Meble WM Wygodne mieszkanie

Meble WM Wygodne mieszkanie. tel. 022 423 37 68. 
Artykuł: Wola Park - Galeria Handlowa na Woli
Meble WM Wygodne mieszkanie. tel. 022 423 37 68
Czytaj cały artykuł i ogladaj więcej zdjęć: Wola Park - Galeria Handlowa na Woli

Komentarze
  • Zenon 47 23-03-2008 g. 16:53:59
    Jestem bardzo zadowolony z usług jakie oferuje ta firma. miałem przyjemność zakupić w tym punkcie narożnik i muszę powiedzieć, iż nigdy nie spotksalem się z tak profesjonalną obsługą jaka jest oferowana na tym punkcie.
  • Iwona 26-03-2008 g. 19:15:52
    JESTEM PRACOWNIKIEM TEJ FIRMY I SERDECZNIE ZAPRASZAM DO ZAKUPU MEBLI W NASZYCH SKLEPACH. ODNOŚNIE REKLAMACJI INFORMUJĘ, ŻE PUNKT HANDLOWY WOLA PARK NIE PRZYJMOWAŁ ŻADNEJ REKLAMACJI ANI OD PANI ALI, ANI PANI IZY. WIĘC JEST DLA MNIE ZROZUMIAŁE, ŻE OBYDWIE PANIE PRACUJĄ W FIRMIE WITEK Z ŁOMIANEK I ŚWIETNIE ZNAJĄ PRZEBIEG REKLAMACJI W FIRMACH MEBLOWYCH.
  • Gość 17-04-2008 g. 14:44:51
    Nie wiem dlaczego komentarze nieprzychylne firmie są automatycznie kasowane. Czyżby cenzura?
  • Adam 17-04-2008 g. 19:11:00
    Kasowane są komentarze które mogą swiadczyć ze są dziełem nieuczciwej konferencji a takie tu były
  • Semen 17-11-2008 g. 10:23:50
    Niestety moja opinie nie będzie pozytywna. w 2004 kupiłem sofę "Goja" Materiał Cheyenne Plain nr 906. Pod względem komfortu super, niestety materiał z którego została wykonana pozostawia wiele do życzenia. Po 2 latach obicie zaczeło się rozwarstwiać, w niektórych miejscach materiał wyglada jak roztopiony, siedzisko w miejscach szwów bardzo szybko wyciera się. Sofa nie była wyjatkowo intensywnie używana, po prostu stała w pokoju dla gości.....
  • MAŁGORZATA 09-12-2008 g. 10:45:08
    przestrzegam ,przed kupowaniem w tej firmie.Kupiłam komplet mebli,z czego szuflady i drzwiczki się nie domykały.Ponadto nie dotarł do mnie stolik taki,jaki zamawiałam.OK meble naprawiono,a ze stolikiem borykam się do dziś.Obiecywanie przez tel.Niedotrzymywanie terminu,brak kontaktu.Nawet nie wiedziałam z kim rozmawiam..bo pani nie chciała podać nazwiska.O dostępie do szefa, nie ma co marzyć.dla inf dzwoniłam pod nr 227520276
  • Zofia 09-04-2010 g. 20:01:09
    Witam z tego co wiem Firma sprzedaje meble Firm Gala, Wajnert, BRW, Artline, i to one powinny załatwiać reklamacje - ja osobiście z zakupu w tej firmie jestem zadowolona bo sprzedawca na Górczewskiej doradził mi we wszystkim a jak rozmawiałam w sprawie mebli w Domotece nie wiedział nawet co za rodzaj skóry trzymam w ręku. Polecam firmę Wygodne mieszkanie!!!
  • lech11 20-04-2010 g. 17:38:20
    Firma zachowuje się dziwnie. W czwartek zapłaciłem za mebel w sklepie na Górczewskiej. Obiecano dostawę albo w poniedziałek albo we wtorek. Nie dostarczono ani w poniedziałek ani we wtorek. Interwencja telefoniczna w sklepie nie przyniosła rezultatu - sklep tylko sprzedaje, nie zajmuje się transportem. Pocieszono mnie tym, że mebel został zabrany na magazyn, otrzymałem telefon. Najpierw w magazynie nikt nie odbierał słuchawki, później magazyn oświadczył, że nie mają mojego zamówienia, ale może je mieć logistyka. Dodam, że mieszkam 2 - 3 przystanki od sklepu.
  • klientka 11-05-2010 g. 22:24:34
    Ja wiec nie mam nic wspolnego z branza meblarska. to tak na poczatek odnosnie postu pracownika firmy. W listopadze zglosilam reklamacje dwoch foteli kupionych miesiac w czesniej i nie mam ich w domu do tej pory malo tego juz kanapa ktora byla w kaplecie zdazyla sie rozwalic.W firmie pracuja tak nie kopetetne osoby ze panie z kas w marketach to przy nich wykfaliwikowane profesjonalistki.W tej chwili jestem w trakcie szykowania pozwu przeciwko tej firmi. jak komuś się nudzi to polecam te meble bo napewno szarpanina z firma zapelni wolny czas. MASAKRA!!!!
  • gość 07-06-2010 g. 14:15:24
    Beznadziejna obsługa klienta. Firma ma jakieś problemy wewnętrzne. Brak reakcji w sprawie reklamacji. ODRADZAM zakupy w tej firmie!!!
  • zofia31 07-11-2010 g. 17:10:32
    Witam.Odradzam zakupy w tej firmie!!! Bezgraniczny brak kompetencji pracowników w sklepach, a o pracownicach biura aż mi się pisać nie chce- niesympatyczne, nic nie wiedzą, notorycznie nie dotrzymują słowa, czyli kłamią. Obiecują dostawę- dostawy nie ma przez kilka kolejnych dni, obiecuja meble w 4 tygodnie- ja swoje dostałam w 7 tygodniu. Generalnie ciężko to COŚ nazwać firmą- sądzę, że dla n ich liczy się wzięcie zaliczki, a później olewają każdego Klienta!
  • Ewa z Wyszkowa. 22-11-2010 g. 18:26:35
    Ja z zakupu i obsługi w tej firmie jestem zadowolona. Po pierwsze dlatego, że za mebel zapłaciłam o kilkaset zł mniej niż u konkurencji a po drugie dlatego, że w przeciwieństwie do Pani z poprzedniego komentarza nie miałam żadnych problemów z obsługą mojego zamówienia. Meble przyjechały terminowo w dniu, w którym ustaliłam transport. Poza tym dostawa mebli pod dom mimo, ze mieszkam kilkadziesiąt kilometrów za Warszawą, kosztowała naprawdę śmieszne pieniądze. Ze swojej strony mogę śmiało polecić Wygodne Mieszkanie.
  • 13-12-2010 g. 21:09:05
    Tragedia, kupiłem z żona mebel z wystawy powiedziano mi że dostawa poniedziałek, wtorek a czekam już ponad 10 dni. Sam musiałem dzwonić i przypominać się, no ale nic, Umówiłem się w końcu na dostawę konkretny dzień i zakres godzin i co ... i nic, nikt się nie pojawił nikt nawet nie zadzwonił z wyjaśnieniemai, STANOWCZO ODRADZAM ZAKUPY W TYM SKLEPIE. Mebel kupiony w Jupiter Centrum Wygodne Mieszkanie.
  • 13-12-2010 g. 22:07:51
    Cofam poprzedni komentarz mebel dotarl!!!
  • Artur 18-12-2010 g. 17:10:50
    Sklep bardzo fajny. Oferuje sporo mebli w dobrej cenie- niektóre dostępne od ręki. Mój narożnik był robiony pod zamówienie więc trochę musiałem poczekać ale firma wywiązała się z umowy terminowo. Dostawa bez problemu mimo niesprzyjającej wówczas pogody.
  • Wiesław 22-12-2010 g. 08:51:24
    Kupiłem od nich narożnik, dostawa bezproblemowa, towar dobrej jakości no i przede wszystkim super cena i miłe Panie w obsłudze na górczewskiej, Pozdrawiam, Wiesio
  • Rado 29-12-2010 g. 11:04:00
    Kupiłem z żoną w tej firmie zestaw London składający się z dwóch foteli i kanapy. Po około półtora roku użytkowania skóra na kanapie zaczęła się jakby rozwarstwiać.(pomarszczyła się i zrobiła się cienka). Za taką cenę powinno się dostać produkt najwyższej jakości, a nie zestaw wypoczynkowy na rok użytkowania. Poza tym są problemy z kontaktem z producentem. Zdecydowanie odradzam kupowanie czegokolwiek w "Wygodnym mieszkaniu"
  • Michal 26-04-2011 g. 21:22:18
    Polecam te sklepy. Bardzo duży wybór wypoczynków i przystępne ceny. Darmowy transport. Warto.
  • Komentarz zmanipulowany 20-08-2011 g. 21:28:07
    Przede wszystkim problem z zakupem i informacją przez sklep internetowy - osoba nie zna się na meblach i odsyła do punktu. Nie polecam.
  • Komentarz zmanipulowany 22-08-2011 g. 13:40:50
    Zgadzam się z powyższym postem niekompetentni ludzie na stanowiskach. Odradzam zakupy w tej firmie.
  • Anna 12-03-2012 g. 13:51:40
    Z braku czasu zdecydowałam się na zakupy przez internet. Trochę obawiałam się zakupów mebli na odległość, jednak przemiły Pan wyjaśnił mi w jaki sposób złożyć zamówienie.Swój narożnik otrzymałam zgodnie z tym co zamówiłam. Transport rzeczywiście był darmowy. Trochę długo musiałam czekać, ale warto było. Polecam
  • Monika 28-03-2012 g. 11:06:16
    Witam. Kupiłam w WM kanapę-narożnik,przez inernet.Pan był bardzo miły,kontakt mail i tel.błyskawiczny,pytanie -odpowiedź.Zawsze oddzwaniali.Na kanapę czekałam tydz.,zamówiona w piątek a we wtorek już była gotowa do wysyłki firmą kurierską.osobiście poprosiłam o wysyłkę na piątek.Brakowało śrub do skręcenia i faktury-ale zgłoszenie zostało natychmiast przyjęte i dosłano mi wszystko kurierem-bez żadnych kosztów z mojej strony.Bardzo polecam tę firmę.
  • marta 17-06-2012 g. 12:24:35
    W Wygodnym Mieszkaniu zamówiłam wraz z rodzicami narożnik, który w sklepie w mojej miejscowości kosztował ok 400 zł więcej. Dowóz mebla był zaplanowany na ok. do 20 czerwca (o ile dobrze pamiętam) a narożnik przywieziono 12 czerwca,czyli zgodnie z umową. Zaniepokoił mnie fakt, iż za mebel trzeba było zapłacić przed dostarczeniem (zawsze płacę "za pobraniem"), tym bardziej, że na stronie tej przeczytałam wiele mało pochlebnych opinii na temat WM. Nie żałuję jednak decyzji, mebel dojechał cały (z wyjątkiem faktu, że nóżka od pufy jest uszkodzona- tak słyszałam od rodziców, przebywam aktualnie poza domem- choć podobno to żaden problem, nóżkę można łatwo wymienić)i jak już napisałam w ustalonym terminie. Także z czystym sumieniem mogę polecić sklep: atrakcyjne ceny, dobra obsluga.
  • marta 17-06-2012 g. 12:30:47
    P.S nóżka uszkodzona została prawdopodobnie podczas transportu, nie z winy sklepu.
  • mirek 16-01-2013 g. 10:50:17
    NIE POLECAM FIRMY WMMEBLE WYGODNE MIESZKANIE!!!Od 2012-11-30 do dziś,czyli 16 styczeń 2013r.nie mogę zrealizować naprawy uszkodzonego mebla.Pani Sobieraj z firmy WM usiłuje wmówić mi,że karta gwarancyjna przewiduje 60 dni na naprawę,ja przesłałem jej skan karty gwarancyjnej któą otrzymałem w chwili zakupu gzie jest mowa o 21 dniach-totalny brak odpowiedzi.Będę domagał się odstapienia od umowy od zakupu-sprawę prawdopodobnie skieruję do sądu.Ta firma to zupełnie niekompetentny personel i jedno wielkie OSZUSTWO!!!
  • Paweł 16-01-2013 g. 20:32:55
    POLECAM WM WYGODNE MIESZKANIE!SZYBKA DOSTAWA I PROFESJONALNA OBSLUGA PERSONELU,MEBLE W IDEALNYM STANIE DOSTARCZONE I BARDZO DOBRZE SIE ZPRAWUJA.POLECAM
  • Sobieraj 16-01-2013 g. 20:42:19
    Szanowny Panie Mirosławie w następnym tygodniu przyjedzie do Pana serwis Firmy Produkcyjnej,o czym był Pan poinformowany która miała wg karty gwarancyjnej 21 dni na odpowiedż na Pańską reklamację, jeśli jednak się nie zmieściła w podanym terminie, to onacza tylko tyle, że musi Panu naprawić nieodpłatnie reklamowany mebel, nawet w przypadku, gdyby reklamacja okazała się bezzasadna. Jako sklep nie jesteśmy winni temu, że Fabryka spóźnia się kilka dni z przyjazdem serwisu, nie mamy na to fizycznie wpływu. Pozdrawiam
  • Kolo 18-03-2013 g. 08:22:06
    Zdecydowanie odradzam zakupów w tej firmie. DOstarczono mi meble do domu. Dopłaciłem za wniesienie i panowie oczywiście po wniesieniu szybko odjechali. Po rozpakowaniu okazało sie, że narożnik jest na podłokietniku przecięty. Jeszcze w mieszakniu nie mieszkam więc nawet nie mam tam noża, a pazurem tego nie zrobiłem. Na pisemną reklamację oczywiście dostaliśmy negatywną odpowiedź. Telefonicznie pani w skrócie powiedziała, że możemy sobie pisać gdzie chcemy, a oni i tak maja juz nas głęboko w d. Sprawdzajcie dokładnie towar przy odbiorze i nie popełniajcie tego błędu co ja. Przy okazji chciałem podziękować Panom lub Paniom, które pakowały ten narożnik, że tak wspaniale mnie załatwiły. Strata pieniędzy - trudno, nauczka na całe życie - bezcenna.
  • Jarek 23-03-2013 g. 22:07:02
    Kupiłem ostatnio zestaw wypoczynkowy- meble dostatarczono bardzo szybko. Miła obsługa w biurze. Kierowcy bardzo spoko ludzie. Czego chciec więcej? Polecam bo naprawdę jestem bardzo zadowolony.
  • raf 16-04-2013 g. 11:13:49
    Czekam już 40 dni roboczych!!! na narożnik. Najlepsze jest to że Pani w sklepie nie nie ma pojęcie kiedy można się go spodziewać.
  • gg 29-05-2013 g. 00:54:49
    10 tygodni czekania na szafkę, w ofercie 4-5 tyg.Podczas zamówienia mówią, ze jest w PL w magazynie. Potem obietnice, że już jedzie - stracony czas na czekanie w domu. Nikt nawet nie zadzwoni, że jednak nie tylko nie przyjedzie, ale nawet w magazynie mebla nie mają. Pod podanymi nr. telefonów nikt nic nie wie,dramat.Meble fajne, ale nie wiem ,jak ta firma funkcjonuje. Polecam meble, ale innego dystrybutora (da się to zrobić).
  • zygmunt 05-08-2013 g. 22:55:59
    Czekam i czekam nie moge sie doczekac kupionych mebli.Pani w biurze tylko mowi ze jeszcze czekamy a juz po terminie dawno,a jak kupowalem to obiecywali szybki termin,parodja jedna wielka
  • Rob 21-07-2015 g. 12:11:39
    Meble baaaaardzo złej jakości za wygórowaną cenę. W kanapie trzyosobowej Toronto, zaledwie po 6 miesiącach baaardzo sporadycznego użytkowania, siedzisko zapadło się, a oparcie zaczęło wydawać dźwięki starej komunistycznej szafy nawet przy drobnym ruchu. Obie wady zostały zgłoszone jako reklamacja - co oczywiście nie poszło łatwo, "kompetentna" obsługa, pożal się boże działu reklamacji w postaci jednoosobowego policjanta, sędziego i kata Pani Katarzyny Fajt skutecznie odwlekała w czasie wizytę Panów serwisantów (wydaje się najbardziej kompetentne osoby z całej firmy). Dopiero mail do Prezesa firmy (Pan Piotr Oszczyk) spowodował nagłe przyspieszenie i pojawienie się serwisu już po kolejnych dwóch dniach, choć oczywiście odpowiedzi od tego Pana żadnej nie otrzymaliśmy - widać jest to normalna praktyka tej wytwórni szajsu. Panowie podczas oględzin na miejscu stwierdzili, że łóżko ma wadę konstrukcyjną i że w związku z tym ten model w taki sposób nie jest już produkowany - w ich opinii sofa kwalifikowała się do wymiany, niestety nie otrzymaliśmy tej opinii na piśmie – co jak przypuszczam nie było bezcelowe bo jedyną wyrocznią w wydawaniu opinii, zajmowała się powyżej wymieniona Pani Katarzyna. Jak łatwo się domyśleć, nasza krucjata w egzekwowaniu swoich praw, wpłynęła oczywiście negatywnie na pozytywne rozpatrzenie naszej reklamacji, która to została odrzucona. Reasumując meble przez nich produkowane to szajs i bubel wcale nie tani, "dział reklamacji" - moim zdaniem nie ma czegoś takiego, a Prezes "świeci" przykładem i pokazuje, że w Polsce cwaniactwo jest cały czas górą! Acha jeszcze jedna kwestia, Panią z obsługi w C.H Jupiter w Warszawie chyba rekrutował również sam Prezes - tak samo nie kompetentna i nie miła osoba! NIE KUPUJCIE TAM NICZEGO SZKODA PIENIĘDZY, A POTEM CZASU I NERWÓW!!!!!
  • niestety 06-10-2016 g. 12:33:17
    Nie polecam, czekałam 10 tygodni na mebel. Mój numer telefonu został zablokowany przez firmę.
  • Zadowolony 09-10-2016 g. 22:54:29
    A ja polecam, też czekałem, ale było warto,bo meble naprawdę dobrej jakości i w dobrej cenie. Piękny salon w Stanisławowie, profesjonalna obsługa bo w Agacie nie można się doprosić o informacje. Transport sprawny, a wnoszenie nie było łatwe.Trochę przedłużył się termin, ale kontakt z firmą płynny.
Dodaj swój komentarz
Dodaj swoją opinię:

Nick:

Treść: