Vanila sklep

Sklep z outletami marki Vanilla. 
Artykuł: Outlet Piaseczno - końcówki serii i outlety w największym centrum outletów Fashion House w Piasecznie (Warszawa)
Sklep z outletami marki Vanilla
Czytaj cały artykuł i ogladaj więcej zdjęć: Outlet Piaseczno - końcówki serii i outlety w największym centrum outletów Fashion House w Piasecznie (Warszawa)

Komentarze
  • Doświadczona 27-04-2009 g. 23:15:12
    Nie polecam sklepu!! Kupiłam kiedyś kilka rzeczy w tym sklepie. Wczoraj poszłam tam się rozejrzeć ponownie. Pani ekspedientka wciskała mi jedną kurtkę. Była ładna ale bez rewelacji. W końcu uległam (nie wiem jak to się stało- w chwili słabości?) i postanowiłam ją nabyć. Jednak po przyjeździe do domu okazało się, że jest nawet ciut za mała i w ogóle nie mam do czego jej założyć. Normalnie w każdym szanującym się sklepie można rzeczy oddać w ciągu 5 dni lub chociaż wymienić... Wróciłam i okazało się ,że : ZWROTÓW NIE UWZGLĘDNIA SIĘ. ŻADNYCH. Tak więc nie dość że sklep do najtańszych nie należy, to jeszcze w głębokim poważaniu mają klientów. Pozdrawiam i nie polecam Katarzyna
  • Ala 16-10-2009 g. 21:10:00
    Trzeba było ustalić to wcześniej, czy możesz zwrócić. Ekspedientka miała prawo odmówić, a Ty masz nauczkę na rozważne robienie zakupów. A poza tym co to za określenie, że "nie masz do czego jej założyc"? O ile wiem, kurtka jest odzieżą wierzchnią i sama w sobie stanowi ubiór, który ma chronić przed zimnem czy deszczem. Co najwyżej możesz dobierać jakieś pasujące dodatki - czapkę, szalik itp.
  • emka 03-12-2009 g. 13:24:43
    a ja kupuję w tym sklepie ciuchy już od kilku lat i zawsze jestem bardzo zadowolna! można kupić żakiet w jednym rozmiarze, a spodnie czy spódnicę w innym, pasującym, ale przede wszystkim z tego, że garnitury i kostiumy można uprać w pralce i po wysuszeniu od razu nosić, a nie latać do pralni i dodatkową kasę wydawać
  • mikka 20-11-2011 g. 01:16:36
    To,że garnitur czy kostium można uprać w pralce świadczy tylko o tym,że jest z kiepskiej tkaniny.Tkanin zawierajacych wełnę lub jedwab ,napewno nie pierze się w pralce.Tylko 100%poliester można sobie tak potraktować.Rozumiem,że przez słowo"garnitur"czy "kostium"uważasz zestaw marynarka na podszewce+spodnie lub spódnica (również na podszewce)Męskich garniturów chyba nikt nie wrzuca sobie do pralki,to podobnie jest i z damskimi.
  • barbara 27-01-2012 g. 08:19:09
    a ja wczoraj kupilam kurtkę-plaszcz puchowy za prawie 1000 żl okazja bo podobno kosztowała 2700 a w domu zobaczyłam że to made in China. Czuje sie oszukana bo liczylam że ta firma ma swoja marke . Już tej firmy nie odwiedzę
  • mada 09-11-2012 g. 15:36:53
    Uważajcie drogie Panie,nie polecam sklepu gdyż nie szanuje klientów.Sprzedają bardzo szybko,szczególnie niezdecydowanemu klientowi.A ZWROTÓW NIE PRZYJMUJĄ i tłumaczą,że tylko sieciówki mają zwroty!To ewidentny przykład nieuczciwości.Właśnie sklepy,które się sznują - tak samo traktują potencialnego nabywcę,może on zmienic zdanie i wymienic bądź zwrócic towar i nie tylko w sklepach z tańszą odzieżą się to praktykuje , także w tych renomowanych gdzie ceny kształtują się na wyższym poziomie.Niestety,pierwszy i ostatni raz odwiedziłam ten sklep.
  • Katarzyna 11-06-2013 g. 08:41:33
    NIE POLECAM!!! Kupowalam tam ciuchy dosyc czesto, bo sa ciekawe wzorniczo i w moim stylu... az do czasu zlozenia reklamacji. Zero profesjonalizmu ze strony sklepu. I Naprawde nie chodzi o uznanie, czy nie uznanie reklamacji. Pismo bez podpisu, nr kontaktowego, czegokolwiek... Po misiacu uzytkowania kurtki zepsul mi sie zamek. Reklamacje zlozylam w Ursusie, ale Panie nie chcialy jej przyjac bo towar byl zakupiony w Piasecznie (odeslaly mnie tam pomimo, ze wiedzialy, ze sklep zostal zlikwidowany!!!). Oczywiscie otrzymalam odpowiedz odmowna, chociaz zamek zacinal sie od samego poczatku. Wydaje mi sie, ze w odziezy tego typu zamki powinny byc trwalsze. Wyslalam reklamacje jeszcze raz, ale dzisiaj znow otrzymalam to samo pismo o niczym. Szkoda mi juz czasu i pieniedzy na jalowa korespondencje. W casie wizyty w sklepie Pani szukala przy mnie mojej kurtki i mialam okazje zobaczyc 5-6 innych reklamacji (WSZYSTKIE ODRZUCONE!!!). Jedno jest pewne - NIGDY juz nic tam nie kupie!!! Szkoda, ze Vanila nie umie liczyc, a rachunek jest prosty: reklamacja kosztowalaby ich pewnie 20 zl i wciaz wydawalabym tam 400 - 500 miesiecznie (zysk oczywisty), a tak wydam te kase tam gdzie klient jest szanowany i sprzedwca nie doszukuje sie w nim oszusta. Ale to juz nie moja strata... Ja ze swojej strony szczerze odradzam!
  • magda 22-04-2014 g. 22:14:29
    Omijajcie ten podły sklep, w którym ŻADNYCH reklamacji nie uwzględniaja!!!
  • Kamila 13-08-2014 g. 17:28:41
    Ja polecam ten sklep. Bardzo miła obsługa jest w sklepach Galeria Ursynów i Land. Panie świetnie doradzają i interesują się klientem. Ja jestem z obsługi tych sklepów bardzo zadowolona polecam innym klientom.Świetny wybór pracowników i dobrej jakości towar.
  • Świadomy konsument 19-09-2014 g. 11:04:57
    Ja również nie polecam tej firmy! Ostatnio kupiłam bluzkę w Promenadzie, na następny dzień wróciłam i chciałam ją wymienić na inny kolor. Bardzo miła pani, u której kupowałam bluzkę niemal ze łzami w oczach po rozmowie z menadżerką poinformowała mnie, że bluzka, na którą chcę ją wymienić ma inny kod kreskowy i nie ma takiej możliwości. To żałosne! Jak firma, która chce uchodzić za ekskluzywną traktuje swoich klientów? Cena ten sama, wygląd też, minęły niecałe 24h a klient nie może wymienić artykułu?
Dodaj swój komentarz
Dodaj swoją opinię:

Nick:

Treść: