Paris Optique outlet optyk okulary

Paris Optique jest francuską firmą specjalizującą się w handlu detalicznym i hurcie oprawek optycznych i okularów przeciwsłonecznych. W salonach Paris Optique znajdziecie Państwo szeroki wybór: oprawek, szkieł okularowych - zarówno korekcyjnych, jaki przeciwsłonecznych, soczewek kontaktowych i płynów do ich pielęgnacji oraz wszelkich niezbędnych do pielęgnacji oczu akcesoriów. Paris Optique w FACTORY Warszawa Ursus, Telefon: 022 203 48 73. 
Artykuł: Outlet FACTORY Warszawa Ursus od 30% do 70% taniej przez cały rok
Paris Optique jest francuską firmą specjalizującą się w handlu detalicznym i hurcie ...
Czytaj cały artykuł i ogladaj więcej zdjęć: Outlet FACTORY Warszawa Ursus od 30% do 70% taniej przez cały rok

Komentarze
  • 2010r 11-01-2010 g. 01:25:07
    Firma nastawiona jedynie na zysk..szczerze odradzam ,szczegolnie wymiane szkiel.wstawiaja inne szkla niz te za ktore placisz ,nie daja atrapek ani gwarancji ..nawet na poliweglan ,bo zamiast niego wstawiaja zwykly plastik,pekaja po kilku miesiacach.w razie reklamacji nie zapewniaja rowniez zadnych okularow zastepczych.
  • pauli 21-02-2010 g. 12:39:57
    hahaha okulary zastepcze? z choinki sie urwalas? to tak jak by ci poprostu zrobili nowe okulary z nowymi szklami bo potrzebny jest twoj rozstaw zrenic (taka jest roznica jak robisz u optyka a jak kupujesz 'gotowe') :] chyba ze wolisz zeby dali ci takie z supermaketu :P
  • darek 03-04-2010 g. 11:00:22
    Żenada odradzam kupiłem oprawki za 600zł po roku mi zardzewiały i oczywiście gwarancja nieuznana żenada szkoda pieniedzy
  • mecenas 25-04-2010 g. 20:53:01
    zardzewiały okulary? Kolego, to co trzeba zrobić aby zardzewiały okulary?
  • 14-06-2010 g. 23:59:18
    czekam na okulary 6tygodni mam czekac jeszcze trzy żenada
  • janke 25-07-2010 g. 00:13:48
    A ja właśnie dzisiaj odebrałem moją reklamację. Okulary nie mają roku a w szkłach coś zaczęło "odchodzić", jakby folią je okleili. I co powiedzieli? Ano że to moja wina bo na słońcu w nich chodziłem!!! A gdzie qr..a miałem ich używać??!!! NIE POLECAM!!!
  • 11-09-2010 g. 21:10:20
    Ludzie!!!Ja tam dzisiaj zamówiłam okulary!!! Boję się już!!!
  • nowy 14-11-2010 g. 18:20:02
    tez mialem zamiar tam kupic ale widze ze juz ie kupie dzieki za opinie
  • aneta 15-11-2010 g. 14:21:08
    wczoraj byłam w ich salonie. Chciałam kupić soczewki. Nie zdążyłam jeszcze powiedzieć jaką mam wadę wzroku i co mnie interesuje a Pani już odesłała mnie do Vision Express...co dziwne,jakieś pół roku temu pytałam tą samą panią o szkła do moich okularów i też odesłała mnie do VE. nie wiem jak oni są w stanie cokolwiek sprzedać i zachęcić do siebie klietów:/
  • Magda 08-12-2010 g. 11:54:22
    Ja kupiłam dwa lata temu - 2008 - oprawki marki Levis w tym salonie optycznym. Całe z tworzywa. nic abolutnie mi się z nimi nie działo!!! Nic a nic. Nie było potrzeby wymiany ani szkieł ani żadnych reklamacji. Obsługa w salonie SCC w Katowicach bardzo miła. Na swoje oprawki czekałam niecałe 10 dni. Jestem bardzo zadowolona i już upatrzyłam sobie kolejne tym razem od Gianfranco Ferre. Zupełnie nie wiem co macie za okulary albo co z nimi robicie, że wiecznie są na reklamacji. Ja okulary noszę całe życie i nigdy jeszcze żadnych nie reklamowałam..... Wg Mnie ceny są kosmiczne, ale w sumie kto sprzeda taniej designerskie oprawki od escady czy GF Ferre? Ja tam robiłam zakupy i mam zamiar dalej to robić :)
  • annam 09-12-2010 g. 14:53:37
    w nowych (kupione w październiku 2010r.) oprawkach wykręcaja się śrubki,wypadają wtedy szkła, oddałam do reklamacji i dostałam odpowiedź, cytuję " wypadanie i rozkręcanie śrubek w oprawce nie podlega reklamacji", oprawka jest tak skonstruowana, że szkła "trzymają się na śrubkach. A tak było miło, mało tego w salonie oddano mi nie naprawione okulary, a pani "ekspedientka" nie potrafiła udzielić mi żadnej sensownej odpowiedzi, nawet nie bardzo wie jak się nazywa. Odradzam zakupy w tych salonach, brak kompetencji, brak wiedzy, totalna porażka. Okulary lecznicze, które kosztowały mnie ponad 500 zł. leżą 22 listopada w salonie, dziś pani sklepowa nie umiała naprawić, mam zgłosić się jutro. Ha, ha, ha. Klient nasz pan, dla dobra klienta, fajnie to brzmi.
  • maria 12-12-2010 g. 13:26:49
    najgorszy salon optyczny w jakim kiedykolwiek rozbiłam zakupy!nigdy nie idzicie do salonu w ursusie! państwo gasik i pani kurpiel są nieprofesjonalni, niegrzeczni, bezpradonowo obrażali mnie jako klienta, któremu sami zniszczyli okulary!przy wstawianiu szkieł oprawki zostały uszkodzone,rzecz jasna nie było możliwości dostać juz takich samych. obrazili się,że nie chce wybrać innych,mnie samą też obrażali, krzyczeli, słowa przepraszam, za zniszczenie okularów rzecz jasna nie usłyszała. aha. zapłacone oczywiście z góry.zostałam potraktowana jak śmieć,klient gorszego sortu, pewnie dlatego,że jestem młoda. sprawa świeża, z dzisiaj. będę żądała nie tylko zwrotu pieniędzy,ale też pisemnych przeprosin, bo nigdy nie zostałam przez nikogo w sklepie tak chamsko potraktowana. NIGDY TAM NIE IDŹCIE!
  • basia 12-12-2010 g. 20:43:08
    banda chamów! przykład skrajnej arogancji, żenujący nieprofesjonalizm, nienawiść ziejąca z żadnych pieniędzy oczu. nie polecam nawet najgorszemu wrogowi! żenada. drą mordę na klienta, idioci!
  • ala 17-12-2010 g. 09:48:24
    hej kupiłam miesiąc temu tam okulary i musze przyznać, że jestem bardzo zadowolona.Mają świetny wybór oprawek markowych i do tego w super cenach...za całe okulary zapłaciłam prawie 700zł i jeszcze dostałam drugie oprawki gratis z tym że musiałam zapłacić za soczewki.Byłam u konkurencji i tam powiedzieli mi ze 700zł to musze przeznaczyć na same szkła(pani chciala mnie naciągnąć wmawiajac mi że potrzebuje dużego pocienienia soczewek... w weekend byłam w tym samaym salonie po soczewki kontaktowe.Nigdy wcześniej ich nie nosiłam i powiem szczerze że miałam pewne obawy ze sobie nie poradze ale Pani optometrystka wszystko na spokojnie mi pokazała i wytłumaczyła(podziwiam ją za cierpliwość bo siedziałam tam z 40 minut hehe) Zdecydowanie polecam ten salon bo naprawde jest super obsługa,świetne ceny i pełen profesjonalizm...
  • Maciek 19-12-2010 g. 10:41:51
    ŻENADA. 22 lipca 2010 zakupiłem okulary za ponad 800zł. Zrobione były źle (krzywo, źle oszlifowane szkła, zły profil, widziałem podwójnie itd.), reklamacje składałem 3 razy, potem odstąpienie od umowy. Mam opinię Rzeczoznawcy ds. okularów potwierdzającą moje zarzuty. Wszystkie reklamacje były odrzucone, z płatnej opinii Rzeczoznawcy nie robią sobie nic. Każde pismo z Paris Optique jest napisane bardzo chamskim i kolokwialnym językiem. Brak także telefonu czy choćby adresu korespondencyjnego do takiej bezczelnej osoby odpisującej na reklamacje. Nie chcą oddać mi pieniędzy, ich zdaniem wszystko gra. Minęły dwa tygodnie od odstąpienia od umowy, a kontaktu brak (mimo, iż mają 2 tygodnie na dostarczenie pisemnego potwierdzenia). Teraz czeka mnie latanie po Rzecznikach Ochrony Praw Konsumenta i Sąd. Zaznaczam, że mamy dzisiaj 19 grudnia 2010. Minęło już 5 miesięcy od zakupu, a dalej nie mam ani okularów, ani pieniędzy. NIGDY W ŻYCIU TAM NIE KUPUJCIE!!!
  • LUCEK 17-01-2011 g. 11:45:48
    W ubiegłym tygodniu byłam po okulary i po badaniu okazało się że lekarz wpisał mi cylindry. zamias się domyslić że coś tu nie gra zamówiłam okulary, ale syn który jest lekarzem poradził bym przebadała ponownie wzrok u swojego okulisty. Zablokowałam zlecenie telefonicznie i udałam się do optyka wynik był taki, że mam zmienny astezmatyzm, co powinnna była wykryć lekarz w firmie, bo przepisane okulary by były do wyrzucenia. Dałam zadatek a teraz tak renomowana firma nie jest w stanie zwrócić 200 zł, a Pan Rafał Zakąs - kierownik sklepy w Manufakrurze w Łodzi nie dosyć że jest bardzo niemiły to twierdzi że lekarz nie może zalecić nie zmieniać szkieł bo w obecnej sytuacji nie jest to uzasadnione. Wszystkim radzę omijać w/w sklep.
  • p80 20-01-2011 g. 14:38:45
    Ja kupowałam okulary przeciwsłoneczne w łodzi na ul.Piotrkowskiej 13 w promocji (- 50%)cena 445 zł i dwa razy je odmieniałam bo wszystkie były wadliwe,a drugie jakie otrzymałam były sprowadzone rzekomo z innego miasta i miały dwukolorowe szkła-koszmar, pani manager miała do mnie zadzwonić jak przyjdą kolejne ale czekam już dwa tygodnie i chyba się już nie doczekam więc okulary za 450 zł mogę wyrzucić do kosza bo są nie do noszenia tak więc wszystkim odradzam bo to zwykli oszuści i złodzieje, nie dość że sprzedają wadliwe okulary o czym klient nie jest poinformowany, nie przyjmują zwrotów chociaż ewidentnie to ich wina , to jeszcze przy kasie wisi kartka żeby okulary dokładnie oglądać, bo po wyjściu z salonu okularów nie wymieniają oczywiście z powodu ukrytych wad .Tak jak ktoś już wcześniej napisał firma nastawiona tylko na zysk , więc przestrzegam wszystkich!!!!OSZUŚCI I NACIĄGACZE!!!!
  • mnk 19-04-2011 g. 23:08:23
    potwierdzeniem tych opinii jest żenująca obsługa w salonie w Krakowie-Bonarce
  • ania 01-05-2011 g. 23:05:47
    Jeszcze gorszego syfu nie widzialam,Szkoda tylko ,że wcześniej nie przeczytałam opinii o tym "salonie'.Okulary prawie za 1000 zł ( oprawka 50% taniej 0czyli ok 300 zl a 700 szkla.Po kilku miesiącach z firmowej oprawki zaczęla odchodzić farba a z zausznika drut- reklamacja nieuznana-z winy użytkownika.Żenada , ewidentnie bylo widać że to z winy szmelcowych oprawek firmy CERUTTI !! Reklamacji nie uznali ale zaproponowali rabat na nowe - nicj sobie go w dupę wsadzą bo moja noga tam nie stanie
  • ania 01-05-2011 g. 23:14:25
    Nie polecam, oprawki to jeden wieki szmelc.Salon nie uznaje reklamcji( choć wada była ewidentna),nastawieni na oszustwo i wyludznie pieniędzy za szmelc.Zdecydowanie nie polecam.
  • gienia 02-05-2011 g. 14:03:29
    Ja jestem zadowolona z postępowania reklamacyjnego, pomimo niezbyt miłej obsługi w salonie, okulary po konsultacji z producentem zostały wymienione na nowe.
  • maciej 26-05-2011 g. 16:20:00
    Cześć.....ja mogę się wypowiedzieć tylko o obsłudze, gdyż na razie moimi okularami zupełnie nic się nie dzieje.......... Panie były fajne, bardzo były zaangażowane - ale to pozytyw. Dzięki temu trwało to krótko.
  • żenada 16-06-2011 g. 16:55:39
    Ludzie omijajcie Paris Optic z daleka ja walczę z nimi od 4 m-cy o zwrot kasy za tandetne okulary. Nie polecam.
  • beata 19-07-2011 g. 22:49:29
    rozpoczęliśmy walkę o zwrot prawie 2 tys. zł. NIE MA KASY I OKULARÓW TEŻ NIE MA - TAKICH JAKIE CHCIAŁOBY SIĘ MIEĆ! spodziewamy się, że lekko nie będzie...usługa i produkt medyczny -wiadomo -może nawet znajdziemy się w sądzie.OSZUŚCI I TYLE NIKT NIE PODAJE PEŁNEJ INFORMACJI CELOWA I ŚWIADOMA ROBOTA, NIE MAJĄ ŻADNYCH ZAPISANYCH WARUNKÓW, GWARANCJA ADAPTACJI TO TEŻ BAJKA. SZUKAJMY W SOBIE NAWZAJEM WSPARCIA (myślę o POKRZYWDZONYCH0). AKTUALNIE CZEKAMY NA ODPOWIEDŹ W SPRAWIE ZWROTU KASY LUB...nie wiadomo czego... OMIJAJCIE PARIS OPTIC dużym łukiem!!!
  • beata 17-08-2011 g. 18:56:42
    zgodzili się zrobić dwie pary soczewek - jaki chcieliśmy + dali oprawę do drugiej pary - ciekawe czy dadzą się nosić......?
  • Maja 21-09-2011 g. 19:19:42
    Beato - i jak zakończyła się sprawa?
  • maga 04-02-2012 g. 21:48:57
    Witam, po m-cu noszenia okularów śrubki w oprawkach zaczęły się poluzowywać. Okulary mam od stycznia 2011r. czyli ponad rok. Na dzień dzisiejszy nie mogę normalnie wytrzeć szkieł, bo przy dotykaniu wypadają. Salon w moim mieście gdzieś przeniesiono-nie wiem gdzie. Zaczynam szukać od przyszłego tygodnia. Bardzo żałuję, że nie wiedziałam o tych wszystkich Państwa opiniach. ...OMIJAJCIE PARIS OPTIC !!!!!!!!!!!!!!
  • tLECyltzlSyLJbsgg 12-02-2012 g. 14:17:35
    Panasonic ddjaoe do telewizorĂłw serii VT – 2 sztuki okularĂłw , a do serii GT 20 – 1 sztukę.Oglądając program 3D w telewizorach Panasonica moĹźna dowolnie kręcić głową i siedzieć pod niemal dowolnym kątem do ekranu, a nawet oglądać na leżąco!
  • Klient 22-02-2012 g. 21:47:22
    Ja na zwyklem korekcyjne szkła musze czekac prawie 2 tyg. gdzie w innym optyku jest to ok 3 dni. NIE POLECAM Kilelce Galeria ECHO - PARIS OPTIQUE
  • muszka 12-03-2012 g. 10:16:25
    Niestety,polityka firmy wskazuje na szybki upadek tej marki.Obowiązki menagerów przerzucane są na pracowników,a z kolei ich frustracje na klientów.Czyli ryba psuje się od głowy.No i sytuacja w salonach nie zachęca do zakupów.
  • muszka 12-03-2012 g. 10:33:22
    Opinia negatywna.Pomimo rocznej współpracy ,ciągłego monitorowania zleceniodawców w salonie ,kontrolowania personelu niskiego szczebla bez przyglądania się pracy menagerów, brak wynagrodzeń w terminie ,brak dokumentów umów i brak odpowiedzialności siedziby za bałagan w kadrach i księgowości.Mam wrażenie,że zarząd zapomniał o swoich obowiązkach a zajmuje się" przywilejami pracodawcy" w negatywnym tego słowa znaczeniu.
  • Ewelina 30-03-2012 g. 22:20:31
    Kupiłam okulary 2 miesiące temu, jak do tej pory nie mam zastrzeżeń, obsługa bardzo miła, okulary zamawiałam w poniedziałek a w piątek tego samego tygodnia już były :) Cena też przyzwoita- 350 zł oprawki+szkła. Kielce- Galeria Echo
  • ag 17-04-2012 g. 17:47:33
    NEGATYW. GRANDA I DZIADOWSTWO Kupilam okulary 27 sierpnia 2011 roku, 3 kwietnia oddalam do reklamacji, poniewaz porysowala sie plastikowa ramka i zaczęła pękać przy szkle. Szkła się nie porysowały. Okulary kosztowaly 771 zl. Zaznaczm, ze dbałam o nie. Na pociechę napisali mi, ze względu na "dobro naszego klienta" mogę sobie kupic następne, a oni - łaskawcy - dadzą mi 30% rabatu. Nie musze mowic, ze nie skorzystam.
  • Klementyna 28-04-2012 g. 22:36:24
    Kupiłam okulary w tej firmie i na drugi dziań reklamacja, dostałam inne szkła, ładskawcy zgodzili się wymienić za dopłatą, wmawiając mi, że to moja wina bo im dokładnie nie powiedziałam o co mi chodzi, miałam receptę po polsku - ale tam nikt nie umiał cztać. Ludzie omijajcie Paris Optic.
  • pyjter 29-05-2012 g. 15:31:16
    Podzielam zdanie niezadowolonych, trzy miesiace temu zakupilem okularki za 800zł mialy być z powloką odporną na zarysowania ale tylko miały pomimo przstrzegania wszelkich zasad pojawiaja sie pierwsze rysy tragedia
  • tojasosna 31-05-2012 g. 09:35:29
    Jaka jest możliwość, żeby położyć kres złodziejskim praktykom tej pseudo - firmy.Mam bardzo poważną wadę wzroku za same szkła do okularów zapłaciłem 1 000zł. i wykonano je niezgodnie z receptą. Złożyłem reklamację ale została odrzucona. od dwóch miesięcy jestem bez okularów i nie mogę normalnie funkcjonowaź w życiu codziennym. Najtragiczniejsze jest to, że działanie tej bandyckiej firmy skierowane są przeciwko osobom ze znacznym upośledzeniem wady wzroku, a Paris Optic wykorzystuje słabą pozycję osób niepełnosprawnych i nawet nie chce terminowo zająć się sprawą. Napisałem do rzecznika praw konsumenta i czekam i czekam. Co możemy zrobić zeby położyć kres ich oszustwom i ludzkim tragiediom??? Pomyślmy może znajdzie się jakaś rada bo szlak mnie trafia, że okradają ludzi bazują na ich zdrowiu i ciągle są bezkarni.
  • Agata 12-07-2012 g. 12:28:13
    To nie firma, to banda oszustów, naciągaczy i PARTACZY!!! Nie chce mi sie opisywać całej historii, bo nie chcę się irytować, ale przysięgam, opiszę ich bandyckie praktyki wszędzie. I będę walczyć do upadłego o swoje pieniądze!!! Nie wspomnę już o oczach, wzroku.....bez okularów reklamowanych u tej pseudofiremki!! NIE KUPUJCIE U NICH!!!!
  • mad2ik 06-11-2012 g. 10:36:23
    Tragedia... usiłuję odebrać swoje okulary i za każdym razem udzielana jest mi inna informacja. W sobotę rano zadzwoniłam, żeby potwierdzić, czy okulary będą gotowe do odbioru w ursusie i powiedziano mi, że tak, od 13. Gdy już zjawiłam się w salonie, powiedziano mi, że mam poczekać do poniedziałku, jakbym nie miała innych pomysłów na spędzenie soboty jak jeździć na darmo do ursusa. W końcu pani powiedziała, że mogą w poniedziałek dostarczyć mi je do domu. Jest wtorek i właśnie usłyszałam, że moje okulary zostaną nadane pocztą i będą w piątek.... Załamka.
  • Iza 17-01-2013 g. 09:06:59
    Kupiłam okolary ze szkłami progresywnymi za bagatela 2100 zł , mam duzą wade wzroku. W okularach zle widzę.Okazało się ,że żle zbadano mi wzrok i dodatkowo włożono złe szkła.Od 2 miesięcy nie reagują na moją reklamację . Czy ktoś może mi doradzić co mam zrobić ?? Okularów im nie oddałam. NIE POLECAM Kraków Galeria Bonarka - PARIS OPTIQUE
  • Daria 24-02-2013 g. 17:06:00
    A ja kupuję w paris optique okulary od lat. Zawsze dobrze mi doradzano, dostawałam korzystne rabaty. Bez problemów nieodpłatnie wymieniano mi noski. Znów muszę zmienić okulary, bo niestety moje moce się zmieniają. Z ciekawości jednak poszłam do konkurencyjnej sieci i kiedy opowiedziałam, że od lat kupuję w paris optic, powiedziano mi, że ta firma oszukuje, że montuje tańsze soczewki niż te zamawiane, że tam są podróbki. Zdziwiłam się, bo nic nigdy nie działo się z moimi dotychczasowymi okularami. Stąd moja wizyta na tym forum. Gdzie jest prawda?
  • _agata 25-02-2013 g. 09:29:38
    Bardzo odradzam jakakolwiek wspolprace z paris optique! Zaplacilam za nowe szkla ponad 300zl. Gdy przyszlam odebrac okulary okazalo sie, ze owa firma totalnie zniszczyla moje oprawki (wykrzywione i pofaldowane). Chwile pozniej okazalo sie, ze soczewki maja defekt i sa porysowane. Zareklamowalam okulary zanim zalozylam je na nos :-(. Ani od 'milych' pan w salonie, ani przy korespondencji mailowej z dzialem klienta nie uslyszalam PRZEPRASZAM. Po kilkunastu mailach i rosnacej frustracji firma dala mi nowe oprawki + soczewki. Wiec znowu ide do salonu - ufff oprawki sa ok, soczewki chyba tez. No wiec sie pomylilam. Okazalo sie, ze nowe soczewki juz nie w jednym, a w dwoch miejscach sa fabrycznie uszkodzone. Sytuacja sie powtarza - 'mila' pani z salony nawet nie patrzac mi w oczy cos burczala pod nosem. Slowo przepraszam znowu nie zostalo wypowiedziane - a przeciez to nie moja wina tylko i wylacznie paris optique! Naprawde odradzam - koszt moich okularow to ponad 600zl - naiwnie myslalam, ze w parze z cena idzie wiekszy profesjonalizm. Otoz nie! P.S. Jak kupowalam soczewki to 'mile' panie 'skakaly' nade mna. Nawet maly zarcik wyprodukowaly. Slodycz lala im sie z kacikow ust.
  • Ray ban 13-03-2013 g. 13:52:14
    Witam, po tych wszystkich komentarzach, az sie ciesze ,ze odwolalam wykonanie szkiel w tym zakup oprawki w tym salonie BLUE CITY warszawa. Jak na razie w tzw. trybie reklamacji oczekuje na decyzje o zwrocie zadatku, a nadmieniam, ze telefonicznie poinformowalam salon orezygnacji 1 godz. po wklepaniu moich danych do systemu, a byl to weekend wiec nie ma mowy o realizacji zamowienia. Do sprawy wrocilam w poniedzialek, osobiscie w salonie,gdzie spotkalam sie wrecz ze zdziwieniem, ze anulowalam zamowienie i jeszcze oczekuje zwrotu wlasnych pieniedzy!!!! Firma pn PARIS OPTIQUE ma generalnie w du...klientow jak juz wyrwie z porfela kase. Ze mna im nie pojdzie latwo. Dziekuje za obfite forum.
  • ktoznatenwie 06-04-2013 g. 21:47:43
    Ja dzisiaj też zostałam potraktowana jak śmieć. Nie jestem hejterem ale czuję, że zmarnowałam dzisiaj całe przedpołudnie. Jest sobota, okulista powinien być cały dzień. Nie przyszedł. Pani ekspedientka na pytanie "ile się czeka na zrobienie okularów?" odpowiedziała "różnie, to zależy". Generalnie była nieuprzejma, z łaską spytała się mnie "czy ma pani receptę?" A skąd cholera mam mieć receptę, gdy chwile wcześniej mówie jej, że chce przejść całą procedurę, wliczając badanie wzroku. Dodatkowo na zrobienie okularów czeka się kilka/naście dni a nie tak jak w VisionExpress godzinę. Tłumaczyła to brakiem pracowni. Spoko, pracowni może nie macie ale VE nawet gdy potrzebowałoby dowiezienia szkieł to okulary są dostępne następnego dnia. Brak więc logistyki firmy. Pracownicy pracują od niechcenia a przecież mają prowizje za sprzedaż. Nie polecam. Warszawa, Plac Konstytucji.
  • gabi 22-05-2013 g. 09:19:02
    Ja zleciłam do wykonania okulary progresywne. Na miejscu zrobiono mi badania wzroku. Wpłaciłam zaliczkę w wysokości ok 25 %. Okulary zostały wykonane w terminie, ale niestety źle wykonane badanie wzroku przez tenże zakład optyczny ( Sadyba )spowodował, że okulary musiały zostać wykonane na nowo. Żeby tak się stało powiadomiono mnie konieczności spotkania z producentem. Czekałam na to spotkanie ok tygodnia. po spotkaniu przedstawiciel producenta stwierdził, że faktycznie błąd została popełniony w zakładzie i muszą zostać wykonane nowe, za dziewięć dni od daty spotkania powinnam je otrzymać. Datę wyznaczona na 09.05. 13. 10.05 Po moim telefonie dowiedziałam się, że niestety w trakcie produkcji szkła pękła soczewka. Muszę czekać dalej na następne okulary, kolejne 9 dni. Wczoraj minęło 9 dni a ja okularów nie mam i mam już dość czekania. Dwa miesiące to trochę za długo. SZLAG MNIE TRAFIA I nie wiem jaki będzie finał. Co robić!!! Na pewno nioe polecam salonu W SADYBIE !!!!!!
  • oszukany 29-05-2013 g. 14:06:25
    Zamowiłem okulary łacznie z testem ostrosci wzroku ,wydałem duzo pieniedzy,szkła zaproponowano mi specjalne najdrozsze ,miały byc super.Przy odbiorze załozyłem je i okazało sie ze zle widze,zostałem jeszcze raz zbadany i musiałem czekac odnowa ok tyg na zrobienie nowych szkieł.Nawet za drugim razem sie nie udało.Poszedłem do innego okulisty,stwierdzono inna wade wzroku a przy okazji dowiedziałem sie ze tam gdzie zamowiłem okulary to tylko pani kierownik bada wzrok po zawodowce.Żenada przyniosłem swoja recepte na okulary,zeby wstawiono prawidłowe szkła a pani ktora mnie badała tylko sie idiotycznie usmiechała,myśle ze ta pani powinna pracowac w innej branży! PARIS -BONARKA KRAKÓW!!!
  • OP 11-06-2013 g. 11:46:54
    gabi zostalas niestety oszukana - w procesie produkcji soczewek nie ma raczej mozliwosci zeby takowa pekla. Informacja i przestroga dla innych chcacych kupowac w takich salonach. UNIKAJCIE WSZELAKICH SIECIOWEK OPTYCZNYCH. Zawsze tam przeplacicie - koszty utrzymania salonow w galriach sa gigantyczne co wlasciciel musi zrekompensowac sobie wysokimi marzami. Dodatkowo czesto jest tam zatrudniany personel o niskich lub czasami zadnych kwalifikacjach. Jezeli szukacie dobrej jakosci poszukajcie w swojej okolicy bardziej tradycyjnych salonow/zakladow optycznych - najlepiej takich ktore juz funkcjonuja kilkanascie lat. Spytajcie sie tez czy okulary sa wykonywane na miejscu - jesli tak znaczy to, ze musi byc tam zatrudniony wykwalifikowany optyk co znaczaco zwieksza szanse na dobrze wykonane okulary.
  • Pogromca mitów 19-06-2013 g. 13:46:45
    OP - bzdury wygadujesz aż się niedobrze robi,jak nie znasz się na rzeczy to pozostaw swoje wypociny dla siebie. Każda soczewkach czy to mineralna,organiczna, ma swoje granice wytrzymałości nawet poliwęglan i trivex.Pracowałem w PO i wszystkie soczewki pochodzą bezpośrednio od producenta jeżeli macie jakieś wątpliwości poproście o certyfikat lub/i oryginalne torebki po soczewkach okularowych to daje 100% pewności odnosnie pochodzenia soczewek. Kwestia terminu oczekiwania , niestety jeżeli chcecie pożądne szkła zrobione na indywidualne zamówienie to trzeba czekać aż producent to wyprodukuje a jeżeli nie zależy wam na jakości to VE jest miejscem idealnym dla was to się nazywa MASOWA PRODUKCJA szkła zalegające po 3,4,5 6 miesięcy a nawet roczne zakurzone ale co tam ważne ,że w godzine będzie sie miało swoje wymarzone okulary. Ceny są kwestią indywidualną panuje wolny rynek każdy artykuł nie tylko okulary będą droższe w centrum handlowym niż w malym sklepiku na peryferiach. Nie stoję po stronie Paris Optique staram sie być obiektywny w tym co piszę.Prawda jest taka ,że rynek optyczny jest branżą zamkniętą , soczewki okularowe to nie mały wydatek a klient musi uwierzyć sprzedawcy na słowo dlatego radzę wybierać salony do ,których mają Państwo zaufanie tylko wtedy będą Państwo zadowoleni z zakupu.
  • Miecio 19-06-2013 g. 18:29:13
    No tak bo roczne szkła do okularów z magazynu to śmieć haha. najlepsze są z kolekcji letniej 2013. Podobnie jak paliwo na stacji - nowa kolekcja paliw!
  • HA 25-06-2013 g. 13:31:03
    TRAGEDIA, ODRADZAM WSZYSTKIM ZAKUP OKULARÓW W TYM SALONIE. PO KILKU M-CACH ODPADŁ MI ZAUSZNIK, PANI POWIEDZIAŁA W SALONIE ŻE TO W WYNIKU ZŁEGO UŻYTKOWANIA. CZEKAM NA WYNIK REKLAMACJI, ALE CZYTAJĄC WCZŚNIEJSZE KOMENTAŻE NIE MOGĘ CHYBA LICZYĆ NA POZYTYWNE ROZPATRZENIE. OMIJAJCIE TEN SALON, SĄ MIKLI DO CHWILI ZAKUPU, POTEM UPRZEJMOŚĆ SIĘ KOŃCZY!!!!
  • MAN 26-06-2013 g. 12:37:58
    Mam pytanie, czy jest może ktoś taki komu PO uznał reklamcję? Proszę o informację.
  • BASIK 30-07-2013 g. 22:17:52
    Co zrobić jak PO nie chce uznać reklamacji? Proszę o informację.
  • Gardinera 03-10-2013 g. 23:22:56
    Ja także jestem w trakcie przejść z Paris Optic, tragedia. Po badaniu wzroku w PO, otrzymałam zalecenia do wykonania nowych szkieł, progresywnych, mocniejszych od tych które nosiłam wczesniej.Wybrałam piekne oprawki, oczywiscie nowe, bardzo dobrej jakosci szkła. Zapłaciłam ok. 1.5 tys. zł i okazało sie że w nowych okularach nie widze, albo raczej widze duzo gorzej niz w tych które nosiłam wczesniej. Dodam że nie jest to kwestia progresji, bo nosze takie szkła od 5-6 lat. Po uwzględnionej przez salon reklamacji, czekałam około tygodnia na nowe szkła, dzisiaj własnie je odebrałam. Pierwsze objawy po nałożeniu, zawroty głowy , dyskomfort, ale cóż sądziłam że oczy muszą się przyzwyczaić. Niestety praca przy komputerze wogóle nie była możliwa w nowych okularach. Uwazam że szkła mam takie same jak poprzednio przed reklamacją. Wynika z tego ze wcale nie zmieniono tych szkieł. Jestem wściekła i oczywiście nie omieszkam tak sprawy pozostawić. Dlatego wszystkim którzy planują skorzystać z sieci Paris Optic, gorąco odradzam. To po prostu są oszuści.
  • Lena 21-10-2013 g. 20:14:46
    czytam te opinie i jestem w szoku. W prawdzie ja na przykład czekałam 2 tyg na uznanie reklamacji ale efekt był taki, że dostałam nową oprawkę - nie starą po naprawie. Jestem zadowolona choć te 2 tyg czekania trochę mnie irytowały. Kupowałam okulary w Warszawie (blue city) - polecam - fajne babki tam pracują.
  • nietolerancyjny dla idiotów 22-10-2013 g. 01:49:33
    Właśnie... czytając te opinie, w większości idiotyczne, można doznać szoku. 1. Progresy - kto ma problem z adaptacją, złym obsadzeniem szkieł, niewłaściwym doborem szkieł - zwraca się z prośbą o kontakt z przedstawicielem handlowym firmy - producenta szkieł. Oprócz czasu oczekiwania na to spotkanie (uzależnione to jest od tego kiedy przedstawiciel ma wony termin) nie powinno być żadnego problemu. 2. Fałszywe szkła - to już napisał prawdziwy debil. Każdy dostaje koperty - opakowania po zamówionych soczewkach i basta. 3. Uszkodzenia - w większości przypadków to wygięte mechanicznie okuary i oczywiście bezczelny tekst na wstępie, że to się stało samo. Trochę szacunku do samego siebie i do tego co się mówi, bo wielu kłamst osobie doświadczonej naprawdę nie da sie wmówić. 4. Ktoś tam pisze, że dostał odpowiedź, że nie wiadomo ile trzeba czekać na realizację. I wielce się imbecylka zdziwiła, że pani jej powiedziałą, że zależy. Oczywiście, że Pani ekspedientka odpowiedziała prawidłowo. Bo gdyby ta idiotka miała nieprzeciętną wadę wzroku i zażyczyła sobie szkła tzw. recepturowe z okresem oczekiwania np. tydzień, a Pani sprzedawczyni dałaby informację w ciemno, że 2 dni, to dopiero by imbecylka podniosła larum!!! Bo Pani powiedziała, że 2 dni, a teraz Pani mówi, że tydzień! Ale co można powiedziać, nie znając mocy szkieł, a następnie preferencji klienta? Tylko jedno - to zależy... no... i jeszcze obowiązkowa obecność na żądanie okulisty... Zapisz się państwowo to zobaczysz ile poczekasz. Może wystarczyło się umówić na poniedziałek lub inny wybrany dzień hm...? 5. Gdy się luzują śrubki to trzeba iść i poprosić o dokręcenia a nie czekać aż powypadaja. 6. itp. itd...
  • @nietiloerancyjny 24-10-2013 g. 20:58:59
    OMG co za słownictwo! Podsumowanie podejścia do klienta każdy może przeczytać w powyższej opinii.Chciałbym napisać coś o moich zakupach tam,ale widzę,że już nie muszę... Może w Paryżu w ten sposób się mówi o ludziach, chociaż bardziej mi to przypomina jakąś zahukaną sierotkę z małej wioski, której się poprzewracało w głowie, bo dostała pracę w Paryskich Okularach. Słoma z butów... Wstyd dla firmy takie wpisy, wiocha
  • @nietolerancyjna 30-10-2013 g. 10:33:47
    ojojoj kolejny nowobogacki. Kupił okulary za 99 zł i chce żeby go po rękach całowano. Aż mu się rączki trzęsły jak pisał tak mu się ta szlachetna, wielkomiejska krew wzburzyła :)
  • Komentarz zmanipulowany-Mixx99 04-11-2013 g. 13:15:28
    Moje stanowisko do Paris Optique: duża rozpiętość cenowa okularów - dla osoby ktora nie może się zdecydować to duży plus:) okulary dobrane perfekcynie - mam wystające policzki - wiele modeli mi nie pasowało, gdyz "siadały" mi na policzkach - tutaj Pan szybko mi dobrał rodzaj oprawki która była dla mnie. Cenowo wyszło mnie trochę drożej niż poprzednim razem (Fielmann) ale nie żałuję.Mam nadzieję, że nie przytrafią mi się takie perturbacje z okularami jak piszą poprzednicy.
  • Paulina 09-11-2013 g. 16:11:22
    Duży wybór oprawek w korzystnych cenach. STANOWCZO ODRADZAM BADANIE WZROKU W PARIS OPTIQUE!!! Miła Pani po zbadaniu zmieniła mi szkła z +3,75 na + 4,5 (od mojej ostatniej wizyty u okulisty minęło zaledwie pół roku!), co wzbudziło moje podejrzenie. Zapisałam się na prywatną wizytę i okazało się, że mam astygmatyzm a moc szkieł oceniono na +3.5. Już nie wspomnę o próbie naciągnięcia na droższe (lżejsze) szkła.
  • Joanna 20-11-2013 g. 14:11:08
    W Urusie mam ten sam problem - obsługa była miła, szkła - teoretycznie - za 1 pln, zapewnienie, że Hoya i badanie wzroku na miejscu. Byłam zaskoczona wynikiem badania, ale ponieważ dawno nie byłam u okulisty przyjęłam w pierwszym momencie, że siedzę z profesjonalistą, więc nikt mi nic nie wmawia. Próba namówienia mnie na droższe szkła też była, i teraz dziękuję swojej przezorności, że się nie zdecydowałam. Gdy odebrałam okulary okazało się, że jedna soczewka jest wstawiona kompletnie niezgodnie z zamówieniem, a druga ma za wysokie moce (dioptrie) za to za niski cylinder dzięki czemu używanie tych okularów kompletnie mija się z celem. PO przyjęło reklamację na jedną soczewkę, za drugą nie biorą odpowiedzialności, co oznacza, że w zasadzie nie biorą odpowiedzialności za pracę swojego pracownika (lub podwykonawcy). Nie wiem jak sprawa dalej się potoczy, na razie jestem wściekła, bo wiedząc o tym jak to wygląda nie kupiłabym okularów; przy tej cenie oprawek dodatkowo płacenie za soczewki powoduje bezsens zakupu w moim przypadku. Nie wiem jak oprawki, ale na pewno bez recepty od okulisty nie ma sensu wchodzić do tego sklepu.
  • @nietolerancyjna 26-11-2013 g. 10:22:13
    Istota niewątpliwej kultury i inteligencji ! Gratulacje dla firmy jakie świadectwo sobie wystawia słowami, mniemam, swojego pracownika/pracowniczki
  • zadowolona 03-12-2013 g. 18:04:19
    a ja jestem zadowolona! chciałam kolejne okulary w innym stylu niż te co nosze. Kupiłam w promocji za 1 zł - wada -1.75, badanie potwierdziło. Ja nie widzę problemu. Okulary wyniosły mnie 119zł. Są OK. polecam salon w Ursusie i ten przy Ikea Targówek
  • Komentarz zmanipulowany-Factoryyyyy 04-12-2013 g. 12:01:25
    kupiłem odjechane (żółte) okulary John Richmiond za "psie pieniądze" - lubię takie okazje!
  • Andrzej 08-12-2013 g. 14:07:23
    Stanowczo wszystkim ODRADZAM zakupy w Paris Optique. Mają tam tylko miłą obsługe. To co sprzedają to zwykła tandeta za niemałe pieniądze. O pozytywnie załatwionych, dla klienta, reklamacjach zapomnijcie. Czegoś takiego nieznają. Zamiast tego stosują system polegajacy na zniżce 50% jeżeli dokonasz następnych zakupów, oczywiście tego samego chłamu. Stad już prosty wniosek, że na wyrobach mają przebice min.dwukrotne. Tak mine rolują od paru lat na oprawkach (3 razy)ponieważ kupiłem dość drogo szkła progresywne, które pasują tylko do tego samego modelu. I tu mnie złapali. Ostatnio przeszli najśmielsze oczekiwania, odrzucając reklamacje po 3 miesiącach użytkowania stwierdzając, że "schodzenie emalii powstało na skutek chemiczny, co nie podlega reklamacji". Jedyne oddziaływanie chemiczne z jakimi oprawki miały kontakt to skóra ludzka i gazowe środowisko miejskie. A na takie warunki niewątpliwie powinny być zaprojektowane oprawki, gdyż są to oddziaływania podstawowe. Łuszczenie się emalii po kilku miesiącach użytkowania jest to ewidentnie zła jakość wyrobu, niemówiąc o tym, że poprzednie dwie pary tego samego modelu, pękały w tym samym miejscu.
  • agamaj 22-12-2013 g. 15:02:47
    żałuje że nie przeczytałam tych opinii wcześniej. Zapłaciłam za swoje okulary 1100 zł i w dwa dni później oddałam do reklamacji. Mam bardzo dużą wadę wzroku bo -11 więc sam koszt szkieł jest kosmiczny plus oprawki. Ale Pani zaproponowała mi rabat na oprawki więc się zgodziłam. po czym przy odbiorze na fakturze zobaczyłam rabat udzielony na soczewki a oprawki w normalnej cenie 590 zł firmy sisley. Myślałam że szału dostane, bo jeśli rabat jest na soczewki wybrałabym oprawki w zdecydowanie mniejszej kwocie. To pierwsza kwestia. Po odbiorze okazało się że mam problem w widzeniem choby pisząc mna komputerze, i jak się okazało po konsultacji w VE mam źle dobrane oprawki do takich mocy. Złożyłam reklamację i wymianę tych oprawek na mniejsze w tej samej kwocie Czekam na odpowiedź i jeśli mi nie uznają to im nie popuszcze. Ale bez względu na ich decyzję okulary zakupiłam tam po raz pierwszy i ostatni.
  • Niezadowolona 03-01-2014 g. 10:34:59
    Odradzam, brak prfesjonalizmu, dbania o klienta, wogóle żenada... będe się z nimi sądzić.... za celowe zniszczenie wzroku.... Odradzam
  • Komentarz zmanipulowany-zadowolona 07-01-2014 g. 10:06:18
    moje okulary zakupione w Paris Optique noszą się idealnie a też kupiłam drogie (987) uważam, że na temat każdej formy sa skrajne opinie. Ja jestem zadowolona. Współczuje jedynie niezadowolonym osobom. Bywa i tak. Ja złego słowa nie mogę powiedzieć.
  • mh 21-01-2014 g. 09:38:49
    Oprawki do bani-po 4-ch miesiącach wyleciały śrubki.Salon w moim mieście zamknięto więc problem z reklamacją-jestem mocno rozczarowana
  • york 03-02-2014 g. 15:59:45
    Katastrofa salon w bonarce-odradzam szczerze! Na reklamacje czeka sie miesiacami -oszustwo pierwsza klasa! Nie odbieraja telefonow i nie odpowiadaja na meile masakra
  • fenomen 05-02-2014 g. 08:39:38
    oszuści i partacze! mimo kilku prób nie potrafią zrobić okularów zgodnie z zamówieniem, klienta mają za nic, nie dotrzymują terminów, pracownicy są niekompetentni i tylko zwodzą do czasu aż klientowi odechce się dochodzić swoich praw. jak już ktoś skorzysta z ich "usług" to na pewno skończy w sądzie, bo polubownie nic nie d się załatwić.
  • A_n 10-03-2014 g. 08:55:23
    Oszuści. Zamówiłam okulary w CH reduta. Pani sprzedajaca źle wypisała zamówienie i nie chce przyznać się do błędu. zamówione sa szkła o mniejszej mocy niz na recepcie od lekarza. Pani nie chce uznac swojego błedu, wmawia ze moc taka jaj na recepcie. kolejna próba reklamacji z zaświadczeniem od optyka. Nie polecam!
  • basieńka :D 27-03-2014 g. 16:53:58
    dzisiaj byłam w bonarce w krakowie w salonie.Panie były prze prze sympatyczne, pomocne, świetne podejście do klienta, pełen profesjonalizm, a nie to co w vision express 2 min i następny klient:( juz nigdy nie zmienie salonu na żaden inny :D jedyny salon który podjął sie wymiany szkieł w moich specyficznym i dziwnych okularach :D POLECAM !!!!Z CZYSTYM SUMIENIEM
  • niezadowolona 30-03-2014 g. 16:35:43
    ODRADZAM PARIS OPTIQUE Kraków Bonarka, Totalna katastrofa czekam na okulray od 2 miesiecy, 4 razy były juz w Warszawie za kazdym razem "coś" jest źle. Panie wogóle nie znaja sie na szczególach, oznaczeniach, kompletnie nic nie wiedza, nie maja maszyn by zbadac okulray nie maja narzedzi nie maja nic na proste naprawy, a panie przechodza tylko kilkudniowy kurs i juz sa WIELKIMI SPRZEDAWCZYNIAMI, Pracownia w Warszawie totalna katastrofa, nie potrafią zrobić okularów zgodnie z receptą, Cylindry to nie wszytsko, wogóle nie dbaja o ustaiwnia OSI, za kazdym razme mam tak znaczna różnice ze poprostu nie widze w okularach. Ostatni wyczyn nawet wykazał ze zrobili mi okulary jak do czytania - środek optyczny umiescili na dole soczewki .... cóż wyglada na to ze idac do PO klient musi sie znac na wszystkim co moze wpłynac na widzenie i odwiedzac konkurencje zeby sprawdzic jak wykonali ci okulary - bo u nich musisz czekac 10 dni jak w warszawce sprawdza - co normalnie trwa 5 minut. - cóz wydałam na okulray ok 600 zł nadal ich nie mam i złozyłam kolejna reklmacje - okulray sa wykrzywione zle ustawione osie i srodki optyczny - czy sie doczekam? nie wiem - bede walczyc ALE UWAZAJCIE zwłaszcza wszyscy ci co maja nietypowe wady wzroku.!!!
  • ola 31-03-2014 g. 13:03:28
    też jestem niezadowolona z salonu paris optique w Piasecznie w Fashion Outlet, zakupiłam okulary Police pół roku temu, wypadło mi logo na prawym zauszniku, zareklamowałam 1.03 2014, dwa tygodnie później napisali maila , że wymienią mi ten zausznik na nowy, mija kolejne 2 tyg i nadal nie mam informacji o naprawionych okularach, masakra! Wymiana zausznika trwa dłużej niż naprawa samochodu w warsztacie!
  • madzia 03-04-2014 g. 00:48:28
    Do wszystkich zainteresowanych i pokrzywdzonych przez P.O .MAM PROPOZYCJĘ NIE ODPUSZCZAJMY OSZUSTOM I NZCIĄGACZOM ZAŁUŻMY POZEW ZBIOROWY.
  • do madzi 03-04-2014 g. 23:42:08
    załuzmy? poprawnie powinno być załóżmy nzciągaczom ? Szkoła podstawowa się o panią pyta... czas najwyższy ją skończyć...
  • paris guwno 04-04-2014 g. 01:21:30
    1)W paris optique nie pracują Dyplomowani Optycy i Optometrysci !bo te osoby nie chcą tam pracowac mimo nie najmniejszych zarobków ze wzgledu na brak perspektyw rozwoju. 2) Odbierajac okulary proście za każdym razem o torebki po soczewkach ktore swiadcza o zgodnosci zamawianego produktu. 3) Nie wykonujcie badania wzroku patrz pkt.1 + Brak odpowiedniego sprzetu. 4) Nie kupujcie soczewek kontaktowych clear vision to soczewki starej konstrukcji hydrożelowe nie zapewniajace dostatecznej tlenoprzepuszczalności. Kazda soczewka powinna byc dopasowana oceniona pod biomikroskopem ktorego w tych sklepach brak a gdzie kontrole ?jezeli soczewki zostaly w ten sposob "zaaplikowane" mozecie podac do sadu osobe dobierajaca takze firme 5) Jezeli juz popelniles blad i zamowiles w tym pseudo optyku okulary patrz pkt.2 + skontroluj w konkurencji poprawnosc ich wykonania - bezplatne a chodzio o Panstwa zdrowie
  • strach zajarzł konkrencji w oczy 05-04-2014 g. 22:01:19
    ile zapłacila konkurencja za napisanie powyższych bzdur?
  • niezadowolony 16-04-2014 g. 14:02:52
    do P.O. trafiłem przez przypadek i do dzisiejszego dnia żałuję... okulary zamówione w październiku 2013, a do dziś nie chodziłem w nich nawet jednego dnia... ba, nawet ich nie odebrałem, bo nie nadawaly się do użytku! jak nie pomylone moce szkieł, to nie taki szlif, to znowu nieprawidłowe osie... od 'małego' chodzę w okularach i takich prolemów nigdy nie miłem. tydzień, max dwa, i miałem nowe okulary, a tu pół roku i końca nie widać. odstąpić od umowy się nie da, 'bo nie'. takie jest stanowisko zarówno sprzedawczyni, 'menedżera' punktu oraz działu reklamacji. omijajcie te salony szerokim łukiem!!!
  • idol 18-04-2014 g. 08:53:48
    cytując idola: no nie, no po prostu, no ku#w@, no nie... takiej lipy to dawno nie widziałem. a widziałem wiele... jedynie na plus jest obsługa miłej pani. to znaczy miła to ona była do momentu wpłacenia zaliczki. jak zaczęły się kłopoty z okularami to skończył się również entuzjazm tej pani... nie polecam kupowania czegokolwiek w tych sklepach.
  • Dolores 12-05-2014 g. 12:22:47
    kupiłam GRUPON- kupon zniżkowy za 39 zł.Jest tam napisane,że okulary mogą mic wartość 300zł.Okazało się,że tylko biorą pod uwage oprawki za min 499zł-a do tego szkła za 500 zł.ja bez gruponu zrobiłam 2 pary (również markowe oprawy) za 600zł.ŻENADA I NABIJANIE KLIENTA W BUTELKĘ_TO POWINNO BYĆ HASŁO WIODĄCE DLA TEGO BADZIEWIA...A ŻABOJAD WYWOZI KAPUCHĘ Z POLSKI.LUDZIE OPAMIĘTAJCIE SIĘ I OMIJAJCIE TEN "salon".
  • omijać! 16-05-2014 g. 08:27:32
    odrazam korzstanie z usług tego 'salonu'. żeby nie było, że mam na nich focha i wypisuję głupony na forum to proszę o zapytanie w 'salonie' kto wykonuje badanie wzroku. czy jest to technik czy tylko osoba, która wie jak obsługiwać poszczególne urządzenia? druga sprawa to kompetencje sprzedawców. pół godziny mierzenia rozstawu źrenic to chyba trochę za długo.
  • zbulwersowana 30-05-2014 g. 10:40:03
    ludzie co wy robicie z tymi okularami? jak można zarysować szkła z 3 letnią gwarancją? ja mam szkła podstawowe od października i ani jednej ryski nie mają a nosze je codziennie po 13h. Jeżeli chodzi o reklamacje to wszędzie okres reklamacji trwa 14 dni. Jeżeli chodzi o obsługę to zastanówcie się w pierwszej kolejności jak wy się zachowujecie w stosunku do sprzedawców. Wiekszość z was traktuje obsługę jak śmieci i nie raczy nawet dzień dobry na wejściu powiedzieć, sami nie pracowaliście z klientem to nie wiecie jaka to ciężka praca. Jeżeli chodzi o certyfikaty po soczewkach to na podstawowe szkła pracownia nie przysyła tych certyfikatów , certyfkaty za to dostaje się na droższe lepsze szkła i to nie prawda że wstawiane są gorsze szkła niż te zamówione, każda soczewka pochodzi prosto od producenta a nie jest robiona masowo jak w VE. W kwestii demolensów ( zaślepek)jeśli je chcecie to po prostu o nie poproście. Co do naciągania to obsługa dużej prowizji na was nie zarabia i daje wybór między jednymi szkłami a drugimi to wy dokonujecie wyboru!
  • bystry 30-05-2014 g. 17:29:35
    Pani zbulwersowana jest Pani pracownikiem i malo inteligentnie to Pani zamaskowala
  • smieszne 30-05-2014 g. 23:32:19
    Pani "omijać" jak masz zeza to i godzina za mało na pomiar rozstawu:) bada opt metry sta który uczy się tego dwa lata a okulista 3 miesiące a resztę z internetu! !!!! Okulista uczy się o chorobach oczu a nie doboru szkieł !!! Idź na badanie do przychodni ale jak będzie coś nie tak to nikt ci reklamacji nie przyjmie i słusznie !!!łatwo na forum oczerniac co ??? A potem płacz bo okulista dał za mocne i co zrobić. ....oni reklamacji nie przyjmują bo w książce tak było i juz :) powodzenia !!!
  • smieszne 30-05-2014 g. 23:35:11
    Pani "omijać" jak masz zeza to i godzina za mało na pomiar rozstawu:) bada opt metry sta który uczy się tego dwa lata a okulista 3 miesiące a resztę z internetu! !!!! Okulista uczy się o chorobach oczu a nie doboru szkieł !!! Idź na badanie do przychodni ale jak będzie coś nie tak to nikt ci reklamacji nie przyjmie i słusznie !!!łatwo na forum oczerniac co ??? A potem płacz bo okulista dał za mocne i co zrobić. ....oni reklamacji nie przyjmują bo w książce tak było i juz :) powodzenia !!!
  • omijać! 03-06-2014 g. 09:41:36
    do: śmieszne - po pierwsze PAN, a po drugie zeza nie mam. pomiar wykonywała pani zza lady, a nie okulista, dlatego tak opornie to szło. a ty chyba masz jakieś powiązania z firmą, bo tak ich bronisz... ja tylko przedstawiłem moje doświadczenia z firmą P.O., a ty od razu atakujesz forumowiczów... nie twierdzę, że są totalnie beznadziejną firmą, bo może kiedyś im się coś udało, ale ja nigdy do nich nie pójdę.
  • oszusty 24-07-2014 g. 18:53:17
    Okulary za 600 zł pękły po roku. Reklamacji nie uznano.
  • Piotrek 24-07-2014 g. 18:56:00
    Kupiłem okulary tytanowe. Do tego miałem gratis badanie wzroku. Na szczęście mam zaprzyjaźnionego okulistę bo założyli by mi złe szkła. ŹLE ZBADALI WADĘ! Tytan z oprawek zszedł po pół roku. Gorsze niż z bazarku.
  • Piotr 27-07-2014 g. 13:14:17
    Tytan z oprawy zszedł ...wyruszył w długą podróż w poszukiwaniu rozumu...wyprawa zakończona fiaskiem.
  • tytan 06-08-2014 g. 19:21:23
    nooo ... powiedzial ,że woli być na bazarku niz w salonach PO z ludzmi o takiej kulturze ... No i poszedl.
  • ODRADZAM ZAKUPY W PO 08-08-2014 g. 09:59:39
    WITAM SERDECZNIE, TAKA FIREMKA POWINNA AZ SIE PROSIĆ, ŻEBY ŁASKAWIE KTOŚ COKOLWIEK TAM KUPIŁ, Z TAKIM CZARNYM PR FIREMKA SAMA SIE POGRĄŻA JESZCZE PRZY TAKIEJ KONKURENCJI. TOWAR, USŁUGI, OBSŁUGA NADAJĄ SIE TYLKO DO KOSZA!!! ZBULWERSOWANI KLIENCI - GWARANTUJE, ŻE SKUTECZNIE ZNIECHĘCAJĄ GRONO SWOICH ZNAJOMYCH. SAMA TO ROBIĘ BO TAKIE FIRMY PSUJĄ RYNEK I NIE MA DLA NICH MIEJSCA. OKULARY SĄ WĄTPILWEJ JAKOŚCI, A JAKOŚĆ ICH MONTAŻU JUŻ TYM BARDZIEDJ. REKLMACJE TRWAJĄ PONAD PÓŁ ROKU I KOŃCZĄ SIĘ W SĄDZIE BO TAM NIE MA Z KIM GADAĆ - TAK JEST W NASZYM PRZYPADKU. BZDURNE PISEMKA WYSYŁANE Z "DZIAŁU REKLAMACJI" - JEŻELI TAM W OGÓLE JAKIŚ JEST BO ANI TELEFONU DO CENTRALI ANI NIC,ZERO KONTAKTU. Z CIEKAWOŚCI ZROBIE SOBIE SPACEREK I PRZEJDE SIĘ POD ADRES TEJ FIRMY. ODSYŁAJA W TĘ I Z POWROTEM OKULARY ŹLE WYKONANE AZ KLIENT SIE ZMĘCZY. A SPRZEDAWCY PATRZA JAK TAKI WÓŁ, NIC NIE WIEDZĄ I STOJĄ JAK SŁUPY. MOI DRODZY - FAKTYCZNIE Z TAKIM TOWAREM TO WYSTWACIE SIĘ NA JAKIŚ BAZAREK. CHOCIAŻ NAWET POMIDORÓW ANI ŚLIWEK DOBRZE PEWNIE BYŚCIE NIE SPRZEDALI. PANIENKO ŚMIESZNE - ZEZ W OPTYKU TO NIE JEST POWÓD DO ŚMIANIA! CZY ORTOPEDA ŚMIEJE SIĘ Z PACJENTA, ZE MA KRZYWE NOGI ALBO GARBA? PUKNIJ SIĘ W GŁOWĘ ALBO PORZĄDNIE WALNIJ ŁBEM O ŚCIANE, MOŻE COŚ DRGNIE!
  • niezadowolona klientka 09-08-2014 g. 19:02:42
    Szkoda, że wcześniej nie zapoznałam się z negatywnymi opiniami klientów tej firmy, z którymi zgadzam się w 100%. Zostałam oszukana. Zamówiłam okulary ze szkłami do komputera, a otrzymałam okulary ze szkłami do czytania. Ustna reklamacja została odrzucona. Ostrzegam wszystkich przed Paris Optique! Być klientem tej firmy znaczy stracić pieniądze.
  • paris 18-08-2014 g. 14:14:22
    a może by tak pozew zbiorowy? patrząc na ilość negatywnych opinii to chyba spora grupa oszukanych klientów by się znalazła... tak czy inaczej trzeba mówić wszem i wobec o praktytach taj 'firmy', może nie uda im się oszukać następnych klientów...
  • nat 23-08-2014 g. 16:20:10
    Ludzie.. czytam tak tu Wasze opinie i cieszę się, że omijam tego optyka szerokim łukiem...
  • paris 25-08-2014 g. 09:50:41
    po to właśnie to jest napisane - przestrzagajny się przed nieuczciwymi firmami, to mniej ludzi da się naciąć i w końcu te firmy wypadną z rynku.
  • kari 10-09-2014 g. 14:07:46
    A ja w tej firmie zawsze kupuje okulary i robie badania, nigdy nie było problemów :)
  • dno 09-10-2014 g. 13:34:41
    dno!!!
  • asia 20-10-2014 g. 23:41:27
    Ogromny zawod. ZAkupilam okulary na prawie 1000 zl. Po 3 miesiacach zlozylam reklamacje, gdyz jeden elemnt na zauszniku odpadl. Dzis mija 6 tygodni i kompletnie zero kontaktu ze mna. Sama musialam zadzwonic i dowiedziec sie jak wyglada moja reklamacja. Za kazdym razem torzymuje informacje, ze otrzymam telefon zwrotny z informacja dotyczaca mojej reklamacji i telefon milczy. Odradzam, szkoda nerwow i pieniedzy. Zero szacunku dla klientow.
  • asia 20-10-2014 g. 23:41:56
    Ogromny zawod. ZAkupilam okulary na prawie 1000 zl. Po 3 miesiacach zlozylam reklamacje, gdyz jeden elemnt na zauszniku odpadl. Dzis mija 6 tygodni i kompletnie zero kontaktu ze mna. Sama musialam zadzwonic i dowiedziec sie jak wyglada moja reklamacja. Za kazdym razem torzymuje informacje, ze otrzymam telefon zwrotny z informacja dotyczaca mojej reklamacji i telefon milczy. Odradzam, szkoda nerwow i pieniedzy. Zero szacunku dla klientow.
  • j 22-10-2014 g. 13:09:04
    AKTUALNIE W TEJ FIRMIE CHYBA NIE MA JUŻ ŻADNEGO OPTOMETRYSTY, OSOBY BADAJĄCE ZDOBYWAJĄ KWALIFIKACJE NA KILKUDNIOWYM KURSIE, PO KTÓRYM UDAJĄ SPECJALISTÓW. OPTOMETRYŚCI SĄ JUŻ NUMEROWANI - W TEJ FIRMIE JEST TYLKO JEDEN NR 0 :) A jezeli chodzi o reklmacje, to standardowa procedura, ze trwa bardzo długo, zero kontaktu i mnóstwo wku... klientów.
  • Pozew Zbiorowy 22-10-2014 g. 23:22:18
    Drodzy Oszukani! Zbieram osoby do pozwu zbiorowego - ja tez zostalam oszukana przez PO. W lutym tego roku zamowiłam okulary za 1700 zł. Jest prawie listopad a ja nadal ich nie mam. Odebrałam je tylko raz, a po sprawdzeniu u innego optyka i stwierdzeniu wielu wad oddałam je do reklamacji i więcej ich na oczy nie ujrzałam. Od tamtej pory prowadzę z nimi korespondencję za pomocą Rzecznika Praw Konsumenta- ale ten jak się okazuje - nie jest w stanie zmusić ich do oddania mi pieniędzy. Dlatego jeSli myślicie poważnie o pozwaniu ich - piszcie do mnie na maila: pozewzbiorowy224@gmail.com. Chcialałabym nagłośnić tę sprawę i tym samym ostrzec innych przed ich nieuczciwością. Nie dajmy im bezkarnie nas oszukiwać.
  • Roczarowany 24-11-2014 g. 19:31:16
    Żałuję, że nie trafiłem tu wcześniej. Zaczynam podejrzewać, że pracownicy firmy PO albo są wykorzystywani przez pracodawcę, albo bardzo nisko opłacani. Obsługa pozostawia wiele do życzenia, a wystrojone Panie rzeczywiście są miłe w momencie zakupu, a potem zaczyna się prawdziwy dramat, gdy klient przyjdzie z reklamacją lub innym pytaniem dotyczącym poprawności wykonania okularów. Dawno nie spotkałem się z tak szyderczym i cynicznym podejściem do klienta. Rozumiem, że ktoś może mieć zły dzień, ale po kolejnej wizycie utwierdzam się w przekonaniu, że to norma. Zdecydowanie NIE polecam.
  • Niezadowolona 02-12-2014 g. 16:59:53
    Nie radzę a wręcz PRZESTRZEGAM przed tą firmą. Zakupiłam okulary i miesiąc szarpię się z reklamacją. Rozstaw źrenic? mierzą za pomocą połamanej linijki!! BEZNADZIEJA!!
  • Nigdy więcej Paris Optique 07-12-2014 g. 11:27:13
    Latem br zakupiłam okulary korekcyjne w firmie Paris Optique. Niestety okazało się, że nie jestem w stanie ich używać, gdyż źle w nich widzę. Dodam, że równolegle używam trzech par okularów, więc nie była to tylko kwestia tzw przyzwyczajenia się. Szkła powędrowały do reklamacji, dałam im tym razem gotową receptę na podstawie której mieli zrobić szkła. Oczywiście kontaktu do działu reklamacji BRAK, zero nr telefonu, zero możliwości korespondencji mailowej.. Ustawowy termin 2 tyg od rozpatrzenia reklamacji minął i nikt nie raczył się ze mną skontaktować.Po licznych telefonach do salonu, w którym zostały zakupione okulary sprzedawczynie wzięły nieco sprawę w swoje ręce i po wielu tygodniach użerania się szkła zostały wymienione...Noszę okulary 4 miesiące...Niedawno zobaczyłam, że na oprawce przy szkłach odchodzi mi farba...Po prostu załamka. Pozostałe pary okularów noszę już kilka lat i absolutnie nic sie z nimi nie dzieje. Ręce opadaja na jakość okularów sprzedawanych w Paris Optique. Jak czytam ile trwa i jak przebiega rozpatrywanie reklamacji odnośnie oprawek to nie wiem czy w ogóle warto je im oddawać. Przestrzegam wszystkich przed zakupem w tej sieci, gdyż sprzedają jakąs podrabianą tandetę a nie oryginalne oprawki.O okulary zawsze dbam, mam kilka sztuk na zmianę, więc schodzenie farby po kilku miesiącach niezbyt intensywnego użytkowania nie jest rzeczą normalną.
  • MrRed 23-12-2014 g. 07:35:34
    Dramat. Obsługa salonu we Wrocławiu bardzo profesionalna. Wszystko OK do czasu, kiedy po ponad roku na okularach przeciwsłonecznych pojawiły się „pęknięcia” w środku soczewek. Reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową (2 lata daje prawo). Centrala twierdzi, że uszkodzenie powstało na skutek wystawienia na działanie promieni słonecznych. Nie chcą zwrócić gotówki. Nie odnoszą się do argumentów w pismach, wprowadzają jedynie w błąd odnośnie praw konsumenta. Tragedia, nie polecam, omijać szerokim łukiem.
  • Paris Opt. 23-12-2014 g. 08:45:03
    złodzieje! inaczej nie da się określić sytuacji, w której płacę za towar, a on leży ROK w salonie, bo nikt nie może rozpatrzyć reklamacji. nie pomagają prośby ani groźby, firma klienta ma głęboko... dopóki nie zapłaci się zaliczki/całej kwoty to jest ładnie pięknie, ale potem to możecie sobie pisać ile wlezie - wszystko będzie załatwione odmownie, o ile w ogóle odpiszą.
  • BW 16-02-2015 g. 21:26:55
    NO TO ZACZYNAJMY 2015 ROK OD POTWIERDZENIA KRETACKIEJ DZIALALNOSCI TEGO ZAKLADU.JESTEM KOLEJNA Z BARDZO WIELU OFIAR ICH PROCEDERU OSZUKIWANIA.ALE NIE POZOSTAWIE TEGO BEZ ECHA.MYSLE ZE WIELU POJDZIE W MOJE SLADY.CZAS POWIEDZIEC STOP. Paris.Optique.RIVIERA GDYNIA UWZGLEDNIAJAC MOJA REKLAMACJE,DOTYCZACEJ ZDEFORMOWANIA OPRAWKI PRZEZ PRACOWNIKA TEGOZ ZAKLADU PROPONUJA OPRAWKI ZA DOPLATA BADZ Z TEGO GATUNKU KTORE WLASNIE REKLAMOWALAM.CZEKAM OBECNIE 2 MIESIACE I TAKICH OPRAWEK KTORE BY MI PASOWALY POPROSTU NIE MA. POZDRAWIAM I PRZESTRZEGAM PRZED ZAKUPEM OKULAROW W TYM ZAKLADZIE.
  • x 25-02-2015 g. 11:54:04
    jestem kolejną osobą oszukaną przez tą firmę. kasy nie ma, okulary źle zrobione. stanowisko firmy - mogę je odebrać w obecnym stanie, a to że źle przez nie widzę to przecież jest mój problem. poza tym pewnie udaję żeby odzyskć pieniądze, przecież pani sprzedawczyni wie lepiej jak widzę w okularach, które mam na nosie. na szczęście wpłaciłem tylko część kwoty. martwi mnie jedynie fakt, że upomną się o resztę - w końcu oni okulary zrobili, a że tandetne to co? liczy się sztuka... 'pan kierownik' to oddzielna historia. niekompetentny, prosty człowiek granatem od pługa oderwany. nie potrafi się wypowiedzieć, a jak usłyszy argumenty drugiej strony i wie, że nie ma racji, to zaczyna krzyczeć i rzuca słuchawką. jak widać 'jaki pan taki kram'...
  • servoos 20-03-2015 g. 09:30:57
    Dla odmiany ja dam plusika. Do PO w Fashion House Piaseczno trafiłem przez przypadek, znalazlem fajne oprawki, miła pani zbadała wzrok, wybrałem szkła, odebrałem po telefonie po 4 dniach. Jest jak być powinno, torebki po soczewkach dołączone, plastiki z oprawek też, gratis futerał, wykonanie bez zarzutu. Porównując do najtańszych oprawek jakie mi się podobały w VE zrobiłem okulary 300 zł taniej.
  • monique 31-03-2015 g. 11:55:36
    Nie udawaj znowu zadowolonego klienta! Nudne i zalosne!
  • servoos 06-04-2015 g. 20:21:52
    Znowu to nie, pierwszy raz tam byłem :-P
  • iwa 15-04-2015 g. 21:45:57
    UWAGA! NIE MA ZWROTÓW I WYMIANY. Kupiłam okulary przeciwsłoneczne za 200 zł, tego samego dnia chciałam je wymienić na inne. Odmówiono mi!
  • Paris Opt. 16-04-2015 g. 12:05:42
    @iwa: bo w przypadku zakupu bezpośrednio w sklepie nie ma obowiązku zwrotu - to jest wyłącznie dobra wola sprzedawcy. internetowo - to inna kwestia.
  • Kolejna oszukana 19-04-2015 g. 17:48:21
    Niestety jestem w trakcie reklamacji, po niecałym roku użytkowania , odpadł zausznik. Szkła o dużej mocy wiec i koszt okularów spory 1600 zl PO 2 miesiącach odesłali zepsute okulary. Jak widać, niestety nie jestem jedyna...
  • Z 27-04-2015 g. 18:01:14
    W tej firmie klient zawsze jest na pozycji płać i płacz. Ale czas powiedzieć stop tak nie moze być wiec założyłam sprawę sądowa i moze ktoś jest w takiej samej sytuacji jak ja to możemy to połączyć im więcej nas klientów oszukanych tym lepiej ;a moze trzeba będzie to i telewizja sie tym ta sprawa zajmie .pozdrawiam i czekam na wpisy
  • zła 28-04-2015 g. 16:11:17
    Kupiłam okulary w marcu, nie cały miesiąc chodzenia pękł mi zausznik. Oddałam na reklamacje, mineły 17 dni po moich dwóch telefonach panie łaskawie poinformowały mnie że muszę jeszcze poczekać tydzień ponieważ są naprawiane, być może dłużej aż dotrą do salonu.. Co to za firma.. Już nigdy więcej nic nie kupię. Koleżanka również jest niezadowolona. Pozdrawiam
  • Oliwka 09-06-2015 g. 19:46:17
    Odradzam Paris Optique W dzisiejszym dniu, minął termin 14 dni na rozpatrzenie mojej reklamacji, która została złożona dnia 15.05.2015 w CH Riviera adres: Kazimierza Górskiego 2, 81-304 Gdynia. Nie otrzymałam na nią odpowiedzi ani listownie, ani mailowo, ani telefonicznie. Dlatego udałam się do Salonu osobiście z zapytaniem, czy została rozpatrzona. Kierowniczka Salonu się w stosunku do mnie wyjątkowo niegrzecznie. Na pytanie czy reklamacja została rozpatrzona powiedziała, że tak natomiast „po pieniądze to mogę przyjść jutro”. Oczywiste było moje zdziwienie zapytałam, dlaczego mam przyjść jutro skoro uznano dla mnie zwrot pieniędzy? to strata mojego czasu. Odpowiedziała cytując: „Reklamacja nie powinna zostać uznana, nawypisywała Pani w niej głupot, a reklamacja została uznana tylko dla Twojego dobra” Zapytałam, dlaczego tak niegrzecznie zwraca się do mnie? że jak sama powiedziała to nie ona decyduje i skoro reklamacja została uznana za zasadną, to znaczy, że jest zasadna i upominam się o zwrot kosztów. W salonie było 6 może 7 osób, a Kierownicza w obecności innych klientów załatwiała sprawę ze mną, nie oszczędzając swoich nerwów. Ponieważ nie ufam Kierowniczce i nie chciałam przychodzić kolejnego dnia, tracąc mój czas poprosiłam, żeby pokazała mi pisemną odpowiedź na reklamację. Przecież mam prawo ją poznać. Kierowniczka przy wszystkich klientach zagroziła, że wezwie ochronę, jeśli natychmiast nie opuszczę salonu. Wyszłam z salonu, na próżno szukając numeru na Infolinię. Zadzwoniłam do salonu w Warszawie, żeby zapytać o procedurę reklamacyjną. Dowiedziałam się, że rzeczywiście to nie Kierowniczka decyduje o zwrocie kosztów. Potrzebowałam kilku dodatkowych informacji, dlatego ponownie weszłam do salonu gdzie kierowniczka krzyczała do konsultantki z zaplecza cytując: „ Powiedz jej, że nie będę z nią gadać” Co to za zachowanie? Kryć się na zapleczu przed klientami i głośno zwracać się do nich pogardliwym tonem per TY. Uważam, że osoby, które nie potrafią reagować w sytuacji stresu i napięcia, nie powinny pełnić tak odpowiedzialnej funkcji, a zachowanie kierowniczki oceniam, jako infantylne i nie godne takiego stanowiska. Cała sytuacja miała miejsce o dnia 09.06.2015 godzina 18.00. Wróciłam do domu i o godzinie 18.55 odebrałam telefon z salonu CH Riviera. Kierowniczka poinformowała telefonicznie, że jednak pieniądze zostaną zwrócone – skoro to nie kierowniczka decyduje, dlaczego zadzwoniła do mnie z tą informacją 40 minut później. Przecież centrala nie wydaje takiej dyspozycji poza godzinami swojej pracy. Uważam, że Kierowniczka celowo, ze złośliwości kazała mi przyjść pieniądze kolejnego dnia, chcąc się zemścić za niekorzystną dla niej reklamację. Takie zachowanie nie powinno mieć miejsca. Zostałam obrażona. Co pomyśleli klienci, którzy chcieli dokonać zakupu i byli świadkami jak kierowniczka mówi, że w reklamacji wypisałam głupoty. Żałuję, że całą sytuacja spotkała mnie a nie np. tajemniczego klienta, który miałby okazję ocenić zachowanie Kierowniczki. Takie praktyki jak mówienie do klienta, że wypisuje głupoty i zwracanie się do niego na Ty, nie powinny mieć miejsca w żadnym salonie. Dziwię się, że taka osoba pełni kierownicze stanowisko, spokojnie i z premedytacją wykorzystując zaufanie, które otrzymała razem z tą funkcją. Przecież reprezentuje całą firmę, a jej zachowanie to wizytówka.
  • Zadowolona 11-06-2015 g. 21:47:45
    Nie wiem w jakim salonie Pani " Oliwka" dokonywała zakupu, bo na pewno nie w Gdyni ( Paris Optique). Według mojej suiektywnej opinii obsługa z jaką się spotkałam jest na najwyższym poziomie. Dokonywałam zakupu okularów progresywnych, które było poprzedzone badaniem wykonywanym przez kierowniczke. Nigdy nie spotkałam sie z takim profesjonalizmem, a korzystam z optyków od kilkunastu lat. SERDECZNIE POLECAM !
  • REKLAMACJA- PRAWIE ROK 28-06-2015 g. 02:56:16
    Szanowni Państwo, zakupiłem okulary korekcyjne w Paris Optique we wrześniu 2014, cena ponad 900,00 PLN Mamy koniec czerwca 2015. Jestem już po czwartej reklamacji. W każdych szkłach które wstawiają źle widzę, obraz jest zamazany. Wstawiają marnej jakości soczewki. Proponują wymianę na soczewki innego producenta ALE ZA DOPŁATĄ. Sprawa trwa już prawie rok. Brak słów. Na zwrot pieniędzy nie chcą się zgodzić.
  • x 02-07-2015 g. 08:05:18
    już kilka salonów zostało zamkniętych... przypadek?
  • Anna 19-08-2015 g. 19:21:42
    Firma nastawiona na zysk, ekspedientki bardzo miłe kiedy kupujemy okulary. Sytuacja zmienia się jeśli klient przychodzi z reklamacją.
  • ela 30-08-2015 g. 19:28:51
    Powiedzcie czy ich okUlary przeciwkosloneczne maja w ogole filtry?skusila mnie promocja 30% .zaplacilam za okulary 85zl.na pytanie czy maja filtry ekspedientka odpowiedziala oczywiscie to salon optyczny.okulary mialy miec tez polaryzacje.nie dostalam jednak zadnego potwierdzenia do sziel.na oprawkach jest co prawda napis CE ale nic wiecej.co prawda nie stracilam tyle pieniedzy co panstwo ale bardzo mi zalezalo na okularach z filtrem
  • Grzesiek 10-09-2015 g. 14:21:18
    Witam Ja dzisiaj zaczynam batalię o okulary. Zakupione w kwietniu a już zaczyna wypadać szkło z ramki. Trafiłem do nich gdyż parę ładnych lat zrobili mi okulary które dłuuuuugo spełniały swoją funkcję i się zużyły. Myślałem, że teraz będzie podobnie. Niestety okulalry się sypią, pani w SALONI FIRMOWYM NA PLACU KONSTYTUCJI W WARSZAWIE (omijać szerokim łukiem) traktuje to jako normalny stan rzeczy. Zobaczymy co będzie dalej.
  • Grzesiek 10-09-2015 g. 14:53:17
    Może ma ktoś konto na FB. Widzę, że mocno się tam reklamują. Może komentarze na fb dadzą im do myślenia i ostrzegą innych. Ja nie posiadam konta fb, stąd moje pytanie. Dołączę się do akcji przeciwko Pari Optique. mail. grzesiekpuzon@gmail.com
  • Edyta 28-09-2015 g. 09:27:33
    Jaka ja byłam głupia, że wcześniej nie przeczytałam opini o Paris Optique... W październiku 2014 roku zakupiłam u nich okulary, wydałam ponad 800 zł w tym ok. 420 zł kosztowały mnie szkła firmy HOYA - super \"wypasione\". Wszystko ładnie i pięknie ale niestety ze szkieł przy samych oprawkach zaczęła się ścierać powłoka. Złożyłam w lipcu 2015 roku reklamację i otrzymałam odpowiedź \"w odpowiedzi na Pani reklamację z dnia 11.07.2015 r. dotyczącą soczewek zamontowanych do oprawy marki POLICE informuję, iż soczewki zostały uszkodzone mechaniczne - widoczne zarysowania, co nie podlega reklamacji. Nie mniej jednak proponujemy Pani rabat w wysokości 50 % na zakup nowych soczewek do wykorzystania w terminie do końca października 2015 r.\" do reklamacji nie była dołączona żadna ekspertyza szkieł.Dodam, że od ponad 20 lat nosze okulary i to nie były pierwasze z powłoką i jakoś do tej nigdy nie miałam takich problemów ze szkłami. Oczywiście złożyłam odwołanie 30 lipca 2015. 13 sierpnia dostałam e-mail o treści \"Witam, w odpowiedzi na Pani odwołanie z dnia 30.07.2015 r., informuję, iż soczewki zostały odesłanie do ich producenta w celu wykonania ekspertyzy\" Dzis mamy 28 września i zero odpowiedzi na moje odwołanie.... Na moje telefony odpowiadają \"ponaglimy reklamację i damy odpowiedź\". Odradzam wszystkim zakup okularów w tej Firmie.
  • Anonim 06-10-2015 g. 15:34:20
    Odradzam kupowanie w tym sklepie fatalnie a szczegolnie w poznaniu w city center. Czekam na wymiane oprawki juz prawie miesiac. A menager pozal sie Boze. Niemily i wolgarny. Pozdrawiam
  • Maciej B 15-11-2015 g. 17:09:01
    Niestety również wtopiłem kupując okulary u nich i to w dodatku 2 pary. Wpierw byłem zadowolony, bo to bardzo ładne oprawki. Zupełnie nie wpadłem na to, że oprawki będą pękać przy zawiasach bo się im nie przyglądałem. Gdy odpadła jedna część przyjrzałem się im dokładniej. Zauważyłem, że z drugiej strony również jest pęknięcie. W drugiej parze dokładnie tak samo pęką. Rozleciane okulary dałem do gwarancyjnej naprawy i jak wszystkim tutaj reklamację odrzucono. Otrzymałem mailowo odpowiedź z którą się nie zgadzam: \"W odpowiedzi na Pana reklamację z dnia 26.10.2015 r. dotyczącą okularów marki Smalto model 12539 col. 02 informujemy, iż uszkodzenie zausznika powstało na skutek mechaniczny, co nie podlega reklamacji. W związku z powyższym reklamacja została odrzucona. Nie mniej jednak, mając na względzie dobro naszego Klienta, proponujemy Panu 50% rabatu na nową oprawę. Z naszej strony powiadomimy Pana telefonicznie o terminie odbioru okularów. Dziękujemy za wybór produktów Paris Optique. Z wyrazami szacunku, Beata Chami\". Wobec powyższego odwołam się. Jesli znowu odrzucą idę do rzecznika praw konsumenta, trzeba z nimi zrobić porządek. Nie popuszczę, bo każda para kosztowała po 800 zł.
  • hehe 16-11-2015 g. 13:51:05
    do rzecznika mówisz? no to na pewno się przejmą... o, już trzęsą nogami... ta firma działa na tej samej zasadzie co Centro czy CeCeCe - kupić tani bubel, sprzedać w ładnym opakowaniu, a kiedy się rozleci (a rozleci się na pewno) to odrzucać wszelkie reklamacje z byle powodu aż klientowi się znudzi. Centro już popłynęło, a Paris zamyka salony, więc pewnie w niedalekiej przyszłości podzieli jego los.
  • das 01-02-2016 g. 11:08:44
    dsadsadsa
  • kkk 05-02-2016 g. 23:06:25
    Jak czytam te opinie to zastanawiam się jakim cudem ta firma jeszcze istnieje.
  • ola 13-02-2016 g. 16:26:04
    K*** mojemu chłopakowi zrobili 2 pary okularów , nieskomplikowane szkła mała moc. Był zadowolony więc wydałam prawie 2000 na okulary dla siebie teraz jestem w trakcie reklamowania szkieł ( widzę podwójnie, wypukło, zawroty głowy od 2 tyg) i widzę że będą schody :((((( NIE POLECAM!
  • ola 13-02-2016 g. 16:27:10
    Jeszcze bezczelnie usuwają komentarze i blokują moje i innych poszkodowanych na swoim facebooku
  • Karolina 02-03-2016 g. 20:01:11
    W Łodzi właśnie przegrali sprawę sądową, więc nie bać się, nie rezygnować ze swoich roszczeń i chodzić do Sądu!!!
  • DOROTA 10-03-2016 g. 21:13:55
    Właśnie wygrałam sprawę w Sądzie Rejonowym z Paris Optique - warto walczyć, chociaż czekałam prawie rok.
  • Barbara 31-03-2016 g. 19:17:53
    Warszawa-Sadyba Best Mall. Zdecydowanie nie polecam, a zwykle jestem wyrozumiała. Fatalne podejście do klienta i jakość produktu. Brak jasnych informacji. Lekceważenie w rodzaju \"nie mamy Pani okularów i co Pani nam zrobi?!\". Przestrzegam!!!
  • Anna 18-04-2016 g. 15:35:27
    Salon przy Pl.Konstytucji w Warszawie. Nie polecam. Wymiana szkieł w okularach trwała 2 miesiące.Reklamacji nie uznają, winny jest klient ,bo źle widzi w ich soczewkach. Bardzo kruche soczewki,przy pierwszym upadku pękają. Obsługa nie miła i trudno się z nimi porozumieć. Reklamację odmowną załatwiają z dnia na dzień. Na wykonanie usługi czekałam 19 dni ,na wymianę złego szkła 14 dni. Ostatecznie okulary po 2 wymianach lewej soczewki nadal są złe.usterki nie usunięto,a dwa miesiące szarpaniny za mną.Miesiąc temu okulary upadły i pękła soczewka po dwóch tygodniach druga. Mam dość. Identyczne okulary robione kilka lat temu w innym zakładzie spadły nie raz i nie mają uszkodzeń.
  • plusik36 26-04-2016 g. 21:37:06
    Obsługa w salonie Paris Optiq jest bardzo miła. Tyle co można powiedzieć o tej firmie pozytywnego. Zakupiłem dwa komplety progresów wiadomo z jaką to kwotą wyjściową. Ponieważ pakiety startowe nie były takie same chciałem to wyjaśnić w centrali. Kontakt tylko mailowy i to przez ich aplikację. Wpisuje więc dane potrzebne do rozpatrzenia i wyjaśnienia wątpliwości. Mija ponad tydzień zero reakcji. Wysyłam ponownie zapytanie jak wygląda sprawa moich wątpliwości. Cóż otrzymuję w odpowiedzi że nie wiedza o co chodzi gdyż poprzedni mail nie dotarł. Rozumiem gdyby jakimś cudem nie dotarła wiadomość wysłana klientem zewnętrznym. Lecz nigdy nie spotkałem sytuacji aby ginęły wiadomości redagowane na serwerze firmy z jego aplikacji. Potencjalni klienci proponuję jednak ominąć te salony gdyż warunki gwarancji są najsłabsze ze wszystkich producentów. Odpowiedzialność jest tak naprawdę ograniczona do enigmatycznych wad szkła.Jeżeli ma się w czterech literach klienta zostawiającego prawie 3 tyś to na co może liczyć klient płacący 500 zł? Lepiej jest wykorzystać promocje np Vision i wykupić pakiet serwisowy by później długo po gwarancji mieć pomoc gdy dopadnie bieda. Mi naprawiano okulary po 8 latach od zakupu ( i to za free)
  • massis 04-06-2016 g. 21:27:16
    Zgadzam się z Barbara. Salon w Sadyba Best Mall pozostawia dużo do życzenia. Lekceważenie klienta: \"nie mamy takich śrubek\" - bez obejrzenia okularów oraz \"nie mogę Pani zrobić, bo jestem sama i muszę się odwrócić\" - traktowanie klienta jako potencjalnego złodzieja... Pani z długimi blond włosami w średnim wieku- wiocha!!!Oburzające i żenujące!
  • wi-tr 09-11-2016 g. 10:11:23
    Salon Jurowiecka Białystok. Arogancja personelu. Zmiana terminu odbioru, promocje tylko w reklamach, po wejściu promocji okulary droższe niż przed promocją. NIE POLECAM!!!!!
  • klient 30-11-2016 g. 12:10:57
    Odradzam korzystanie z usług Paris Optic w Starogardzie Gd. w Galerii , po niecałym roku, naciągaja na zakup nowych oprawek twierdząc ze te mogą pęknąć a klient i tak będzie musiał za nie zapłacic, u innych optyków nie ma problemu z przekładaniem szkieł.I problem bo na tydzień czasu wysyłają je gdzieś, osoba z krótkowzrocznością nie może przecież czekać. Po 4 miesiącach odpadły elementy ozdobne, których reklamacja nie uwzględnia-niewłaście użytkowanie. proponują pozostawienie okularów na tydzień i odbiór za zapłatą.Obsługa też niemiła
  • Mos 28-12-2016 g. 13:00:07
    Sadyba Best Mall - po prostu odradzam. Bez wchodzenia w szczegoly- bujalam sie z nimi 3 miesiace teraz okulary tez slabe ale juz wszystko jedno. Ciekawe, czy to wogole sa oryginalne szkla. Nigdy wiecej.
  • okularnica 16-02-2017 g. 12:57:47
    I ja dodam swoje 5 groszy. Okulary noszę od dziecka. Niedawno przy kontrolnej wizycie u okulisty okazało się, ze mam astygmatyzm. Lekarz wystawił receptę i polecił zakupić okulary. Przypadkiem będąc w Sadybie Best Mall weszłam do optyką Paris Optique i... kupiłam okulary. Pewnie chcielibyście przeczytać że była to najgorsza decyzja w moim życiu? Idźmy dalej. W dniu zamówienia okularów dodatkowo optyk, która tam bada wzrok, zrobiła mi jeszcze raz badanie i podjęła decyzje o znacznym zmniejszeniu astygmatyzmu. Zaczęłam mieć wątpliwości, jak ona może podważać decyzje lekarza. Zapewniona jednak, że w razie czego będę mogła bezpłatnie wymienić szkła na podstawie recepty lekarza, poszłyśmy na kompromis i zmniejszyłyśmy tylko o 0,25. Po odebraniu okularów po tygodniowej męczarni, za namowa znajomych wróciłam do tego optyka z reklamacją i awanturą. Zażądałam bezpłatnej zmiany szkieł na takie jakie zalecił lekarz. Dopiero w tych nowych okularach zaczęła się jazda. Nie mogłam w nich schodzić po schodach ani prowadzić auta, coś było nie tak. Poszłam do innego optyka i poprosiłam o sprawdzenie czy napewno są w szkłach takie same dioprie jak na recepcie. Potwierdził, że tak. Skruszona i zdesperowana wróciłam na Sadybe. Znowu trafiłam na ta sama badającą. Byłam przekonana, że babka mnie zignoruje. Stało się inaczej. Jeszcze raz bezpłatnie zrobiła mi badanie i poprosiła, żeby jej tym razem zaufać i zgodzić się na zmniejszenie astygmatyzmu o tyle ile zaleca ona. W tych ostatnich, zrobionych okularach chodzę aż do dzisiaj, nic się nie dzieje, nie kręci mi się w głowie, obraz mi nie faluje. Okazało się, ze mam bardzo wrażliwe oczy na zmiany. W moim przypadku astygmatyzm nie mógł być wykazany w okularach w całości o czym lekarz nie wspomniał. Morał z tego taki, że gdybym od razu zaufała optykowi w Paris Optique, uniknęłabym tego wszystkiego. Mój przypadek może i jest wyjątkiem ale chciałam zaznaczyć, ze gdybym nie zgłosiła im problemu to żyłabym w nieświadomości do tej pory, byłabym rozgoryczona i wypisywałabym takie głupoty na forach jakie pisze większość z Was.
  • Krystyna 17-03-2017 g. 18:07:43
    cz ktoś próbował dać sprawę do sądu? Mam odmowę oddania pieniędzy , pisma pisane przez rzecznika , okulary progresywne 1800 zł wadliwe , nikt nie sprawdził tego trzy razy wymieniane szkła.
  • Mała 11-04-2017 g. 22:40:57
    Do Krystyna . Proszę próbować . Moj batalia skończyła się w sądzie. Sprawa toczyła się dość długo ,ale było warto . Sprawę wygrałam . Życzę powodzenia .
Dodaj swój komentarz
Dodaj swoją opinię:

Nick:

Treść: