę dla dzieci. można spokojnie pooglądać i panie które tam pracują nie chodzą za tobą " a może pomóc". sorry ale ja umiem sama kupować. wolę ich niż inne sklepy i odzieżą dla dzieci. :-)
  • kamila nazarko 21-09-2009 g. 20:08:21
    tam jest bosko mam 10 lat i mam prawiewszystkie dobre ubrania z tego sklepu bomba
  • amanda 28-01-2010 g. 19:24:37
    ten sklep jest dosyć fajny czasem można kupić fajne żeczy ale nie stety nie zawsze przepraszam was bardzo ale gdybyście się postarali to mógł by to być dóżo lepszy sklep :) oczywiście nie mówie że jest bardzo zły ostatnio jak byłam to kupiłam dwie super bluzki dla diecka ale nie zawsze tak trafiam :) ale sam sklep jest świetny :):)
  • extra sklep ! 5 , 10 , 15. 28-01-2010 g. 19:28:51
    super sklep jest barrrrrrrrrrrrrdzo fajny jak bym miała wymieniać to zasługuje na pierwsze miejsce :):)))))))))))))))))):):):)):):):)::) !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mamusia 06-03-2010 g. 11:32:32
    sklep może i fajny ale niektóre ubranka nie bardzo.Mam na myśli body w których już przy pierwszym użyciu odpadły zatrzaski i to w 2 naraz:(,a w 1 to nawet brakowało 1 zatrzasku.Po pierwszym praniu od razu powstała dziura przy zatrzasku.Body wylądowały w koszu.Także polecam ubranka wyprodukowane w Polsce,przynajmniej dłużej nadają się do noszenia:)
  • EWA 15-03-2010 g. 17:49:15
    Ubranka są kiepskie do pierwszego prania odradzam tam zakupy szkoda kasy
  • klaudia 05-04-2010 g. 07:47:13
    rzeczy super obsluga do kitu;
  • kasia 14-04-2010 g. 14:30:48
    gatunkowo okropne.. po pierwszym praniu rzeczy są sprane.. tragiczne dosłownie
  • DANKA 20-04-2010 g. 22:16:16
    Jakość naprawdę kiepska, ceny po kilku przecenach do przyjęcia jak za towar który można nazwać jednorazowym a co do obsługi to w moim mieście pozostawia ona wiele do życzenia
  • 23 12-05-2010 g. 19:32:06
    obsługa wiele do życzenia a klienci jeszcze więcej!!nie pracuje w 5-10-15 ale jak można tak pisać ogólnie....napisz konkretnie co i kiedy ktoś żle zrobił??? i czy ty jako klient byłeś ok....Jakość do kitu ale ile te ubranka kosztują za 30zł nie kupisz super bluzy czy płaszczyka!!! skoro kupujecie w tym sklepie to za bogaci nie jesteście pewnie naginacie na taśmie albo innym butiku i przychodząc chcecie się wyżyć na obsłudze!!! a jeżeli ktoś się pyta w czym może pomóc to napewno tak musi mówi!!!
  • iw 10-03-2011 g. 00:05:37
    Racja! I obsługa i jakość do kitu!Zamiast umieszczać na metkach wskazówki dotyczące prania, producent powinien umieszczać treść w stylu"data przydatności do pierwszego prania".
  • d2 13-10-2011 g. 15:56:11
    koszmarna kierowniczka sklepu której już awans poprzestawiał w głowie!!! dziwne że nikt na takie opinie nie reaguję! tu jest poważny problem ale nie w personelu tylko w zarządzającą sklepem kierowniczką która już dawno powinna zostać zwolniona!!!
  • B.M. 16-10-2011 g. 13:27:13
    Ja pracowałam w tym sklepie i odeszłam przez kierowniczkę, jest żałosna i nikt już z nią nie wytrzymuje. Śmieszne jest to , że każdy tak uważa ale nikt nic z tym nie robi.dziewczyny boją się o prace ...Całe szczęście ja odeszłam rok temu i patrząc na wpisy nic się nie zmieniło, aj pracuję teraz w miłej atmosferze i ciesze się , że już 51015 nie jest moją pracą
  • KOLOrowa 30-11-2011 g. 17:54:49
    tak sobie nie podoba mi sie to ze w przeglądarce jest za duzo powieszonych ciuchów i nie ma jak przeglądać wysokie ceny małe obnizki i co chwile zmieniaja w sklepie wystrój co mi bardzo przeszkadza poniewaz za kazdym razem niewiem co gdzie jest....
  • 01-12-2011 g. 11:35:19
    Sklep ogólnie jest taki sobie ... Panuje tam prawie zawsze bałagan. Przeglądarki są zapchane, obsługa ? wiele do życzenia, za każdym razem kiedy tam jestem dziewczyny są zajęta, a to rozmowa przez telefon a to witryną ... Dlatego teraz robię zakupy w smyku :)Pozdrawiam
  • monia1212 07-04-2013 g. 16:33:51
    m synkowi białą koszulkę z czerwonym krawacikiem w komplecie cena ok.60zł. Ostatnio podczas świąt wybrudził ją a pranie zakonczyło się zafarbowaniem koszuli , i innych białych rzeczy,od granatowej odszywki rozporków i kołnierzyka .Koszulka jest do wyrzucenia a miał ją na sobie 2 razy .Dodam że nie ma żadnej metki co do sposobów prania ,prasowania itp.Jednak stosowałam się do wskazań przy praniu tkanin delikatnych.Proszę o namiar na producenta tej marki odzieży .Dziękuję
  • monia1212 07-04-2013 g. 16:36:15
    Jakiś czas temu kupiłam synkowi białą koszulkę z czerwonym krawacikiem w komplecie cena ok.60zł. Ostatnio podczas świąt wybrudził ją a pranie zakonczyło się zafarbowaniem koszuli , i innych białych rzeczy,od granatowej odszywki rozporków i kołnierzyka .Koszulka jest do wyrzucenia a miał ją na sobie 2 razy .Dodam że nie ma żadnej metki co do sposobów prania ,prasowania itp.Jednak stosowałam się do wskazań przy praniu tkanin delikatnych.Proszę o namiar na producenta tej marki odzieży .Dziękuję
  • aisab 05-09-2013 g. 12:40:38
    Nie pakują zakupionego ubranka, trzeba je wziąć pod pachę bez niczego lub zapłacić za torebkę papierową.
Dodaj swój komentarz
Dodaj swoją opinię:

Nick:

Treść: