Włoskie buty

Prima Moda włoskie buty damskie i męskie. Współpracuje z włoskimi producentami obuwia Cerruti, Zago, Romanelli. 
Artykuł: Centrum Handlowe Arkadia Opis Centrum
Prima Moda włoskie buty damskie i męskie. Współpracuje z włoskimi producentami obuwia ...
Czytaj cały artykuł i ogladaj więcej zdjęć: Centrum Handlowe Arkadia Opis Centrum

Komentarze
  • kliENtka 22-07-2008 g. 00:19:38
    Bo te buty są włoskie -> na włoskie chodniki i włoską pogodę. Jak liczycie się z każdym groszem, to lepiej kupujcie w tańszych sklepach. Te buty najlepiej nadają się dla osób, które posiadają wieeele par butów i nie chodzą w jednej parze przez cały rok.
  • DINO 17-08-2008 g. 00:58:04
    TA FIRMA JEST WŁOSKA TYLKO Z NAZWY BUTY TO SZAJS MADE IN CHINA KASZANA ZA DUŻĄ KAPUSTE PS JAK SIE REKLAMUJE BUTY TRZEBA ŻĄDAC WYMIANY JESLI SPRZEDAWCA UZNA ROSZCZENIA TO NIE MOZE ICH ZASPOKOIC POPRZEZ NAPRAWĘ (KLEJENIE) JESLI KUPUJACY TEGO NIE ŻĄDAŁ MOZNA ISC DO SĄDU KAZDY SĄD PRZYZNA RACJĘ KONSUMENTOWI O ILE PRZECZYTA ON USTAWE O SPRZEDAZY KONSUMENCIEJ - NIEZNAJOMOSC PRAWA SZKODZI
  • monia 27-11-2008 g. 19:12:11
    kupiłam piękne buciki, dokładnie kozaczki w listopadzie rok temu... Po dwóch dniach odpadły mi fleki ... oczywiście oddałam buty do wymiany i nie widziałam ich przez ok dwa miesiące ...;/dostałam je w styczniu heh :D Super ... nie ma co :D Wszystko byłoby ok, z tym że Panie ekspedientki za każdym razem mówiły, że lada dzień będą ;/ Skoro wiedzą, że to tyle trwa, to niech chociaż nie oszukują klientów... ;]
  • ikaaaa 26-02-2009 g. 08:09:48
    buty sypia sie w locie-nie nadaja sie do chodzenia w zimie-cena nieadekwatna do jakosci bo jakosc zerowa a cena bardzo wysoka!!!!!!!jednym slowem bubel w ladnym opakowaniu!!!!w tej firmie gwarancja to pojecie wzgledne ponoc dwa lata a w rzeczywistosci nie ma zadnej gwarancji-bo firma nawet nie chce naprawiac swoich drogich bubli nie mowiac juz o wymianie ktora sie konsumentowi prawnie nalezy!!!!!!rzeczoznawcy dzialaja stronniczo oczywiscie na korzysc firmy!!!buty sa podobno wloskie wiec firme prima moda smialo mozna porownac do wloskiej mafi ktora oszukuje i kombinuje!!!kupno butow z firmy prima moda to jak wyrzucenie pieniedzy w bloto!!!!
  • Karolina 17-04-2009 g. 12:14:18
    A ja jestem bardzo zadowolona.Kupiłam rok temu półbuty i są jak nowe,nic mi się z nimi nie dzieje.I przedewszystkim są bardzo wygodne. Pozdrawiam:)
  • Kasia 19-04-2009 g. 12:59:31
    Posiadam z primy mody 2 pary kozaków i jestem bardzo zadowolona buty sa znakomicie wyprofilowane , nie niszcza się i są nie do zdarcia oprócz tego mam wiele innych butów z tej firmy i jestem baaardzo zadowolona!!!!!!!
  • Mjola 27-05-2009 g. 09:23:18
    Przestrzegam przed kupnem butów z Prima Mody. Rozleciały się po drugim założeniu. Cena wygórowana.
  • kasia 22-06-2009 g. 08:40:32
    dałam się nabrać ekspedientce, która namawiala mnie na buty. kiedy po 3 dniach chcialam oddac, zdziwiona odpowiedziala, ze mona tylko wymienic je na inne. ale chcialam je oddac bo sa nietrwale, niestarannie wykonane i z bliska maja inne kolory niz w sklepie. arogancja sprzedawcow w tych sklpeach siega szczytow. jesli nie chcecie sie denerowac to nie robcie tu zakupow.
  • rowniez klientka 16-07-2009 g. 18:03:10
    niech mnie diabli wezma jesli kupie w tym sklepie chociaz 1/4 buta. nigdy w zyciu. reklamacja polegajaca na zaimpregnowaniu(farbowaly niczym wella) trwa w nieskonczonosc,nadal ich nie mam. co to za firma do cholery, ktora traktuje klientow jak durni.kazdemu komu bede mogla bede odradzac ten sklep
  • zoe 31-08-2009 g. 09:41:53
    Buty z prinma moda to primo shit, dosłownie niestety. Rzwalaja sie w locie, a raczej w biegu. Klejone jakimś mazistym klejem, odpadające fleki, zdzierający się lakier i cały stos innych ciekawych odkryć po założeniu butów tej firmy kilka razy na nogi. To nie tylko moje wrażenia z noszenia butów prima moda ale równiez każdej z moich kolezanek, która zdecydowała się kupić jakikolwiek model w ich sklepie. Odradzam zakupy.
  • megan 26-10-2009 g. 12:04:52
    zgadzam sie sie Prima moda to tandeta za wygorowana cene, ja kupilam juz kilka par bow i nie zostalo po n ich sladu od zeszlego roku:)
  • lidddd!!! 27-10-2009 g. 23:36:03
    Po przeczytaniu tych wypowiedzi raczej nie kupię tam butów;/
  • marianka 19-11-2009 g. 20:49:01
    No to mam spore wątpliwości a takie ładne wzory mają...
  • zoe 28-11-2009 g. 12:15:01
    Pragne jeszcze nadmienić, że reklamacja graniczy z cudem. Owszem buty przyjmowane są do reklamacji, jednak jeszcze nie słyszałam o przypadku, w którym rozpatrzona zostałaby ona pozytywnie z uwzględnieniem usterek. Też skusiły nie ładne wzory, kupiłam kilka par butów licząc na to, iż każda nastepna nie okaże się bublem. Cała ta firma jest jednym wielkim bublem, nie dajcie się nabrać na interesujące modele, firmie brak profesjonalizmu.
  • monia 21-01-2010 g. 09:48:48
    Korzystam ze sklepów Prima Moda za każdym razem, gdy pojawiają się wyprzedaże. Tym razem udało mi się kupić świetne obuwie zimowe za 199 zł. Jakość rewelacyjna - za takie pieniądze nigdzie nie otrzymałabym nawet zbliżonej. Wasze komentarze są dla mnie bardzo zaskakujące.
  • beata 25-01-2010 g. 10:29:25
    Podpisuję się pod wszystkimi negatywnymi wypowiedziami.Modele interesujące ale wykonanie tragiczne.Swoje miałam na nogach 6 razy.Reklamacja ciągnie się już ponad rok.Przestrzegam przed zakupami obuwia w tej sieci.
  • kasia 28-01-2010 g. 16:15:15
    mam dwie pary butow, sa piekne i swietnie sie w nich chodzi fajny gatunek, fajny kroj,' jedna para ma 2 lata, druga pol obie noszone wiele razy polecam cudowna obsluga bardzo uprzejma i bardzo pomocna w sklepie w arkadii wlascicel tylko moglby zadbac zeby panie nie poslugiwaly sie segragatorem zniszczonym jakby pamietal gleboka komune to rowniez element wizerunku
  • Beata 29-01-2010 g. 22:19:06
    Ja również kupiłam buty w Prima Moda przyszłam do domu i zauważyłam, że buty mają wadę są źle zszyte na pięcie i odchodzi wewnętrzna część materiału. Na drugi dzień reklamowałam buty (nowe) po 14 dniach otrzymałam decyzję reklamacja uwzględniona zszyją i nie będzie wady. Buty z wadą w pełnej cenie, ale ok niech będzie. Po kolejnym tygodniu czyli już 21 dni oddają mi buty (buty w szarym kolorze - zamsz , nić w tym samym) i ku mojemu wielkiemu zdziwieniu zszyli mi buta jaskrawą zieloną nicią - myślałam, że padne jeden but szary, a drugi szary z zieloną nitką... Złożyłam więc odwołanie od reklamacji kolejne 14 dni czekania- beznadzieja i choć zgodnie z roszczeniem wymienili mi na nową parę to czekałam na to 2 miesiące poniosłam dodatkowe koszty na telefony i przyjazdy do sklepu, a przede wszystkim straciłam czas. Nie polecam - jakość świadczonych usług beznadziejna.
  • obserwator firmy 13-02-2010 g. 12:39:59
    powinni sie dobrac do tej prima mody i przetrzepac dupy wszystkim zarządzającym ,bo z tego co tutaj ludzie piszą to niemaja zielonego pojęcia o kierowaniu ludzmi ,non stop ktoś pisze o jakiejś cedrowskiej ,widocznie musi doprowadzić sklepy i firme ku upadłości ,wtedy zauważy ktoś- właściciel co ta kobieta wyprawia zgrana firma ,jasne warunki ,traktowanie klientów i pracowników jak normalnych wartościowych ludzi to podstawa w handlu ,przecież opinia przenoszona przez tych ludzi to darmowa reklama a tutaj widać dzieje sie na odwrót ,widać inteligentną maja kadrę zarządzająca Brawo niech prima moda robi tak dalej ,inne firmy tylko będą zacierać ręce ,ze jednej firmy będzie mniej ,która ma buty made in china Brawo trzymajcie tak dalej ,to zaniedługo usłyszy o tej firmie cała polska z telewizji ,ale niebedzie przedstawiona jako firma zajmująca się sprzedaża butów galanterii skórzanej ,tylko jako nieuczciwy pracodawca ,który oszukał swoich pracowników na terenie całej Polski a także napewno będzie poruszona kwestia reklamacji ,która graniczy z absurdem .Dużo by tutaj pisać Handel jest taka dziedziną ,że trzeba wybiegać troche w przyszłość ,ale to jest tak jak się bierze niedouyczonych ludzi na takie stanowiska
  • kasia 26-02-2010 g. 07:50:29
    buty włoskie na włoską pogodę ,dla posiadaczy które mają wiele par ,z tego co moja przedmówczyni napisała ,to dla mnie ,teraz juz nie liczę ile mam par ,ale tak mniej więcej ok.50 :) dokonałam zakupu w prima modzie ,to były czółenka welurowe w jasnym kolorze więc ubrałam je jak było sucho ,a ,że jeżdze autem to długo w nich nie chodziłam tyle co z parkingu do centrum handlowego i co sie stało ???? OCZYWIŚCIE ODKLEIŁA SIĘ PODESZWA PO WEWNĘTRZNEJ STRONIE NIEWIEM JAKIM CUDEM,bo niechodzę i nie zawadzam wewnętzną stoną buta czego wynikiem byłoby odklejenie ,wspomnę ,że buty ubrałam po raz pierwszy ,coś jest nie tak ,byłam zmuszona kupić sobie nowe buty ale już w innym sklepie ,do prima mody poszłąm pokazać co się stało i spisano reklamację ,po miesiącu podeszłąm do sklepu ,panie ekspedientki pokazuja decyzje ,że moja reklamacja została odżucona ,choć mogłabym kupować w tym sklepie buty bo maja przystępne ceny ,ale jakość obsługi posprzedażowej jest niewymierna .Jestem zdziwina bo każda firma chce przytrzymać klienta aby wracał a ta prima moda widać ma inne praktyki.
  • karola 09-04-2010 g. 23:05:56
    8 marca na Dzień Kobiet kupiłam sobie CUDO kozaczki w wiosennym zielonym kolorze. Były tanie bo zamiast zapłacić za nie 599 zł zapłaciłam 299. Po dwóch dniach w górnej części cholewy zrobiła mi się...dziura, piety mam miej wiosenne bo...czarne. podeszwy przy lekkim stuknieciu odpryskują...po przeczytaniu wpisów z obawą czekam na rozpatrzenie reklamacji
  • antosia 14-04-2010 g. 10:09:25
    Jakość obuwia na prawdę jest wysoka. Korzystam z niego od kilku ładnych kolekcji, staram się przynajmniej jeden raz w roku kupić sobie nową parę bucików. W Prima Moda podobają mi się fajne, zarazem oryginalne i eleganckie kolekcje, które na prawdę warto kupować.
  • Marcin D 05-05-2010 g. 12:28:39
    Witam, kupiłem buty za 279,00zł w Primo Moda dnia 31.01.2010 w CH 3 Stawy w Katowicach, po czym dnia 11.02.2010 musiałem je reklamować(- rozwarstwienie się podeszwy. Po ok. 3 tygodniach ( ok. 04.03.2010) od daty zgłoszenia otrzymałem posklejane buty. Następnie po miesięcznym użytkowaniu buty rozwarstwiły się ponownie- kolejna reklamacja dnia 09.04.2010. Buty są do odbioru dnia 05.05.2010 czyli w dniu w którym do Państwa pisze. Chcę podkreślić że od zakupu butów do dnia dzisiejszego minęły 3 miesiące z czego połowę okresu mojego użytkowania buty przeleżały u Państwa.
  • Izabela 05-05-2010 g. 13:45:57
    To co spotkało mnie ze strony sklepu Prima Moda przekracza najśmielsze oczekiwania. Chamstwo, lenistwo, brak kultury bezczelność zdaje się być strategią firmy. Firma nie dość że nie uwzględnia reklamacji to załatwia to w sposób wysoce niekompetentny. Złożyłam skargę do dyrektora zarządzającego Marka Lenarta ale z tego co mi wiadomo facet doskonale orientuje się w sytuacji i przyklaskuje takiemu zachowaniu. Kontaktowałam się nawet z rzecznikiem konsumenta który twierdzi że ma tą firmę u siebie na "tapecie" twierdzi ze jest to jedna z firm które nie uwzględniają reklamacji a chamstwo z jakim się spotkał przechodzi najśmielsze oczekiwania. Firma Prima Moda nie ma żadnych zasad moralnych, wstydu ani pokory a towar który tam sprzedają rozlatuje się natychmiast.
  • agiiik 06-05-2010 g. 16:02:49
    TO SKANDAL CO SIEĆ PRIMA MODA ROBI Z KLIENTAMI, JAK MOZNA TAK OSZUKIWAĆ LUDZI. STOSOWANE PRZEZ NICH PRAKTYKI REKLAMACYJNE MAJĄ NA CELU WCISKANIE LUDZION BADZIEWIA. Kupiłam buty za ponad 300zł i już po paru razch zauważyłam że zaczyna pękać lakierek w okolicach śródstopia. Oddałam bezwłocznie buty do reklamacji z zaznaczeniem wymiany na nowe - odpowiedż reklamacja nie uznana ale wspaniałomyślnie dadzą mi kilka procent upustu. Skoro stać mnie na buty za taką kasę a to mało satysfakcjionujące dla mnie jest chodzenie w popękanych butach. Dopiero po moim odwołaniu i powołaniu się na parę paragrafów, a w szczególności na ten, że jeżeli powstała wada zaistniała przed 6-cioma m-cami od datyu zakupu to uznaje się towar za niezgodny z umową, ponieważ od początku zachowali się wobec mnie jaki klientki skandalicznie odstąpiłam od umowy i zażądałam zwrotu pieniędzy gdyż nie zamierzam wchodzić z nimi w zadne relacje klient - sprzedawca. W dalszym ciągu nie otrzymałam odpowiedzi na moje odwołanie chociaż minęło 14 dni, dziś dzwoniłam i nawet wysłałam pismo informujące, iż skoro nie ustosunkowali się wobec moich roszczeń w terminie to zgodnie z ustawą uznaje się, że uznali moje żądania. Pani jednak głupio zaczęła się tłumaczyć, że termin odwołań do reklamacji nie jest okreslany a tak wogóle to ona chyba nie dostała tego pisma (chociaż ja mam potwierdzenie). ZDECYDOWANIE ODRADZAM CHYBA ŻE KTOŚ LUBI WYRZUCAĆ PIENIĄDZE W BŁOTO A POTEM SZARPAĆ SIĘ I EGZEKWOWAĆ SWOJE PRAWA!!!!!!!!!
  • klientka 25-05-2010 g. 13:02:38
    ODRADZAM KUPOWANIE BUTÓW W PRIMA MODA. Reklamowałam buty (farbowały skarpetki nogi i nie mozna było zmyc tej farby).Juz po dwóch miesiącach od reklamacji buty do mnie wróciły.Nie dość, że farbuja nadal to jeszcze śmierdzą. Oczywiście następna reklamacja nie została uwzględniona. W trakcie "gorącej" dyskusji z paniami z PRIMA MODA (szczyt chamstwa i bezczelności)kazały mi wyjść ze sklepu, bo inaczej wezwą ochronę.Nie odpuszczę im tego.Skierowałam sprawę do sądu. Rzeczoznawca spoza firmy PRIMA MODA przyznał mi rację. Czekam teraz na nakaz sądowy, żeby oddali mi pieniądze. Szanowni klienci.. Jeśli zostaliście tak potraktowani jak piszecie, proszę NIE ODPUSZCZAJCIE. Skierownie sprawy do sądu wcale nie jest ani trudne ani kosztowne (30 zł). Ta firma liczy na to, że ludziom nie będzie chciało się oddawać się spraw do sądu i dlatego tak się zachowują. A wygrane pieniądze z tej złodziejskiej firmy przeznaczę na pomoc dla powodzian.
  • gosc 01-06-2010 g. 12:21:30
    tragedia popieram wasze zdanie ten sklep to tandeta.Pracowalam tam co prawda nie dlugo ale zdazylam poznac kierowniczke salonu w plocku. Jest okropna to co zobaczylam to byla masakra tak wyzywa klijentki ze szok wystarczy ze wyjda za dzwi i jest tragednia. Jak niechcecie byc zbluzgane to kupujcie szybko buty i nie ubierajcie sie wyzywajaca bo takie kobiety w jej oczach to dziwki.A szkoda tych ludzi ktorzy tam pracuja miec taka kierowniczke ich tez nie oszczedza wyzywa jak tylko moze.Takie zachowanie jest nie dopuszczalne zeby tak traktowac ludzi jakim cudem ona jeszcze tam pracuje chyba dlatego ze lubi wlazic w dupe innym i znakomicie potrafi grac mila a rzeczywistosc jest inna. Ludzie omijajcie te sklepy z daleka chyba ze nie macie co robic z pieniedzmi i kupujecie buty jedynie do jednorazowego uzytku. KATASTROFA!!!!!!!
  • niezadowolona 15-07-2010 g. 12:32:50
    Ja niestety tez zakupiłam ale torebkę w Prima Modzie. Trzy razy reklamowałam ale bez żadnego skutku reklamacja została odrzucona "reklamacja bezpodstawna" - taką opinię wydał rzeczoznawca. Paski które trzymają torebkę urwały się i oczywiście napisali że to moja wina. Tandeta i szajs nie polecam, ale sprawę skieruję do sądu nie popuszczę IM.
  • xyz 15-07-2010 g. 16:31:14
    Kupiłam sandały w Prima Moda, kosztowały 200zł, następnego dnia w jednym bucie zerwał się pasek, a w drugim bolec do zapinania. Oczywiście chciałam je zwrócić i odzyskać pieniądze. Takiej opcji nie było. Pod naciskiem sprzedawczyni zgodziłam się na reklamację z uwzględnieniem zwrotu gotówki, bądź wymiany towaru. Lato trwa, a ja nie mam ani butów, ani pieniędzy!!! To już lepsze buty można kupić na bazarze za 30 zł, a przynajmniej sezon się ponosi!
  • aneta 01-09-2010 g. 11:38:07
    firma PRIMA MODA to ... brak słów TRAGEDIA , brak szacunku dla klienta, nie uznają Gwarancji tzn u nich jest tylko przez 6 miesięcy NIE POLECEM TEGO SKLEPU
  • absurd 05-09-2010 g. 16:52:00
    Przestrzegam przed kupnem obuwia w Prima Moda. Oddałem dwa tygodnie temu buty do reklamacji, użytkowałem sporadycznie, otrzymałem wiadomość, o nie uznaniu reklamacji. W uzasadnieniu "rzeczoznawcy" były takie bzdury ( buty poddawane były nadmiernym obciążeniom ), że doszedłem do wniosku, że te buty kupuje się po to aby trzymać je w szafie. Piszę odwołanie, jeśli to nie pomoże idę do sądu... nie lubię jak ktoś zachowuje się nieuczciwie...
  • Elwira 23-09-2010 g. 17:16:28
    Mój mąż upatrzył sobie buty na stronie internetowej PRIMA MODA, których cena wynosi 199 zł. Ponieważ w salonie, w którym był, nie było jego rozmiaru, zamówił je, płacąc za przesyłkę kurierską (!) z innego salonu. Buty przyszły, ale sprzedawczyni podała mu cenę 299 zł. Napisaliśmy do działu obsługi klienta i czekamy na reakcję. Jeśli chodzi natomiast o obsługę, to jest ona bardzo miła i pomocna klientowi.
  • Angel 29-10-2010 g. 12:42:12
    Witam wszystkich. Niedawno zostałam zaproszona na rozmowę rekrutacyjną do salonu Prima Moda w CH Silesia i to co tam się dzieje można określić słowem MASAKRA!!! Stałam tam ok. 2 godz jak jakiś debil...tzn. tak się czułam w związku z zachowaniem wobec mnie Pani Dyrektor oraz kierowniczki sklepu. Przyszłam na chwilę a ona miała do mnie pretensje dokładnie o wszystko np. o to, że nie wiem, gdzie połozone są dane buty itp. a przeciez ledwo zdążyłam zapoznać sie z tym co tam wogóle mają. Oprócz mnie były jeszcze dwie osoby na próbę i gdy stałyśmy tam jak jakieś idiotki Pani Dyrektor wraz z kierowniczką głośno komentowały przy klientach nasze zachowanie, śmiały się z wszytstkiego i wprowadzały w salonie wręcz "jarmarczną" atmosferę bp inaczej nie da się tego określić. W trakcie pobytu tam byłam dodatkowo świadkiem tego w jaki sposób Pani pożal się Boże dyrektor potraktowała dziewczynę, która przyszła się zwolnić...szczerze to potraktowała ją przy nas i przy klientach jak jakiegoś śmiecia, po prostu jak śmiecia. Dodatkowo atmosfera w salonie jest po prostu tragiczna, dziewczyny pracujące tam wyglądają jak zastraszone zwierzaki bojące się powiedzieć cokolwiek błagające o to by znalazła się jakaś inna praca dla nich. Ponadto zgodnie ze standardami pani pożal się Boże Dyrektor obsługują klienta w taki sposób, że ich upierdliwość działa na klientów wręcz odstraszająco!!! Bo jeśli klient po pytaniu czy można coś doradzić, odpowiada że nie a sprzedawczyni dalej go meczy dziesiątkami pytań to klient zamiast mieć ochotę na zakup to zmywa się stamtąd jak najszybciej...i nic dziwnego, no ale Pani pożal się Boże dyrektor myśli oczywiście ze wprowadzone przez nią standardy są odpowiednie...szkoda tylko ze jest w ogromnym błędzie. Cieszę się, że nie zdecydowałam się na pracę tam bo nie chciałabym każdego dnia dostawać rozstroju żołądka na myśl o pracy. Nie polecam więc pracy w Prima Modzie i osoby tam pracujące również nie!!! I jeszcze jedno...włoska marka? Chyba tylko z nazwy a produkcja oczywiście chińska i tajwańska...tandeta przez duże T za duże pieniądze...naprawdę niewarto!!!
  • jola 03-11-2010 g. 17:17:20
    nie kupujcie w Prima Modzie. Jeżeli myślisz, że buty mają gwarancje to jesteś w błędzie. tragedia. szczerze odradzam.
  • Komentarz zmanipulowany 03-11-2010 g. 22:43:25
    w takim razie ja jestem szczęściarą bo mam zupełnie inne doświadczenia z ta marką. Na wiosnę kupiłam balerinki, które nie dość że wygodne to naprawdę porządnie wykonane. Dbam o nie tak jak o każde inne i oczywiście staram się nie nosić w deszczowe dni.
  • Kaśka 03-11-2010 g. 23:06:20
    Osoby które pozytywnie wypowiadają się na temat butów produkowanych przez tą firmę są najwyraźniej jej pracownikami... właśnie otrzymałam odpowiedź na złożoną przeze mnie reklamację,wg rzeczoznawcy wady powstałe w obuwiu wynikają z mojej winy i reklamacja nie została uznana. Szkoda nerwów, ja sama jednak już wiem ze nigdy więcej żadnego obuwia z prima moda! i przestrzegam przed tym innych.
  • Komentarz zmanipulowany 07-11-2010 g. 18:32:22
    Moja żona ma bzika na punkcie tej marki. Kupuje i jest zadowolona. Nigdy nie musiała składać reklamacji nawet na buty kupione w cenie promocyjnej.
  • Komentarz zmanipulowany 08-11-2010 g. 20:36:11
    Mnie też nie zdarzyło mi się nigdy składać reklamacji.Jestem zadowoloną klientką:) Kupuję buty Prima Moda przynajmniej raz do roku. POLECAM!
  • Komentarz zmanipulowany 09-11-2010 g. 18:53:38
    Prima Moda znam, kupuję i chwalę. U mnie obyło się bez reklamacji.
  • Komentarz zmanipulowany 11-11-2010 g. 15:31:21
    Moja wypowiedź jest na TAK. I nie jestem pracownikiem PM. Należę do grona osób zadowolonych z produktów tej firmy. Przyznaję raz reklamowałam – bo odpadł mi bolec przy klamerce w kozaczkach. Naprawili, oddali i noszą się dobrze. Buty PM są dobrze wyprofilowane, za co mają u mnie duży PLUS.
  • Komentarz zmanipulowany 12-11-2010 g. 20:15:25
    i ja jestem na tak! Buty Prima Moda kupuję wprawdzie od niedawna, ale pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. Mam nadzieję, że tak zostanie:)
  • filigranowa 15-11-2010 g. 15:02:14
    Ja kupiłam niedawno tam oficerki, mam nadzieję ,że nic złego się z nimi nie stanie, trzeba pamiętać o konserwacji obuwia, wtedy wiadomo dłużej się trzymają.Te buty mają piękny styl i są całe skórzane, mam nadzieję,że się nie zawiodę :)pozdrawiam
  • Komentarz zmanipulowany 21-11-2010 g. 14:13:00
    Jestem właścicielką kozaczków, które wprawdzie mam od niedawna i jak na razie jestem zadowolona. Nie były tanie, więc liczę że mi jakiś czas jeszcze posłużą:)
  • Ania 24-11-2010 g. 15:44:46
    A ja mam już kilka par butów od PM i uważam je za rewelacyjne. Zużywają się jak każde buty ale mam je już bardzo długo i nigdy NIC nie musiałam reklamować. trzeba pamiętać o konserwacji obuwia i wg mnie w tym tkwi problem wielu osób tu niezadowolonych. O buty trzeba dbać.
  • BUTY W PIZZDU NIE PODOBNE 25-11-2010 g. 15:49:06
    Prima to jest balerina a nie moda, wiadomo nie od dziś. Ceny mają niczym prestiżowe włoskie marki a oferują jakość co najwyżej makaronu z Włoch z woj. mazowieckiego. Zapłaciłam za buty 750 zł, nie mało jak na obuwie, buty mi się naprawdę spodobały i na tym się skończyło. Raptem po jednym dniu noszenia farbowały tak mocno, że aż nie wierzyłam, ok rozumiem, zdarza się, ale nie aż tak i nie w tak dużym stopniu i nie w obuwiu markowym za taką cenę. Żeby tego wszystkiego było mało to przy obu obcasach odchodziły zelówki (wystawały za obcas). Zareklamowałam je dnia kolejnego, czyli kolejnego po zakupie i w odpowiedzi po kilku tygodniach usłyszałam, że moge je sobie sama zaimpregnować, zeby nie farbowały a zelówki to w ogóle sama popsułam, jaaasne z nudy wieczorami macham pielgrzymkę w nowych butach na Jasną Górę (jestem ze Szczecina)najlepiej z ciężkim plecakiem, latarką i paczką zapałek. Złożyłam zażalenie i ponownie je odrzucono, minęło 5 tygodni a ja nie mam ani butów ani pieniędzy. Śmieszy mnie fakt tak perfidnie prowadzonej polityki wobec klientów, produkują makaroniarskie gówno i do tego zachowują się podobnie. Jeżeli mogę to zachęcam gorąco do nie kupowania w PRIMA MODZIE tylko jak już to wybierajcie inne marki chociażby Venezia.
  • Komentarz zmanipulowany 26-11-2010 g. 18:21:49
    Kupuje w PM jakiś czas i nie zdarzyło mi się trafić na wadliwy produkt. I całe szczęście bo to co tu czytam nie brzmi fajnie. Generalnie lubię ten styl i nie chciałabym rezygnować z tej marki.
  • Gość 27-11-2010 g. 21:15:57
    Buty są bardzo dobre wg mnie, nie zdażyło mi się nigdy ich reklamować :/ Nie musiałam bo nic się nie działo a mam już 4 parę od nich. Nie chce mi się wierzyć w niektóre opinie tutaj...
  • Komentarz zmanipulowany 28-11-2010 g. 16:33:30
    Fajna marka. Stylowe buty. Jak dla mnie bez zarzutów. Ceny mogłyby być niższe, a tak to ok.
  • Gość 29-11-2010 g. 17:32:33
    Same pozytywy z mojej strony. Obsługa świetna i żadnych problemów z reklamacjami nie miałam. A buty cudowne.
  • Komentarz zmanipulowany 03-12-2010 g. 12:49:47
    Buty bardzo wygodne i dobrze wykonane. U mnie bez reklamacji. Zazwyczaj kupuję w GM i chętnie tam wracam bo obsługa profesjonalna.
  • Kasia 03-12-2010 g. 21:56:03
    Jestem właścicielką 3 par butów PM-jedne zamszowe kozaki-nawet ok gdyby nie ta odchodząca skóra z obcasów. Drugie-czarne kozaki-w 1szym tygodniu chodzenia zgubiłam fleka i zdarłam obcas, który potem wyrwał mi się cały w podeszwy. tych dwóch par butów nie reklamowałam bo bardzo nie lubię tych procedur-szewc naprawił. Na początku września zakupiłam bajeczne botki-2 tygodnie temu złamał mi się obcas! Zaznaczam, że niewiele kilometrów robię pieszo-a buty nigdy nie były noszone po naszych miejskich chodnikach-ze względu na zbyt wysokie obcasy traktowałam te buty jako 'reprezentacyjne' chodziłam w nich po biurze:) jakie było moje zdziwienie kiedy któregoś pięknego dnia robiąc krok 'zapadła' mi się pięta. Tym razem postanowiłam reklamować wadę-i tu moje zdziwienie:reklamacji nie uznano mi!!! Nawet nie pofatygowano się żeby mnie o tym poinformować-sama musiałam do nich zadzwonić-nie wiem jaki jest podwód odmowy reklamacji bo nie byłam jeszcze w sklepie-pójdę po poradę do prawnika. To jakaś pomyłka-płacę za buty 449zł nie po to żeby je reklamować tylko po to żeby mieć gwarancję jakości-wytrzymałości-kupiłam buty po to żeby je mieć, chodzić w nich a nie żeby teraz jeździć po urzędach-nadmieniam że ponad 90% moich butów to szpilki. Postanowiłam spróbować powalczyć o swoje prawa bo producenci zbyt często są nieuczciwi. Jeszcze tu wrócę i napiszę jak skończyła się 'moja' sprawa-jedno jest pewne NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIĘ BUTÓW FIRMY PRIMO MODA A ICH SALONY BĘDĘ OMIJAĆ WIELKIM ŁUKIEM!!!
  • Komentarz zmanipulowany 05-12-2010 g. 14:03:11
    Mam dwie pary i naprawdę wszystko z nimi dobrze. Buty bardzo mi się podobają. Właśnie zastanawiam się nad kupnem czegoś na sylwestra. Jestem zaskoczona tyloma negatywnymi opiniami o tej marce.
  • Nameri 06-12-2010 g. 22:14:58
    Omijajcie ten sklep szerokim łukiem!!!!!!!! nigdy nie uwzględniają reklamacji. Niestety skusiłam się na 2 pary butów tej firmy i obie pary szybko się rozwaliły. Żadnej reklamacji mi nie uznali, za każdym razem twierdzą, że jest to uszkodzenie mechaniczne. Bzdura, te buty nadają się jedynie do latania a nie noszenia...
  • Conchii 09-12-2010 g. 13:10:05
    Boskie, czy też tylko ładne to w przypadku butów Prima Moda nie ma znaczenia, gdyż i tak długo się w nich nie uda pochodzić. Mi rozpadły się już po tygodniu, oczywiście możliwości zwrotu nie było, a reklamacje i rozmowy z ekspedientkami, wykonującymi tylko rozkazy z góry, doprowadziły mnie do nerwicy. Z życzliwości serca odradzam zakup butów tej firmy.
  • Komentarz zmanipulowany 11-12-2010 g. 14:44:13
    Buty wygodne i dość wytrzymałe jak na włoską markę. W swoich kozakach chodzę już drugą zimę i nieźle się trzymają. Nie mam złych doświadczeń z tą marką.
  • Komentarz zmanipulowany 12-12-2010 g. 14:43:00
    Mam dwie pary balerinek. Bardzo wygodne i ładne. Bez reklamacji.
  • Komentarz zmanipulowany 12-12-2010 g. 17:11:17
    Fajne modele, ceny już mniej. Ostatnio kupiłam kozaki - piękne i liczę, że wszystko będzie dobrze.
  • Komentarz zmanipulowany 12-12-2010 g. 19:30:02
    Na kilka lat - 2 reklamacje. Bez większych dramatów. Nadal kupuję. Polecam innym.
  • Komentarz zmanipulowany 18-12-2010 g. 15:29:21
    Lubię tę markę. Uważam, że buty śliczne i wygodne. Negatywne wpisy mnie nie zrażają. Najlepiej przekonać się samemu. Polecam.
  • Komentarz zmanipulowany 19-12-2010 g. 14:24:44
    Kupiłam wczoraj za namową koleżanki śliczne szpilki na sylwestra i mam nadzieję, że obcas mi się nie złamie;)
  • Komentarz zmanipulowany 20-12-2010 g. 21:41:26
    Udało mi się kupić w świątecznej promocji śliczne kozaczki. Oby wszystko było dobrze:)
  • Komentarz zmanipulowany 26-12-2010 g. 14:08:00
    Dostałam od męża śliczne kozaczki PM:)Nie znałam wcześniej tej marki. Wygadają solidnie. Mam nadzieję, że nie będę reklamować.
  • klient 27-12-2010 g. 23:05:24
    Sklep oszukuje klietow poprzez nie uznawanie reklamacji -Czytajac opinie ich rzeczoznawcy ma sie wrazenie ze zyje sie w PRL`u. Niezalezny rzeczoznawca przyznal mi racje jednak zalosny sklep idzie w zaparte i niechce ani naprawic butow, ani zwrocic kasy, ani wydac nowej pary, a wady reklamowalem 3 razy.
  • magda 01-01-2011 g. 17:47:39
    Stanowczo odrazdzam Prima Mode. Po tygodniu!!! uzytkowania kozaków za 529 zł w obu pólparach odpadly obcasy i napeczniała skóra. Zlozylam reklamacje i tu moje zdziwienie- odpowiedz odrzucajaca w całości moją reklamację. Powód : obuwie nalezy dopasowac do warunków pogodowych/ sic! to kozaki zimowe wiec snieg raczej jest normą/ Zaznaczam ze wiekszosc czasu spedzilam w samochodzie wiec kontakt ze sniegiem byl ograniczony. Aha buty od poczatku bylu impregnowane -nomen omen impregnatem z prima moda!!! Zlozylam sprawe do rzecznika praw konsumentów z prosbą o interwnecje. Jak to nie pomoże ide do sądu! Ta Firma to jedno wielkie oszustwo!! Walczcie o swoje prawa i nie odpuszcajcie!!
  • ferdi 24-01-2011 g. 19:01:15
    Latem kupilam w PM japonki z łańcuszkiem w obcasie, niestety pierwszego dnia łańcuszek odleciał z jednego buta a następnego dnia z drugiego. Tej zimy kupiłam sobie kozaki za prawie 800 zł, i niestety po raz drugi stwierdzam, że nie było warto. Buty są tak uszyte, że w środku u góry koło suwaka mają przeszycie, które zakończone jest żyłką(?), która skutecznie zaciąga lub rwie wszystkie rajstopy albo kaleczy nogę. Przed następnytm zakupem poważnie się zastanowie.
  • BarB 25-01-2011 g. 13:00:47
    widzę, że nie jestem odosobniona w kontaktach z wiadomą firmą, w listopadzie ub. roku kupiłam piękne, szare, zamszowe kozaczki i po dwóch godzinach od założenia odkleiły mi się koturny w obu butach, reklamowałam raz, skleili, stwierdzili, że wada nie jest istotną i nie pogarsza walorów użytkowych i estetycznych obuwia, TYLE, ŻE KLEJENIE BYŁO NIEDBAŁE, NIE DOŚĆ TEGO BUTY BYŁY NIEDOKLEJONE W WIELU MIEJSCACH, PLAMY OD KLEJU RZUCAŁY SIĘ W OCZY I ONI MI TU O ESTETYCE PISZĄ. odwołałam się po raz pierwszy od reklamacji, teraz po raz drugi, zobaczymy jaki będzie efekt. narażam się na koszty telefonów, dojazdów. odradzam kupno produktów tej firmy.
  • kalinka 28-01-2011 g. 23:21:28
    ja wielokrotnie robilam i bede robila zakupy w PM i jestem z nich zadowlona
  • Kh 02-02-2011 g. 22:39:56
    kazdy kto pisze cos w stylu:" ja wielokrotnie robilam i bede robila zakupy w PM i jestem z nich zadowlona" jak pani kalinka to odrazu wiem ze to manipulacja i zapewne osoba ktra tam pracuje.
  • Komentarz zmanipulowany 03-02-2011 g. 13:26:53
    sluchajcie mam chyba ze 3 pary butów kupionych w tych salonach i mi osobiscie nic sie nigdy z nimi nie stalo ani nie musialam reklamowac i nie pracuje w sklepach PM
  • AG 03-02-2011 g. 22:31:44
    ja też mam 3 pary butów z PM i jestem z nich bardzo zadowolona.
  • 12-02-2011 g. 10:19:16
    PRIMA MODA- najgorszy sklep obuwniczy na świecie, reklamacja dwóch par kozaków nieuznana
  • Komentarz zmanipulowany 17-02-2011 g. 08:46:56
    Uważam że to dobry sklep. Kupuję tam buty od jakiegoś czasu i jestem zadowolona. Przypominam jednak że o każde buty trzeba dbać bez względu na to czy włoskie czy polskie. A te noszą się doskonale
  • Komentarz zmanipulowany 21-02-2011 g. 18:39:41
    Buciki fajne na eleganckie wyjście i do pracy. polecam
  • zaba 25-02-2011 g. 16:18:32
    Witam dziewczyny. Własnie wczoraj otrzymałam odpowiedź na moją reklamacje odnośnie odpadnięcia metalowego noska na przodzie buta. Jestem zniesmaczona tą marką i brakiem poszanowania klienta.Nawet na prośbę pokrycia kosztów naprawy tzn.zamówienia od padniętego elementu na mój koszt firma oświadcza,że nie zajmuje się takimi rzeczami.Buty za ok.700zł można wyrzucić do kosza . Zero gwarancji i jakości produktu.Każda szanująca się firma nie myśli jak się pozbyć klienta tylko co zrobić aby go zatrzymać.A tutaj widać jak na dłoni brak zaplecza serwisowego firma nastawiona wyłącznie na wyzbycie się bubli a o resztę niech się klient martwi jak był taki głupi i kupił badziew.
  • Komentarz zmanipulowany 04-03-2011 g. 17:56:40
    Ja kupuje juz od dłuższego czasu w Prima Modzie i jestem z tej firmy zadowolona. Buty ktore posiadam są wygodne i niezawodne.
  • kj 05-03-2011 g. 15:56:57
    wygląda na to, że będę żałowała wczorajszego zakupu...
  • Komentarz zmanipulowany 07-03-2011 g. 09:12:45
    Ja kupuję też od jakiegoś czasu w PM I nigdy nic się nie zdarzyło. Ceny też zadawalające
  • 08-03-2011 g. 13:43:10
    jeśli polityka firmy to brak profesjonalizmu personelu i zniechęcanie klienta to gratulacje dla salonu w CH.Arkadia W-wa!! Dzięki paniom więcej nie skorzystam...
  • Komentarz zmanipulowany 09-03-2011 g. 07:54:39
    Mam fajne kozaki z Prima Mody. Teraz poszukuję botków. A w Arkadi też robię zakupy i zawsze było ok
  • marlena 11-03-2011 g. 11:52:17
    hmmm...no mnie się generlanie podobają niektóre modele butów PM..natomiast co do jednej jedynej wady-moje zastrzezenia-podeszwy się cholernie ścierają! bez zelowania, nie ma co w nich chodzi-gdyz beda nadawac się jedynie...na śmieci..
  • karolina 01-04-2011 g. 12:29:14
    czy w skórzanych zamszowych mokasynkach powinna się pocić noga przy 12 stopniach na dworze? i czy powinny zedrzeć mi stopy do krwi??
  • Magda 04-04-2011 g. 14:33:59
    Bardzo słaba jakość, brak możliwości skutecznej egzekucji gwarancji, beznadziejnie słaba obsługa, BARDZO WYSOKA CENA. JAKOŚĆ I PRODUKCJA CHINY.
  • Kasia 27-04-2011 g. 23:01:12
    Prima Moda, to nędza a nie marka!!!. Negatywne opinie rosną zastraszająco. Bardzo się cieszę, że wiele oszukanych przez nich osób chętnie dzieli się swoim zdaniem. Jakość jest marna, a o uznanej reklamacji można pomarzyć. Umywają ręce i robią z klienta durnia. Najlepiej żeby zszedł im z oczu. Grając na zwłokę liczą aż klient przestanie domagać się swoich praw i da spokój. A ceny starych modeli w sezonie są tylko podnoszone. Nigdy już nie wydam na nich złotówki. Mogliby zamknąć ten stragan.
  • Artur 27-04-2011 g. 23:08:44
    zakupiłem półbuty,podobały mi się i pasowały jak ulał. Niestety po dwóch dniach użytkowania jakoś tak się dziwnie pozaginały w części przedniej utwardzonej ,że strasznie mnie zaczęły obcierać. Nie dało się w nich chodzić.Złożyłem reklamację i tu koszmar.Po 4 tygodniach żadnej informacji więc będąc pewny, że reklamacja jest uznana jadę 120km po kasę.A na miejscu w sklepie dowiaduję się, że nie! Opinia rzeczoznawcy jak z PRL-u. Odwołanie na niedotrzymanie terminu rozpatrzenia reklamacji a oni znów opinia rzeczoznawcy. W rozmowie telefonicznej z działem obsługi klienta z Panią Kierownik trudno się porozumieć, na moją sugestie że nie tak się buduje markę Pani stwierdziła, że nie obchodzi ją co myślą sobie o nich klienci.Ja nie odpuszczę taki już jestem jak mnie ktoś próbuje zrobić w balona.Odradzam stanowczo i czytajcie, pytajcie i omijajcie ich z daleka.
  • tatian 01-05-2011 g. 19:02:32
    Buty ładne, ale TANDETNE. Miałam zamszowe kozaki ZA 400 zł w których kolejno: załamały się cholewki, później pękła skóra. żadna moja reklamacja nie została rozpatrzona pozytywnie, a obsługa kijenta to koszmar!! moja koleżanka również miała inne kozaki z proima moda i to samo... jakość NĘDZNA!!!!!!!
  • magda 05-05-2011 g. 08:03:21
    Nic nowego nie napisze,mam dwie pary butów z prima moda, jedne sandałki pask pękł i oczywiście po długich oczeekiwaniach rozpatrzenia reklamacji uznali ze pasek oderwany mechanicznie, jakaś masakra, czyli ze sama go oderwałam. W drugich sandałkach pękła podeszwa takia gruba ala korkowa. Nawet nie dalam do reklamacji bo wiedzialam ze lipa ( na wlasne życzenie sie tak zalatwiłąm) Chamstwo w tym sklepie, ale Panie nadal kupują jak ja , po bezskutecznej reklamacji po 2-ch latach kupilam drugie , które też sie rozleciały. ( hahah więc to już nie przypadek) Nie ma zwrotów w sklepie, a jeszcze więszkszy hicior to , że jak chce się zamówić jakiś inny rozmiar trzeba za kuriera zapłacić. Za mala jeszcze konkurencja na rynku. Polecam za to sklep Kazar- sklep na poziomie. Mam z niego kilka par i niegdy żadnych problemów, moje koleżanki zresztą też.A prima moda omijam z daleka. I wszytkim radze, choć butki kuszą i cenowo są tańsze niż kazar czy venezia. ale co z tego jak są na chwilę a z kazara czy venezi na lata. Pozdrawiam :-)
  • maozuga 10-05-2011 g. 14:07:34
    Kupione butu po kilkakrotnym założeniu okazały się bublem. Miejsca łączenia zewnętrznych elementów skórzanych zostały zerwane. Wizyta u szewca nic nie pomogła-buty do wymiany. Buty warte 260PLN nikomu nie polecam i juz nigdy w "PM" nic nie kupię. Odradzam zakupu obuwia w "PM" wszelkiego obuwia. Dodam, iż rekalamowałem zakupiony towar bez pargonu ale na podstawie potwierdzenie dokonania zakupu kartą bankową- NIC SIĘ NIE UDAŁO! Reklamacja ta okazała się droga przez mękę z wykozystaniem wszystkich mozliwych sposobów udzielania reklamacji oprócz Sadu. Straciłem duzo zdrowia i nerwów. Jeszcze raz nie polecam tego obuwia!!!!
  • Mika 24-05-2011 g. 14:48:47
    Odradzam.Kozaki które kupiłam,po miesiącu musiałam oddać do reklamacji,koszt letnich kozaków 549 złoty,czekam już 2 miesiące,ani butów ani pieniędzy nie chcą mi zwrócić, choć napisałam do nich oficjalne pismo.Sprawę kieruję do sądu,nie odpuszczę im takiej nieuczciwość.
  • DziałObsługiKlienta 27-05-2011 g. 12:21:20
    W związku w wieloma komplikacjami przy reklamacjach, warto wyjaśnić kilka kwestii, które zazwyczaj wynikają z nieporozumień: 1. Obuwie reklamowane jest w miarę możliwości naprawiane. Wyłącznie w sytuacji kiedy rzeczoznawca orzeka, że nie da się usterki naprawić, jest ono wymieniane. 2. Reklamacje uwzględniane są tylko i wyłącznie na podstawie paragonu, który jest jedynym dowodem zakupu. 3. Przy zakupie obuwia zaleca się zapoznanie się z ulotką informacyjną załączaną do butów, która pozwala na użytkowanie obuwia w taki sposób, żeby cieszyć się nimi jak najdłużej. Znaleźć można tam także zalecenia w stosunku do pielęgnacji. 4. Szanując Państwa czas w ulotce podane są sytuacje, w których obuwie nie podlega reklamacji. Należą do nich: barwienia w wilgotnych warunkach, przedostawanie się wilgoci do wnętrza obuwia w sytuacji gdy wilgoć (deszcz, śnieg lub błoto) przekraczają linię obuwia, bo jest to normalny efekt porowatości skóry, itd. dlatego warto zapoznać się z zamieszczoną ulotką, zanim rozpocznie się działania reklamacyjne. 5. Z informacji dołączonej do butów wynika także, że wymianie podlega towar, który jest oryginalnie zapakowany i nie nosi znamion użytkowania. "Obcieranie butów" nie jest podstawą do wymiany, ponieważ każda stopa ludzka jest inna i niewygoda, która czasami jest odczuwana nie jest winą producenta, tylko nieodpowiedniego dopasowania obuwia do stopy i producent nie ma na to żadnego wpływu.
  • Iris 31-05-2011 g. 08:11:33
    Kupiłam buty w Prima Modzie warte 449 zł, w domu okazało się że jeden z nich ma wadę, sprzedawzyni owszem zgodziła je się wymienić na inne, a że nie było mojego numeru akurat w sklepie zostały zamówione. Po paru dniach były do odbioru. Nie przyglądnęłam się im w sklepie dobrze przy odbiorze. I co się okazało w domu, że buty zamówione miały podobne wady nie na jednym a na dwóch butach!! Co wy sobie wyobrażacie żeby tak oszukiwać swoich klientów!! Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie!! Już tam nigdy więcej nic nie kupię!! W żadnym innym sklepie przez całe życie nie zostałam tak potraktowana jak tam!!
  • DziałObsługiKlienta 03-06-2011 g. 15:13:30
    Zawsze warto przy zakupie dokładnie obejrzeć buty, żeby wykluczyć występowanie wady, która możliwa była do odkrycia już w sklepie. Dzięki temu unika się niepotrzebnej straty czasu, którego wymaga kolejnej wizyta w sklepie w celu wymiany oraz wątpliwości czy wada ta faktycznie istniała już w momencie zakupu.
  • aga 06-06-2011 g. 18:33:52
    Ja też nie polecam zakupów w Prima Moda. Buty nie na nasza pogodę panującą jesienią czy zimą. Przy próbie reklamacji odmowa z twierdzeniem że uszkodzenie mechaniczne a jak dbać o buty jest napisane w ulotce. Ja konserwowałam zgodnie z ulotką a i tak okleina z obcasów się odkleiła poniżej linii obuwia. Szczerze namawiam do urządzenia firmie PM ogólnopolskiego wydania marketingu szeptanego. Wystarczy odradzać zakupy w PM swoim znajomym ze względu na to że buty nie są przeznaczone na nasze warunki pogodowe. Ja już zaczęłam i polecam to również Wszystkim "oszukanym" klientom.
  • rozczarowana..kolejna 08-06-2011 g. 14:45:27
    strsznie, strasznie, strasznie.... nikomu nie polecam!! żadna reklamacja... napewno nie zostanie rozpatrzona pozytywnie, buty założone kilka razy, zaraz sie rozchodzą, rozpruwaja i elementy odpadają!! nikomu nie polecam! omijajcie z daleka!
  • dissapointed 25-06-2011 g. 22:03:45
    Buty tandeta!!!po 2 tygodniach sporadycznego uzytkowania rozpadły się,puściły nici,wyłazi klej z każdej strony.czekam na rozpatrzenie reklamacji.Nie polecam!!!
  • ewka214 26-06-2011 g. 22:12:44
    Jestem w szoku jak czytam wszystkie negatywne opinie. Wczoraj kupiłam w PM sandały. Dałam za nie 199 zł. Teraz jestem już prawie przekonana że szybko się rozpadną. Chyba się rozpłaczę, przecież to jest jakiś skandal
  • Renia 27-06-2011 g. 10:06:50
    Jak przeczytałam Wasze wypowiedzi jestem szczęśliwa, że wczoraj nie kupiłam butów w PM. Były sliczne sandałki za ponad 300 zł. ale zauważyłam wadę pęknięcie na obcasie skórki. Pani w Galerii CH Silesia stwierdziła, że nie ma innej pary, byłam naprawdę napalona na te buty. Zastanawiały mnie też klejenia pasków, ale Pani stwierdziła, że sprzedały dużo par tych butów i nie było reklamacji a dodatkowo sa one szyte. Nawet mnie to przekonało. Dopiero ocknełam się przy wadzie w pekniętym obcasie. Całe szczęście że ich nie kupiłam. Będę ten sklep omijać wielkim łukiem. Pewnie uda im się sprzedać wadliwą parę klientce, która nie zauważy i będzie miała problemy..Wspułczuję.
  • DziałObsługiKlienta 27-06-2011 g. 15:57:04
    W kilku miejscach na forach ukazały się bardzo podobne wypowiedzi, które nawołują do „marketingu szeptanego” skłaniającego do bojkotowania obuwia Prima moda. Chcieliśmy zauważyć, że stwierdzenia na temat tego, że obuwie nie jest przystosowane na warunki pogodowe w Polsce jest niezgodne z prawdą. Świadczy o tym wieloletnia obecność na rynku polskim zarówno marki Prima Moda jak i innych marek proponujących obuwie wykonywane ze skóry naturalnej.
  • aga 04-07-2011 g. 13:31:49
    Do działu obsługi - brawo za błyskotliwość!! Wypowiedzi są podobne bo pisane przeze przez ta samą osobę - w przeciwieństwie do "Waszych zadowolonych klientów" nie muszę zmieniać logiów żeby wyglądało wiarygodnie że faktycznie kupiłam buty PM które są kompletnym szajsem ze duże pieniądze. Jako że żyjemy w wolnym kraju to nadal będę odradzać zakupy w PM i mam nadzieję że inni niezadowolenie będą robić to samo dzięki temu nie przybędzie Wam nowych niezadowolonych klientów - PM powinna się tylko się cieszyć z takiego obrotu sprawy.
  • DziałObsługiKlienta 15-07-2011 g. 16:54:18
    aga zgadzamy się z tym, że każdy ma prawo do przedstawienia swojej opinii na forum, dlatego też postanowiliśmy skorzystać z takiej możliwości i odwołać się do zamieszczonych zarzutów.
  • Tośka 02-08-2011 g. 23:15:25
    Zgadzam się w 300% z opiniami niezadowolonych klientów. Buty rozwalają się dosłownie w locie po dwóch tygodniach noszenia tego shit, buty można wyrzucić do śmieci, skóra tak farbuje nawet w sandałach,że nie można nóg doszorować. Co więcej, reklamacja w tym sklepie to mega fikcja, NIE MA ŻĄDNEJ REKLAMACJI!!!!NIE MA SZANS JA JUŻ WALCZĘ 2 MIESIĄCE!!!NIC SOBIE NIE ROBIĄ Z KLIENTÓW!!!maksymalnie niekompetentni pracownicy, buty na pozór ładne, ale chyba z papieru byłyby trwalsze!!!Nigdy tam moja noga nie stanie, nawet gdyby za darmo rozdawali.Naprawdę odradzam, a jeśli kupicie bo was przekona wzór sami zobaczycie co to za syf!!! TOTALNA MASAKRA!!!NAJGORSZA MARKA NA RYNKU!!!
  • aga 04-08-2011 g. 13:11:58
    Tośka: mówiąc żartobliwie na pewno nie doczytałaś ulotki dołączonej do torby mówiącej o tym że trzeba ją trzymać na półce w szafie wtedy będziesz mogła cieszyć się nią przez lata tak jak PM cieszy się ze swojej wieloletniej obecności na rynku. Ja kupiłam kozaki i też nie odczytałam że są one przeznaczone do chodzenia po domu bo chodzenie po zmarzniętym śniegu powoduje uszkodzenia mechaniczne obcasów. Powinnaś ostrzec swoich znajomych aby nie dali się nabrać na produkty PM.
  • aga 08-08-2011 g. 23:04:18
    Witam, kupilłam w czerwcu takie buty na platformie z odkrytymi palcami, platforma niestety odpada, jutro jade oddac je do reklamacji, zobaczymy, jak nie uznjają, oddam sprawe do sadu, co za masakra z tym sklepem, jestem bardzo ciekawa co mi jutro powiedza
  • Teslaa 20-08-2011 g. 15:02:05
    KATASTROFA!!!!!!!!!!!! To jest już szczyt chamstwa. Tak, piszę tak ostro bo nie mam już skrupułów po tym co ja również musiałem przeżyć z Firmą Prima Moda. Kupując buty męskie w czerwcu b.r po 5 założeniach pękł szew nad palcami. Reklamacja przyjęta ale efekt katastrofa - zszyte innym odcieniem nitki w ogóle nie pasującym do butów - uwaga - czarny. Buty całe brązowe - jasne. To nie wszystko po kolejnych kilku założeniach ponownie pękł ten sam szew ale pociągnął za sobą lawinę. Ten sam but rozkleił się po obydwu stronach. Reklamacja przyjęta - nie uwzględniona bo.. to już chyba znane jak na Prima Mode błąd mechaniczny - źle używane buty - pusty śmiech. Buty miałem na nogach około 15 razy. Prima Moda to kolosalna ściema jak na polskie warunki nawet chyba nieźle im idzie bo nikt nie pomyślał o np. pozwie zbiorowym prowadzonym przez Rzecznika Praw Konsumenta. Jeżeli ktoś jest tym zainteresowany albo ma pojęcie jak sprawiedliwie przerwać ten Prima Aprilis to zapraszam do odpisywania.
  • WARSZAWA 29-08-2011 g. 00:27:26
    Pracuję w PM w jednej z warszawskich galerii i jesli mam być szczera to: - co do jakości obuwia... można dostać tu naprawdę wygodne, dobre jakościowo buty, ale niektóre są rzeczywiście gorszej jakości. - niektóre buty, nie nadają się na nasze polskie chodniki, dlatego się niszczą. - wiele klientek nie dba o buty tak jak trzeba, więc nic dziwnego, że potem są jakieś pretensje. - jedna z klientek, dużo czasu spędza za granicą, gdzie mówi, że w naszych butach chodzi już 2-3 lata i sa jak nowe. - nie wiem sama, może w Polsce nie warto kupować tak drogich butów... to smieszne, ale troche w tym prawdy. - co do reklamacji, troche ich jest, rzeczywiście, ale tylko w połowie jest to wina producenta, a w drugiej połowie klientów, którzy nie dbają o buty. U mnie w salonie reklamacje są uznawane, a na decyzje nie czeka się dłużej niż 2 tygodnie, więc nie bardzo rozumiem te negatywne komentarze;/ - jeśli ktoś się angażuje w pracę i zależy mu na dobrej sprzedaży (oraz premii) to nie widzę problemu. - dziewczyny które się przykładają mają dobre relacje nawet z panią KC. - co do pani KC moim skromny zdaniem jest to niekompetentna, nieuprzejma, niepanująca nad emocjami osoba! Nie wiem co ta kobieta robi na tym stanowisku! Ja rozumiem, że chce zmobilizować zespół i dba o to by wyniki były jak najlepsze, ale nie w taki sposób! Tak się nie robi! Chamstwem i krzykiem nic nie zdziała... wprowadza nie potrzebnie nie miłą atmosferę, a nawet terror... Nie rozumiem jej podejścia tym bardziej, ponieważ sama zaczynała w PM jako sprzedawca... w dupie jej się poprzewracało i tyle! Ja omijam ją szerokim łukiem... - Pisał też ktoś o tym, że nikogo nie interesuje zycie prywatne pracowników, ja do tej pory nie miałam problemu, jesli wcześniej uprzedziłam, że będę potrzebowała wolne bo np. idę na wesele, mam urodziny, czy wizyte u lekarza, nie było problemu. Ewentualnie jak byłam potrzeba, uzgadniałam w jakich godzinach mogę się zjawić w jakimś tam dniu, ze tylko do tej godziny, albo na tą czy coś, ale nie że ktoś mi odmówił... - u mnie dziewczyny pracują po pare lat nawet i nie narzekają! - Nie wiem jak w innych salonach, ale u mnie jest ok... PODSUMOWUJĄC, BUTY SĄ BARDZO WYGODNE I DOBRE JAKOŚCIOWO, ALE SĄ TEŻ I BADZIEWIA... A NAJWIĘKSZĄ PORAŻKĄ PRIMA MODY JEST PANI KATARZYNA C. !!!!!!!!!!
  • yari 20-09-2011 g. 21:59:35
    Ich buty to bubel reklamowałem już dwa razy szkoda na nich kasy. ODRADZAM
  • glamour 23-09-2011 g. 19:57:21
    Zupelny szajs, buty zakupione w tym sklepie nadaja sie tylko i wylaczenie do siedzenia a nie do chodzenia, po tygodniu chodzenia odpadly mi obczasy!!!!!
  • agata 28-09-2011 g. 00:06:24
    Szajs na grande. Nie polecam tego sklepu. Ekspedientki patrza tylko sprzedac i tyle. A pozniej jak cos sie dzieje to tłumacza sie ze to nie jest wada tylko but jest tak zrobiony.
  • wdzięczna 04-10-2011 g. 20:03:06
    Jak ja sie cieszę, że przeczytałam te opinie :) Uchronią mnie przed wyrzuceniem w błoto 650 zł za oficerki. Już bym je kupiła bo bardzo mi się podobały ale okazało się, że drugi but ma plamy na skórze. Pani ekspedientka wmawiała mi, że buty są farbowane ręcznie więc to normalne, że dwa są różne z tego jeden ma plamy jak od tłuszczu. Oczywiście usłyszałam ,że to ostatnia para i zamówią mi z innego sklepu. Ale teraz sobie pomyślałam, że to taki znak opatrzności :) Gratuluję firmie Prima Moda poszanowania klienta i umiejętności obsługi posprzedażowej. Nie cierpię chamstwa, arogancji i oszustów!!!!
  • _ghandi 20-10-2011 g. 23:26:29
    Również nie polecam firmy Prima Moda, na odwołanie od nieuznanej reklamacji nawet nie odpisali. Pozew zbiorowy przeciw firmie Prima Moda to dobry pomysł. Ktoś ma możliwość się tym zająć? Na forach jest wiele wpisów o graniu na nosie klientom, ciekawe ile czasu musi minąć aż ktoś się jednak weźmie za tą firmę.
  • anna 25-10-2011 g. 23:05:39
    Czytam te komentarze i postanowiłam zbadać sprawę.Będzie prowadzone badanie na temat komunikacji wewnętrznej firmy.Mam nadzieję że to pomoże i firma zmieni się na lepsze i zrozumie że reklamę i opinię o firmie robią przede wszystkim osoby pracujące w firmie Prima Moda.Poprawa relacji i wdrożenie wartości bardzo by pomogły.To pracownicy tworzą tę firmę i bez nich ona nie istnieje. Pozdrawiam, ania
  • kasper 26-10-2011 g. 09:21:05
    Firma bardzo negatywnie nastawiona na klienta, obsługa ok jednak dział reklamacji - masakra, kupując buty za 400zł można spodziewać się już odpowiedniej jakości - jednak to jest pomyłka - po jednym sezonie w obu butach odkleiła się podeszwa w tym samym miejscu - reklamacji nie uznano stwierdzono iż jest to uszkodzenie mechaniczne powstałe na wskutek chodzenia - najlepiej kupić buty i postawić do gabloty żeby ładnie wyglądały - uwaga w butach prima moda NIE CHODZIMY!!!!!!!
  • kuna 12-11-2011 g. 10:48:01
    Kobiety jakie włoskie obuwie???? To są chiny i polska z nadrukiem made in italy i ogromną marżą dzięki temu zabiegowi. Proponuję wszystkim którzy zostali wprowadzeni w błąd - personel za każdym razem zarzeka się że są to buty włoskie - poinformowanie o tym fakcie Państwowej Inspekcji Handlu (inspektorat w każdym większym mieście). Nie dajmy się odszukiwać!!!! Jak są chińskie to ma być napisane że chińskie. Ale kto by wtedy dał 1200 zeta za chińskiego buta. Jak jest made in italy to zawsze frajer się znajdzie. Pozdrawiam
  • gala 09-12-2011 g. 17:28:50
    nie polecam!!! kupołam za 219 zł sandałki, po 4 miesiącach nie noszenia raz na jakiś czas odkleiły się podeszwy!!! ponoć nie było to podstawą reklamacji bo buty mają swoją trwałość;) Pani z obsługi klienta we Wrocławiu, szefowa, powiedziala mi że jak mnie nie stać na takie buty to mam ich nie kupować a nie teraż narzekać ze tyle kasy 4 miesiace i co ja jeszcze chce? ile buty mają wytrzymać? 2 miesiące walczyłam z ich opinią na temat tego, że bez podeszw da się chodzić i w koncu oddali kase... w Izbie Hanslowej jak dzwonilam to mnie każdy życzył powodzenia i radził nie kupować tego szajsu co się rozpada...
  • brekes 07-02-2012 g. 17:39:00
    Prima Moda, zgrabne buty jednorazowego użytku za mocno zawyżona cenę i bez gwarancji! Wygięcie 12 cm obcasa zimowych kozaczków na cienkiej szpilce i nadłamanie go. Wewnątrz trochę plastiku i cienka, pusta w środku rureczka. Reklamacja i orzeczenie „rzeczoznawcy” odrzucającego zasadność reklamacji na podstawie „badania organoleptycznego” .Może zamiast organoleptycznie lizać, wąchać i dotykać obcas „prawej półpary (!tak nazwano prawy but) , należało ruszyć głową i zobaczyć z czegóż to obcas zrobiono i co mógł wytrzymać? :-> Na drugi raz niech Prima Moda zrobi obcasy z masy papierowej. Do tego powołanie się na tajemnicze zapisy prawne, wg których uszkodzenie buta po 6 miesiącach użytkowania to już nie podstawa do reklamacji. Po co więc szczycić się 24 miesięczną gwarancją, skoro się jej nie uznaje?! Wg rzeczoznawcy użytkowane już 15 miesięcy zimowe buty (tak, wiosną i latem tez chodzi się w wysokich butach), to wystarczający czas, żeby się nimi nacieszyć. Buty za 650 zł, marka z ambicjami, a traktowanie klienta „z buta”. ODRADZAM kupowanie czegokolwiek w Prima Moda. Kupiłam 2 pary butów zimowych, z czego w tych za 1100zł od razu pękła podeszwa (no, łaskawie wymienili buty), ale druga para za 650 zł. była chyba za tania, żeby podlegać miała wymianie w ramach gwarancji…
  • Daria 12-03-2012 g. 13:51:12
    absolutnie NIE POLECAM!!!! ostrzegam przed nieuczciwym traktowaniem klientów. Reklamacje nie są uwzględniane.
  • olenkaaaa 08-05-2012 g. 15:53:06
    Prima Moda nie uznaje reklamacji!! Bytu sa rzeczywiscie bardzo ładne, ale słabej jakości i gorzej jak sie coś z nimi stanie. Kupiłam za 450 zł buty na obcasie na "specjalne okazje", miałam je kilka razy założone, na tyle że nawet obcas nie zdążył sie zetrzeć a buty się rozpruły - reklamacji nie uznano, bo uszodzenie mechaniczne. Szkoda gadać. Zdecydowanie nie polecam, chyba, ze ktoś lubi wydawać duze sumy na jednorazowe obuwie.
  • olenkaaaa 08-05-2012 g. 15:53:28
    Prima Moda nie uznaje reklamacji!! Bytu sa rzeczywiscie bardzo ładne, ale słabej jakości i gorzej jak sie coś z nimi stanie. Kupiłam za 450 zł buty na obcasie na \\\"specjalne okazje\\\", miałam je kilka razy założone, na tyle że nawet obcas nie zdążył sie zetrzeć a buty się rozpruły - reklamacji nie uznano, bo uszodzenie mechaniczne. Szkoda gadać. Zdecydowanie nie polecam, chyba, ze ktoś lubi wydawać duze sumy na jednorazowe obuwie.
  • niezadowolona 11-05-2012 g. 22:25:09
    W marcu kupilam piekne lakierowane pomaranczowe buty w salonie w Gorzowie Wlkp. Zaplacimal 360 pln. Ubralam buty 1 RAZ!!!! Z podeszw zaczely odpadac platy pierwszej warstwy. Za drugim razem wisialy mi platy wierzchniej warstwy, bylo mi wstyd. Brud zazcal sie "wgryzac" i nie ma sposobu by te buty wyczyscic. Fakt buty wygladaja pieknie na nodze, sa ladnie wyprofilowane. Mialy byc ponoc bardzo wygodne, ale nie sa... Nie reklamowalam, poniewaz jak przebiega reklamacja w polskich sklepach. Poprostu zal bylo mi mojego czasu i nerwow. Kupilam buty Prima Moda poraz oierwszy i ostatni. Nie polecam.
  • Piotrek 19-05-2012 g. 02:48:25
    Kupiłem męskie pantofle skórzane w Prima Moda i pękła mi skóra na podbiciu po kilka założeniach na nogę. Nie uznano mi reklamacji , bo rzekomo źle dobrałem buty do budowy stopy. To kpina , jestem po protu kolejnym oszukanym przez tą firmę. Kto im te buty robi ? Czy ci rzeczoznawcy są u nich zatrudnieni?W innych sieciach sklepowych np. Gino Rossi , Kazar czy Venezia, zupełnie inaczej wygąda reklamacja. Stanowczo ODRADZAM!!!
  • Sylwia 10-06-2012 g. 18:19:40
    Kupiłam balerinki w Prima Moda, w których skóra rozwarstwiła się oraz podeszwy zaczęły się odklejać. Miałam je na nogach 5 razy! Moja reklamacja (zwrot gotówki) nie została uwzględniona. Firma zaproponowała wymianę butów lub wybór innych. Jak można ponownie wybrać coś w tym sklepie? Spotkałam się również z bardzo niemiłą obsługą. Odradzam wszystkim.
  • 12-06-2012 g. 15:33:36
    Kupiłam sandały w Prima Moda w Krakowie w Galerii PLAZA 13 kwietnia, a już 13 maja oddałam do reklamacji, gdyż czarna lakierowana powierzchnia wyściółki zaczęła się złuszczać i ukazała się warstwa w kolorze brązowym.Sandały kosztowały 199 złotych i oczywiście reklamacja moja została odrzucona. Rzeczoznawca uznał iż wada powstała (cytuję) "na wskutek tarcia o powierzchnię wyściółki i bezpośredniego działania potu". Jest to po prostu SKANDAL. Chętnie przyłączyła bym się do pozwu zbiorowego przeciwko tej firmie. Zofia
  • Limak 12-06-2012 g. 20:21:23
    zakupiłem dwa miesiace temu buciki , ogólnie takie jak lubie proste z delikatnej skórki noszone były tylko okazyjnie przy wyjsciu na impreski i tp , na pierwsza wade zwruciłem uwage zaras po pierwszym spacerze noga zaczeła mi sie slizgac w bucie na boki ale wymieniłem wkładki na bardziej wyprofilowane i bylo ok nie super ale ok , nastepnie zaczeły sie rozklejac przy podeszfie z boku i na czubkach wiec dałem do szewca posklejał niestety do reklamacji niemogłem oddac po zakupie wyjechałem z kraju , po 3 miesiacach ponownie sie rozkleiły a podeszwy starły sie totalnie , pozostały dziury wiec skórka jest dalej jak nowa a reszta do ..... nie polecam strata pieniedzy i nerwów !!!!!!!!!!!! a za ta cene powinienem chodzic w butach conajmiej rok !!!!!!!!
  • ladytajka 19-07-2012 g. 22:24:33
    Podpisuje sie pod WSZYSTKIMI negatywnymi opiniami. 2 pary butów w ciagu jednego dnia, sie rozpadły. Nie uznano reklamacji. PRIMA MODA STRZELA SOBIE SAMA W KOLANA. Primo Modo, oby tak dalej!! Za 2-3 lata NIKT nie przyjdzie do Waszego sklepu. Ponadto obsługa -niekometentna, nieuprzejma i niedouczona w prawach konsumenta. Prima Modzie mowie NIE! Nigdy wiecej takiego gówna!
  • Renata 17-08-2012 g. 20:55:48
    Żałuję że przed zakupem butów nie poczytałam opinii na temat tej fatalnej firmy. Kupiłam tam buty pierwszy i ostatni raz. W jednej parze pękł but, w drugiej za 370 zł zmyła się farba z jednego buta. Dział obsługi klienta i sposób załatwiania reklamacji to kpina z klienta. Stracone pieniądze i nerwy. Ja również Prima Modzie mowie NIE! Nigdy wiecej takiego gówna!
  • oNa24 29-08-2012 g. 12:56:55
    poczytałam trochę opini na temat tego sklepu, poniewaz pojawił sie też w galreii w Kielcach. Podobają mi się jedne buty, ale nie zaryzykuje. Przyglądając się ich butom rzeczywiście nie widać I jakości prosto z włoch...
  • paolo 04-11-2012 g. 16:12:48
    Buty są fatalnie wykonane,odbarwiły mi się od deszczu. Mimo, że zimowe, nie można ich zakładać zimą, nie chronią przed zimnem i wilgocią.Obsługa w sklepie w Łodzi/Galeria Łódzka zmienia się w takim tempie, że oddając buty do reklamacji jednej Pani przy trzech innych, po odbiór przychodzę do zupełnie zmienionej ekipy. Brak szacunku do klienta.
  • Gosia 15-11-2012 g. 17:03:30
    Polecam wszystkie negatywne doświadczenia opisywać na facebook'u wyszukując użytkownika: Nie kupuję w Prima Modzie (niestety regulamin zabrania umiezczania tutaj linków więc nie mogę tego zrobić) Niech nauczą się jakości obsługi klienta!
  • aga 21-11-2012 g. 23:10:56
    dlaczego usunięto poprzednie "negatywne" wpisy? Pozytywne były tylko pracowników PM
  • milusińska 10-12-2012 g. 21:44:16
    Prima Moda - zachwyca tylko z nazwy. W rzeczywistości to oszuści, najgorsi z tej branży. Z reguły kupuje buty, na które nie żałuję pieniędzy. Nie mniej jednak na buty z firmy Prma Moda szkoda pieniędzy. Naprawdę. Nie uwzględniają reklamacji! NIGDY!! Zawsze ciągnie mnie do tego sklepu, gdyż podoba mi się ten styl lecz za każdym razem się rozczarowuję. Ostatnio kupiłam buty na koturnie, gdzie po miesiącu użytkowaniu, na obu odeszła podeszwa i to z dwóch stron. Reklamacja - oczywiście nieprzyjęta, uszkodzenie mechaniczne. Wiadomo, że nie są to buty do biegania, ale żeby mieć na nogach max. 10 razy i taki stan?? Skandal. Więcej w tym sklepie nie kupię nic i odradzam to świadomie każdemu. Ceny zdecydowanie przesadzone, a jkość najniższa o ile tu można mówić o jakości jakiejkolwiek. Odradzam, omijajcie tą markę!
  • Kasia 16-12-2012 g. 14:40:14
    ODRADZAM!! Kupiłam latem piękne (na pierwszy rzut oka ) sandały. Do biegania po mieście. Oczywiście kilkakrotnie droższe niż w innych sklepach, no ale pomyślałam ,że za taką cenę na pewno posłużą mi trochę, o czym zresztą zapewniała również Pani w sklepie... NIC BARDZIEJ MYLNEGO! Fatalne klejenia, słaby materiał i złe obicie to tylko kilka z ich wad. Po miesiącu użytkowania wyglądały tragicznie. Skóra w okolicach podeszwy zdarła się niemiłosiernie. Ozdobne elementy powypadały a przód był pozadzierany jak po pogryzieniu przez kota. Wyszłam w nich dosłownie kilka razy. Po spacerze miejskim chodnikiem wyglądały jakbym w nich Giewont zdobywała. Reklamacja rzecz jasna odrzucona uszkodzenie mechaniczne... nie wiem do czego w takim razie są produkowane te buty skoro chodzić w nich nie można bo grozi to zniszczeniem. Nie żałuję pieniędzy na obuwie ale czasem cena ma się nijak do jakości. Są firmy ( ryłko, wojas, badura, clarks etc) , w których butach chodzę non stop i nic się z nimi nie dzieje. Prima modzie mówię nie. CENOWO KAZAR - JAKOSCIOWO PONIZEJ DEICHMANNA.. Nie wyrzucajcie pieniedzy w błoto - nie kupujcie tam!!!!
  • Ha ha 14-01-2013 g. 18:32:03
    Obuwie jesienne zakupiłam 9 września 2012, za 489 zł, nie zakładała ich codziennie, przy pierwszym deszczu, wracając z pracy, oba buty mi się rozkleiły - w sumie po 2 miesiącach od zakupu. Niestety, oddałam je do reklamacji miesiąc po odklejeniu (mieszkam w mieście oddalonym o 100 km)- 14 grudnia, wiadomość smsowa ze sklepu, po miesiącu - mogę je odebrać. Specjalnie pojechałam po nie, i co? Więszego partactwa nie widziałam, przecież ,ja bym je lepiej skleiła. Nie odebrałam ich, Pani sprzedawczyni, kazała napisać emaila do BOA, haha i kiedy tam zadzwoniłam, okazało się, że mogłam napisać oświadczeniu o ich nie przyjęciu w sklepie. Łaksawie poinformowała mnie , że moje rozpatrzenie rozpatrzy ,, 3'' rzeczoznawca. Jutro wyślę im pismo- zażalenie, ale napisane przez mecenasa. To się w głowie nie mieści, jak oni traktuję klientów! Tak na marginesie, przed rozklejeniem tamtych obuwii, zakupiłak kozaczki za 699, następnego dnia po założeniu, wieczorem odpadła mi ,,blaszka'' znaczek Prma Moda, na co miła Pani sprzedawczyni, ot tak, dała mi nowy ze słowami pocieszenia, szewc to wstawi. Dystrybutorzy Prima Moda, czy wy zdajecie sobie sprawę z wagi klienta w tych czasach ? Przecież ani ja ani setki niezadowolonych oraz zapewne ich znajomych już nie dokonają u was zakupów niczego.
  • Ha ha 14-01-2013 g. 18:33:48
    Obuwie jesienne zakupiłam 9 września 2012, za 489 zł, nie zakładała ich codziennie, przy pierwszym deszczu, wracając z pracy, oba buty mi się rozkleiły - w sumie po 2 miesiącach od zakupu. Niestety, oddałam je do reklamacji miesiąc po odklejeniu (mieszkam w mieście oddalonym o 100 km)- 14 grudnia, wiadomość smsowa ze sklepu, po miesiącu - mogę je odebrać. Specjalnie pojechałam po nie, i co? Więszego partactwa nie widziałam, przecież ,ja bym je lepiej skleiła. Nie odebrałam ich, Pani sprzedawczyni, kazała napisać emaila do BOA, haha i kiedy tam zadzwoniłam, okazało się, że mogłam napisać oświadczeniu o ich nie przyjęciu w sklepie. Łaksawie poinformowała mnie , że moje rozpatrzenie rozpatrzy ,, 3\\\'\\\' rzeczoznawca. Jutro wyślę im pismo- zażalenie, ale napisane przez mecenasa. To się w głowie nie mieści, jak oni traktuję klientów! Tak na marginesie, przed rozklejeniem tamtych obuwii, zakupiłak kozaczki za 699, następnego dnia po założeniu, wieczorem odpadła mi ,,blaszka\\\'\\\' znaczek Prma Moda, na co miła Pani sprzedawczyni, ot tak, dała mi nowy ze słowami pocieszenia, szewc to wstawi. Dystrybutorzy Prima Moda, czy wy zdajecie sobie sprawę z wagi klienta w tych czasach ? Przecież ani ja ani setki niezadowolonych oraz zapewne ich znajomych już nie dokonają u was zakupów niczego.
  • Ha ha 14-01-2013 g. 18:34:08
    Obuwie jesienne zakupiłam 9 września 2012, za 489 zł, nie zakładała ich codziennie, przy pierwszym deszczu, wracając z pracy, oba buty mi się rozkleiły - w sumie po 2 miesiącach od zakupu. Niestety, oddałam je do reklamacji miesiąc po odklejeniu (mieszkam w mieście oddalonym o 100 km)- 14 grudnia, wiadomość smsowa ze sklepu, po miesiącu - mogę je odebrać. Specjalnie pojechałam po nie, i co? Więszego partactwa nie widziałam, przecież ,ja bym je lepiej skleiła. Nie odebrałam ich, Pani sprzedawczyni, kazała napisać emaila do BOA, haha i kiedy tam zadzwoniłam, okazało się, że mogłam napisać oświadczeniu o ich nie przyjęciu w sklepie. Łaksawie poinformowała mnie , że moje rozpatrzenie rozpatrzy ,, 3\\\\\\\\\\\\\\\'\\\\\\\\\\\\\\\' rzeczoznawca. Jutro wyślę im pismo- zażalenie, ale napisane przez mecenasa. To się w głowie nie mieści, jak oni traktuję klientów! Tak na marginesie, przed rozklejeniem tamtych obuwii, zakupiłak kozaczki za 699, następnego dnia po założeniu, wieczorem odpadła mi ,,blaszka\\\\\\\\\\\\\\\'\\\\\\\\\\\\\\\' znaczek Prma Moda, na co miła Pani sprzedawczyni, ot tak, dała mi nowy ze słowami pocieszenia, szewc to wstawi. Dystrybutorzy Prima Moda, czy wy zdajecie sobie sprawę z wagi klienta w tych czasach ? Przecież ani ja ani setki niezadowolonych oraz zapewne ich znajomych już nie dokonają u was zakupów niczego.
  • Ha ha 14-01-2013 g. 18:34:18
    Obuwie jesienne zakupiłam 9 września 2012, za 489 zł, nie zakładała ich codziennie, przy pierwszym deszczu, wracając z pracy, oba buty mi się rozkleiły - w sumie po 2 miesiącach od zakupu. Niestety, oddałam je do reklamacji miesiąc po odklejeniu (mieszkam w mieście oddalonym o 100 km)- 14 grudnia, wiadomość smsowa ze sklepu, po miesiącu - mogę je odebrać. Specjalnie pojechałam po nie, i co? Więszego partactwa nie widziałam, przecież ,ja bym je lepiej skleiła. Nie odebrałam ich, Pani sprzedawczyni, kazała napisać emaila do BOA, haha i kiedy tam zadzwoniłam, okazało się, że mogłam napisać oświadczeniu o ich nie przyjęciu w sklepie. Łaksawie poinformowała mnie , że moje rozpatrzenie rozpatrzy ,, 3\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\' rzeczoznawca. Jutro wyślę im pismo- zażalenie, ale napisane przez mecenasa. To się w głowie nie mieści, jak oni traktuję klientów! Tak na marginesie, przed rozklejeniem tamtych obuwii, zakupiłak kozaczki za 699, następnego dnia po założeniu, wieczorem odpadła mi ,,blaszka\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\' znaczek Prma Moda, na co miła Pani sprzedawczyni, ot tak, dała mi nowy ze słowami pocieszenia, szewc to wstawi. Dystrybutorzy Prima Moda, czy wy zdajecie sobie sprawę z wagi klienta w tych czasach ? Przecież ani ja ani setki niezadowolonych oraz zapewne ich znajomych już nie dokonają u was zakupów niczego.
  • sapciu 14-01-2013 g. 22:05:16
    PRIMA MODa to Firma, krorej jakosc butow jest rowna Zeru, PERSONEL BEZCZELNY ( w szczegolnosci 2 strasze Panie Blondynki w Pasazu Grunwaldzkim we Wroclawiu)a REKLAMACJA to tylko slowo bez znaczenia.Nigdy wiecej!
  • aga 26-03-2013 g. 15:54:59
    kozaki 640zł 2miesiące chodzenia RZECZOZNAWCA NAPISAŁ w prawej półparze stwierdzam szczeliny przy obcasie oraz przy otokach w obu półparach. Ponadto, w prawej półparze widoczne jest uszkodzenie okleiny wokół bocznych krawędzi platform, jako efekt zmian użytkowych. Usterki w postaci naderwania obcasa, rozwarstwienia otoków oraz okleiny na platformie w prawym bucie kwalifikują się do naprawy i jako nieistotne nie stanowią podstaw do wymiany lub zwrotu gotówki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ankea 17-04-2013 g. 14:43:12
    Postanowiłam złożyć skargę na rzeczoznawczynię sklepu Wiesławę Wcisło do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej ze względu na jej nieobiektywność i znikomą wartość merytoryczną jej opinii. Jeśli również nie zgadzasz się z jej opiniami, proszę prześlij mi je na maila, żebyśmy mieli więcej argumentów! Mój mail to ankeadm@gmail.com NIE PODDAWAJMY SIĘ!
  • Magda 07-05-2013 g. 15:07:04
    Mam niemiłe doświadczenia z reklamacją obuwia w prima moda. W butach za 500 zł po dwóch dniach użytkowania - oberwały się obcasy i okleina z obcasów zmieniła kolor. Rzczoznawca zrzuciła winę na niewłaściwy sposób użytkowania. Porażka! W żadnej innej firmie nie spotkałam się z takim lekceważeniem klienta.
  • klientka 11-06-2013 g. 18:17:28
    Obsługa w sklepach bardzo miła, ale na tym kończą się plusy firmy Prima Moda. Posiadam kilka par butów i toreb z Pm, ale ostatnie zakupy to porażka, kozaki za 900 zł po dwóch wyjsciach zdeformowany jeden but, skóra źle podszyta ciągnie się i marszczy na czubku buta. Reklamacja po 2 tygodniach od daty zakupu, nie uznana, odwolanie też nie uznane, w odpowiedzi od rzeczoznawcy dowiedziałam się że, napewno zle dobralam rozmiar i dlatego tak się dzieje i że mialam duzo czasu i dogodne warunki w sklepie aby przymierzac buty. Torba za 700 zl po tygodniu odpadły tzw kółka kaletnicze, reklamacja uznama ale naprawa karygodna, sam bym to lepiej zrobila. szczerze nie polecam!!!!
  • Mol 23-07-2013 g. 09:16:52
    Drogie Panie, Drodzy panowie - odradzam kupowanie butów w Prima Moda. Ta firma to kompletne dno. Nieuznają reklamacji, a na rozpatrzenie odwołania trzeba się prosić - oczywiście też bez skutków. Już nigdy nie kupię u nich butów!
  • ada 08-11-2013 g. 04:39:46
    Polecam omijać sklepy Prima Mody szerokim łukiem. Posiadam trzy pary kozaków tej firmy i żadna z nich nie wytrzymała nawet pół sezonu. Jest to dla mnie jakiś kiepski żart, bo buty kosztowały od 300 do 570 zł za parę. W każdej z nich obcasy uległy niemal zmiażdżeniu, a dodatkowo okleina wokół obcasów bardzo nieestetycznie odłaziła. W jednym bucie urwał się cały obcas. Ponieważ buty były niewysokie (oficerki) zauważyłam, że nie mam obcasa dopiero w domu i na tym skończył się mój romans z tą firmą. Szewc był bardzo zbulwersowany i uznał że podeszwa butów jest wykonana skandalicznie. Także odradzam, myślę, że w tej cenie na pewno da się kupić coś sensowniejszego.
  • anka24 28-12-2013 g. 22:20:55
    Czy znacie może osobę, która oddała sprawę do sądu i wygrała??
  • OliwiaAmelia 30-12-2013 g. 15:46:57
    Stanowczo odradzam, buty, które kosztowały 699zł założone zaledwie 4 razy,zaczęły pękać po 3 tyg od zakupy, reklamacja oczywiście nie uznana!!! Chętnie przekażę sprawę dalej!
  • anka24 31-12-2013 g. 09:25:44
    W twojej kwesti Oliwia to sprawa jest na tyle dziwna, że Pani rzeczoznawca, która opiniuje w Prima Moda twierdzi, że wady fabryczne mogą wyjść do 6 miesięcy od zakupu i wtedy reklamacja jest uznawana. A skoro u Ciebie minęły tylko 3 tygodnie od zakupu to tym bardziej dziwna sprawa. Moje kozaki kosztowały 599 zł i nie doczekały niestety drugiego sezonu zimy. A z reklamacją męczę się już ponad 10 miesięcy. Ale nie poddaję się :) Następny krok to pewnie oddanie sprawy do sądu i zobaczymy... Bo kupując buty za tą cenę normalny człowiek spodziewa się, że pochodzi w nich kilka sezonów, a nie ok 7 miesięcy, w ciągu 14 miesięcy posiadania obuwia. Logiczne jest też, że takich eleganckich kozaków nie nosi sie na codzień. Więc kompletnie nie rozumiem postępowania tej firmy!
  • ba 01-01-2014 g. 17:59:49
    Upatrzyłam sobie oficerki w PM. Cena ragularna 499 zł. Właśnie zaczęły się promocje, wchodze na ich stronę internetową i nagle cena promocyjna 399 przeceniona z (uwaga) 699 zł! Wyprzedażowi manipulatorzy!
  • Kasia 07-01-2014 g. 09:35:56
    JA posiadam 5 par butow z Prima Moda i 4 pary z nich leza w garderobie gdyz nie idzie w nich chodzic. Panie w sklepie zapewnialy, ze sie rozejda ale niestety nic z tego. Taka wlasnie u nich jest "skora". Kolejne zimowe kalosze zepsuly sie juz 2-go dnia. 2 razy juz je reklamowalam przez co buty zimowe otrzymalam na wiosne. Kolejne to botki, tak jak wczesniej " skora" w ogole sie nie rozeszla i sa potwornie niewygodne. JEstem prawie pewna, ze te buty nie sa produkowane we Wloszech. Moim zdaniem przepakowuja je w krajuz ciagna z Chin. Szkoda bardzo, ze prima moda tak nabija klentow w butelke, bo cena jak za porzadne buty, a poza fajnymi modelami buty sa bardzo slabej jakosci. JEsli szukacie lepszej jakosci butow, niestety nie maja tak fajnych modeli jak prima moda, to polecam venezie. NA razie mam tylko 2 pary butow i torebke i buty sa mega wygodne. NA pewno sa skorzane nie tak jak w prima moda. Co prawda nie mam jeszcze wenecji zadnych szpilek, takze nie wiem czy takie sa tam wygodne ale jesli chodzi o kozaki i trampki, to naprawde sa super. Dzwieczyny jesli znacie jakies inne marki, ktore moglybyscie polecic, to piszcie prosze :)
  • Anika 23-01-2014 g. 18:24:42
    Dwa lata temu kupiłam sandały na koturnie, koturn był ślicznie obszyty grubą, plecioną nicią, zapłaciłam za nie około 350 zł, to był sezon letni... chyba czerwiec. Pojechaliśmy z chłopakiem nad morze, czasami padało ale było nadal upalnie. W związku z tym nosiłam je. Wróciliśmy z wakacji, najpierw zaczęła rozklejać się podeszwa, odchodziła od koturny, skóra była pościerana, podejrzewam że od zwykłego użytkowania, choć zdziwiło mnie że po miesiącu czasu, ponieważ nie były to moje jedyne buty, nosiłam również inne. Kolejnego lata kupiłam kolejne, te same, już po niższej cenie, promocyjnej, ponieważ były wygodne, żadne inne też mi się nie podobały. Tym razem nie użytkowałam ich w deszcz, tylko w upalne dni. 3 tygodnie i buty rozkleiły się w tym samym miejscu co poprzednio, do tego z oplecionego sznurka zaczęły wychodzić nici i widać było plastikową podeszwę. Jednak to nie była moja wina. Cena nie adekwatna do jakości towaru. Buty śliczne ale NIE POLECAM!
  • Danka 20-02-2014 g. 21:46:11
    Jestem przerazona, tym co przeczytałam. Właśnie dziś, po raz pierwszy w życiu, kupiłam buty w tym sklepie, a właściwie dałam się namówić sprzedawczyni na ich zakup, w domu stwierdziłam, że je oddam bo nie spełniają moich oczekiwań. Widzę jednak,że takiej możliwości nie będzie, straciłam bez sensu 345 zł. Nigdy już nawet nie wejdę do tego sklepu!
  • kamila 27-02-2014 g. 15:50:01
    Kupiłam buty w tym uroczym sklepie. Śliczne beżowe skórzane szpilki. Po 1 dniu (8h) w pracy przy biurku, zauważyłam, że wytarła mi się skóra na obcasach, pięcie i czubkach butów. Buty są w białe cętki. Zareklamowałam je, oczywiście uznano moją reklamację za bezzasadną i odesłano buty do eksperta ds obuwnictwa, cokolwiek by to miało znaczyć ;-) Na odpowiedź czekam już 5 tyg. Czasem dzwonię i pytam co się dzieje zmoimi butami ale zawsze słyszę to samo: "Już w tym tyg. powinna Pani otrzymać odpowiedź". NIGDY już nic nie kupię w PRIMA MODA.
  • kamila 27-02-2014 g. 15:51:03
    Kupiłam buty w tym uroczym sklepie. Śliczne beżowe skórzane szpilki. Po 1 dniu (8h) w pracy przy biurku, zauważyłam, że wytarła mi się skóra na obcasach, pięcie i czubkach butów. Buty są w białe cętki. Zareklamowałam je, oczywiście uznano moją reklamację za bezzasadną i odesłano buty do eksperta ds obuwnictwa, cokolwiek by to miało znaczyć ;-) Na odpowiedź czekam już 5 tyg. Czasem dzwonię i pytam co się dzieje zmoimi butami ale zawsze słyszę to samo: "Już w tym tyg. powinna Pani otrzymać odpowiedź". NIGDY już nic nie kupię w PRIMA MODA.
  • beata 08-04-2014 g. 07:51:10
    Reklamowałam buty, bo pękała skórka. Reklamację przyjęto bez problemu, a buty wymieniono i otrzymałam nowe w 3 dni. Pozdrawiam
  • wercia 28-05-2014 g. 08:21:00
    Zgadzam się i potwierdzam zła jakość obuwia firmy PRIMA MODA. Sama tego doświadczyłam .Reklamacje są załatwiane fatalnie , zawsze winny jest klient.Panie od reklamacji biuro Wrocław nie miłe i traktujące ludzi składających reklamacje jak intruzów .ZDECYDOWANIE ODRADZAM ZAKUPY BUTÓW TEJ FIRMY.
  • renata 30-06-2014 g. 13:28:35
    29 czerwca 2014 kupiłam w Prima Moda buty na wyprzedaży.Poinformowano mnie ,że zwrotów w tej firmie nie ma .Mozna jednak wymienić obuwie na inny model.Pojechałam do salonu wymienić obuwie a tutaj dowiaduje sie ,że wymiany nie ma ...Moim zdaniem celowo wprowadzono mnie w błąd. ODRADZAM KUPNO BUTÓW W TEJ FIRMIE!!!!!!!!!!!!
  • Celina 15-09-2014 g. 20:57:24
    ODRADZAM SZCZERZE ZAKUP W PRIMA MODA. JAK JUZ KUPISZ TO KONIEC , REKLAMACJE ODRZUCAJA A BUTY BUBEL NA MAXA.NAJGORSZA FIRMA NA RYNKU ZE WZGL NA POSTEPOWANIE Z KLIENTEM. NIECH NAPISZA , ZE NIE DAJA WOGOLE GWARANCJI BO TAK NAPRAWDE TO WYGLAD!!!!
  • Celina 15-09-2014 g. 20:58:23
    ODRADZAM SZCZERZE ZAKUP W PRIMA MODA. JAK JUZ KUPISZ TO KONIEC , REKLAMACJE ODRZUCAJA A BUTY BUBEL NA MAXA.NAJGORSZA FIRMA NA RYNKU ZE WZGL NA POSTEPOWANIE Z KLIENTEM. NIECH NAPISZA , ZE NIE DAJA WOGOLE GWARANCJI BO TAK NAPRAWDE TO WYGLADA !!!!!!!
  • anka24 30-10-2014 g. 23:09:25
    Minęły już prawie 2 lata odkąd złożyłam pierwszą reklamacje kozaków za kwotę 599 zł w sklepie Prima Moda. Od tamtej pory można powiedzieć, że nie mam ani kozaków, ani zwrotu gotówki ani nic. Oczywiście Pani rzeczoznawca Wiesława uparcie twierdzi, iż pękanie podeszew to moja wina, gdyż odporność materiałów, z których jest wykonywana podeszwa uwarunkowana jest ilością cykli zginania stopy:) szkoda, że w sklepie nie podają tej wartości :) Można powiedzieć, że śmieszne jest to, co oni wypisują w tych opiniach. Ale postanowiłam nie odpuścić i walczyć do końca.:) Za 3 tygodnie mam sprawę w sądzie i mam nadzieję, że wkońcu się to skończy.
  • małgorzata46 14-12-2014 g. 14:33:02
    Zakupiłam w połowie października w salonie Prima Moda piękne botki za 499 zł zapinane na zamek na pięcie. Po raz pierwszy założyłam je 4 listopada i zauważyłam, że zamek w jednym bucie rozpina się. Już na drugi dzień je reklamowałam. Reklamację uznano i wymieniono mi zamek w ferelnym bucie. Jednak naprawa pozosawiała wiele do życzenia. Zamek szyty krzywo, niestarannie. Dodatkowo uszkodzono skórę na pięcie. Nie odebrałam tych butów i złożyłam odwołamie. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam obuwia, ani pisemnej odpowiedzi na moje odwołanie, jedynie smsa, że reklamacja jest odmowna. Nie pozostawię tego faktu bez echa. Czekam na buty, a następnie do rzeczoznawcy i kolejna reklamacja. Jeśli to nie pomoże, oddaję sprawę do sądu. Mam doś ignorancji personelu tej firmy.
  • Anty prima moda 19-03-2015 g. 21:24:41
    Ludzie nie kupujcie tam!!! To chińskie badziewie i z włoskim obuwiem nie ma nic wspólnego! poczytajcie na necie i sami sie przekonajcie co do jakości i sposobu traktowania reklamacji. Niestety but zakupiony za grosze w Chinach nie chcą przyjąć do reklamacji. To jest oszustwo i ta firma powinna ponieść tego konsekwencje!
  • Piotr 26-04-2015 g. 23:27:51
    albo ja mam szczęście, albo wasze opinie mijają się z prawdą, bo od 2011 r. kupiłem już 3 pary butów i do dziś nie spotkałem się z żadnym problemem. Niemniej jw. może miałem farta. Z jakości jestem póki co bardzo zadowolony
  • ann25 08-02-2016 g. 19:42:21
    Dzisiaj byłam w salonie w Szczecinie i to co zobaczyłam na nowych kozaczkach które przymierzałam było szokiem. Buty nowe a odklejała im się podeszwa (obcas!!!). Ekspedientka zachwalała oficerki i kusiła promocją (trwa obecnie wyprzedaż zimowa) ale jak nowe buty ze szklanej półki mogą byc juz wadliwe???!! ciesze sie ze nie skusiłam sie na nie wczesnie. to co oni tam sprzedaja za spora kase nadaje się tylko do jakiegos programu typu Uwaga!!! Nigdy wiecej Prima gowna!
  • slaww 02-05-2016 g. 08:41:25
    Buty rozkleiły się w wielu miejscach po kilku miesiącach. Rozwarstwiła się tez podeszwa...masakra. Poprosiłem o wymianę...uznali ze będą naprawiać. Nie miałem butów 2 tygodnie...dostałem informacje ze są do odbioru. Jakie było moje zaskoczenie gdy stwierdziłem ze nie naprawiono wszystkiego!!! Mieli obuwie na serwisie i nie posklejali solidnie!!! O D R A D Z A M W S Z Y S T K I M>>>>>>>> To na pewno ostatnia para zakupiona u tego producenta!!!
  • Nabrana 18-11-2016 g. 10:12:47
    Należy tylko dodać ku przestrodze, że nie uznają reklamacji. Buty kupione w piątek, nie używane, po zauważeniu wady zwrócone do sklepu w poniedziałek. Odpowiedź od ich rzeczoznawcy, że obuwie podczas używania się zużywa, jest to naturalne zużycie i reklamacja odrzucona. Żenada !!!
Dodaj swój komentarz
Dodaj swoją opinię:

Nick:

Treść: