Jubiler złoto

Jewelery Schubert Pracownia Jubilerska. Elitarny sklep z biżuterią. 
Artykuł: Centrum Handlowe Targówek
Jewelery Schubert Pracownia Jubilerska. Elitarny sklep z biżuterią
Czytaj cały artykuł i ogladaj więcej zdjęć: Centrum Handlowe Targówek

Komentarze
  • sylpa 30-11-2007 g. 23:12:18
    Musze z przykoscia stwierdzic, ze sklep jest na niskim poziomie. Kupilam w nim obraczki slubne i reklamowalam bo byly za duze albo rozniły sie. Kupione zostały w Poznaniu. Żenada.
  • vanja 01-08-2008 g. 18:51:46
    za duże? to trzeba było zmniejszyć! beznadziejna reklamacja:P
  • Cavalera 10-09-2008 g. 14:32:59
    Zamówiłem pierścionek zaręczynowy, zmieniłem obecny wzór (wzór Jewelery Schuber) na inny kolor złota i inny kamień głowny, oczywiście przy przyjmowaniu zamówienia (i zaliczki) nie było problemu ale.. po pierwsze przyjechał zupełnie inny pierścionek z pracowni, po drugie kiedy już doszło do awantury (domyślacie się że zaręczyny były ustalone na odpowiedni termin, dzień, godzine) udało się wykonać kolejny, tym razem dobry egzemplarz. Dziś już drugi raz go reklamujemy, obsługa była miła tylko w tedy kiedy za niego płaciłem, teraz po pierwszej reklamacji, nastąpiła druga reklamacja i nawet nie wiadomo kiedy go otrzymamy spowrotem z pracowni, do tego 14 dniowy termin na wykonanie naprawy minął! Więc odradzam przynajmniej salon w Katowicach!!!
  • gość 01-10-2008 g. 15:36:21
    a tak wogóle to maja bład w nazwie ;) bo nie pisze sie Jewelery tylko Jewellery, chyba ktos u nich nie umi angielskiego
  • Monroe 27-12-2008 g. 22:59:11
    Ja kupiłam u nich pierścionek i chciałam go wymienić na ten sam, tylko mniejszy o jeden rozmiar, co okazało się problemem, a zmniejszyć też go nie można, bo jest z rodowanego srebra, o czym Pani przy zakupie mnie nie poinformowała, niestety. Jestem bardzo rozczarowana tą niby solidną firmą...
  • kiz 03-02-2009 g. 18:48:57
    co do nazwy to obie wersje są prawidłowe...znawco angielskiego!
  • kkk 18-02-2009 g. 09:32:49
    A ja mam pierścionek zaręczynowy wlaśnie od nich i nosze 4 lata bez problemów
  • Klient 22-09-2009 g. 15:46:01
    Niestety mam bardzo złe doświadczenia z tą firmą. Zamawialiśmy w Warszawie w Reducie obrączki, czekaliśmy 8 tygodni - Pani w sklepie twierdziła, że nie przyjechały bo kurier był na wakacjach. Potem przyjechały ale podobno uszkodzone. Znowu czekaliśmy 2 tygodnie. Tuż przed ślubem wreszcie udało się odebrać - ale rozmiar był nie ten. Reasumując przychodziłem 4 razy żeby odebrać towar, który miał być po 5 tygodniach i dowiadywałem się, że coś jest nie tak. Przez telefon obiecano nam upust, którego w końcu nie dostaliśmy. Zdecydowanie odradzam tą sieć.
  • Olga 24-12-2009 g. 08:14:23
    Jakie są zasady zwrotu towaru u shuberta? dostałam nie trafiony prezent i myślę o oddaniu tego co dostałam.... czy zwrotu mozna dokonać w ciągu 14 dni?
  • hjf 07-03-2010 g. 19:40:59
    Również odradzam ten sklep....zamówiliśmy obrączki i gdyby nie ciągłe telefony przyszły bo długo po ślubie a miały być niby po miesiącu!!!No i bez metek!!!!!Porażka
  • kubuniu 21-04-2010 g. 13:30:02
    Z przykroscia stwierdzam ze nie jest to firma godna zaufania. Personel niesympatyczny /Zabrze Platan/,czekam juz prawie 4 tygodnie na zalatwienie reklamacji.Nawet jednego telefonu z przeproszeniem za opoznienie.
  • klient 25-04-2010 g. 16:11:42
    Stwierdzić muszę, że bardzo dużo zależy od personelu. Uwielbiam biżuterię i bardzo lubiłam tą firmę, a przede wszystkim dziewczyny które tam pracowały(Plejada Bytom)-pomimo że mieszkam w Katowicach. Były tam sympatyczne dziewczyny, uśmiechnięte, miłe i nawet jak wchodziłam do sklepu żeby tylko pooglądać towar to zawsze wyszłam z zakupem i zadowolona. Niestety tych uroczych dziewczyn już dawno nie ma, zaczęłam coraz rzadziej tam zachodzić, nowe ekspedientki były bardziej zajęte rozmowami przez telefon i siedzeniem przed komputerem. Od czasu reklamacji- niemiłej rozmowy z mało elokwentną i niesympatyczną kierowniczką, panią Dorotą jak dobrze pamiętam-omijam ten sklep.
  • klientka z Zabrza 13-08-2010 g. 13:56:48
    Nie polecam ani towaru, ani zakupu w Zabrzu.Personel nieuprzejmy.A zwłaszcza Pani w Czarnych włosach.Składałam raz reklamację właśnie wczoraj odebrałam biżuterię z markazytami-wypadło mi ogólnie 8 oczek.Dzisiaj znowu jadę wypadły przez jeden dzień 2 następne oczka.Ekspedientka radi nie myć się w biżuteri.Ale to chyba nie o to chodzi.Może biżuteri poprostu nie nosić.
  • viki 14-09-2010 g. 21:26:39
    biżuterie trzeba odpowiednio pielęgnować , o tym niestety wiele kobiet zapomina :(
  • beti 14-09-2010 g. 21:50:36
    Pani opisała sprawę ze swojej strony , a jak jest druga strona............
  • klientka z Zabrza 09-11-2010 g. 13:20:32
    Nie radzę nawet szmatką "specjalną do czyszczenia biżuterii" czyścić biżuterię z markazytami bo w ręce zostanie srebro a po markazytach nie bedzie ani śladu- wszystkie po kolei wylecą.A wracając do felernego wyrobu to Pani ekspedientka sugerowała, że pod wpływem wody bądź perfum oczka wypadają.Zapomniała dodać czy wolno nosić.
  • Ewa 20-04-2011 g. 15:33:04
    Zastanawiam się dlaczego piszą osoby które mają złe doświadczenia? Ja jestem klientką slonu w Reducie i jestem bardzo zadowolona przemiła obsługa, Panie są bardzo kompetentne zawsze umieją doradzic. Polecam
  • marian 20-04-2011 g. 17:37:07
    Bo złe doświadczenia opisują klienci lub byli pracownicy podający się za klientów, a dobre doświadczenia obecni pracownicy tacy jak np Ewa
  • agnieszka 21-07-2011 g. 23:58:39
    zamowiłam obraczki 1 kwietnia 2011 , mialy byc po miesiacu, mineły 2,5 miesiaca , i nadal nic zadnego tel z salonu, jak sie z nimi kontaktowałam zbywały mnie, skontaktowałam sie z głowna siedziba, nareszcie sie cos ruszylo taka miałam nadzieje, doszły ..... ale za małe..., teraz minelo 3,5 miesiaca i nadal nic, to jest po prostu niebywałe ze takie salony istnieja, nabieraja ludzi, musiałam wzisc slub w innych.... a zamówiłam specjalnie 3 mieisace przed slubem, bo twierdzily ze miesiac wystarczy wczesniej, a im nawet 3 nie wystarczyly
  • STI 13-03-2013 g. 15:23:06
    Stanowczo odradzam !!!! Kamienie z bransoletki odpadły już w pudełku w drodze ze sklepu. Kiedy reklamowałem ekspedientka powiedziała, że za późno przychodzę (byłem po trzech dniach od zakupu, wcześniej nie dałem rady) Ogólnie wciskają badziewie a potem mają cie w d....
  • marika 17-07-2013 g. 10:21:17
    Odradzam sklep w Reducie... Pierścionek zaręczynowy kupiony w listopadzie 2012 (białe złoto z cyrkoniami), wczoraj odebrałam z 3 reklamacji... w sumie leżał sobie u nich 3 miesiące.. u innych jubilerów przynajmniej dzwonią w ciągu 14 dni i mówią jaki jest status sprawy, tu trzeba się samemu dowiadywać. przykre, pierścionek miał przypominać o fajnym dniu jakim są zaręczyny a przywołuje jedynie myśli: kiedy znowu coś wypadnie...
  • wwww 28-12-2013 g. 16:10:18
    kupiłam pierścionek z cyrkoniami po dwoch godzinach wypadła cyrkonia zareklamowałam,po odebraniu z reklamacji pierscionek juz nie wyglądał jak nowy,był poklejony i została uszkodzona łapka od cyrkoni.zareklamowałam naprawienie jeszcze raz był w naprawde fatalnym stanie, czekałam prawie miesiąc dzwoniąć i pytając.niestety przy nastepnym odbiorze pani powiedziała ze jak mi sie nie podoba tak jak zrobili to moge sobie przetopić na inny albo trzymać szkatułce.a na koniec musi sie paniprzyzwyczaic do takiego wyglądu nic wiecej nie da sie zrobić,nikt nie musi widzieć...okropnie zostałam potraktowana..co najgorsze wypadła następna cyrkonia.pierścionek miałam dwie godziny!!!nie polecam bonarka kraków.
  • dex 29-04-2014 g. 18:22:49
    oni są super! :)
  • nigdy więcej !!!!! 24-07-2015 g. 23:38:58
    Zapłaciliśmy za obrączki blisko 3000 zł. Po 3 dniach wyglądały jak by były potraktowane papierem ściernym. Rysy, rysy i jeszcze raz rysy, nawet od wewnętrznej strony. Ledwo rozpakowaliśmy prezenty a przecież całe życie przed nami !!! Mamy je trzymać w pudełku !!! , Blask i piękno obrączek prysnęło jak bańka mydlana , sklep odsyła nas do producenta ale przecież to ze sklepem podpisaliśmy umowę i to sklep wziął od nas pieniądze, i najlepsze obrączki nie mają sygnatury urzędu probierczego umożliwiającej sprzedaż złota na terenie polski !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • gocha 18-08-2015 g. 21:02:39
    Ja zakupilam bransoletke za 1000 zl i 2 razy mialam na rece a wyglada jakbym miala ja 20 lat cala powyginana masakra nie polecam omijajcie szerokim lukiem
  • ewa 08-10-2015 g. 22:47:07
    Szeroki łuk to zbyt mało złoto Tureckie za 75zł kupują a sprzedają 320-370zł hahaha
  • ania123 22-03-2016 g. 19:00:14
    Witam też nie polecam ,pierścionek po miesiącu wygląda jak by miał 10 lat otarcia i wgniecenia oczywiście reklamacji nie uwzględnili .Omijać ten sklep szerokim łukiem
  • dany 12-04-2016 g. 10:58:06
    Personel,a z pewnoscia jego czesc,bardzo kompetentny,ale jak maja takie kierownictwo jak Zabrze i Katowice to nie dziwia wszystkie\"niedociagniecia\" Panie kierowniczki widac,ze z pierwszej lapanki,\"niekumate\",nieuprzejme,nawet wyslowic sie nie potrafia(pokrewienstwo zobowiazuje)Dziwi tylko fakt,ze nikt z\"gory\"tego nie dostrzega.
Dodaj swój komentarz
Dodaj swoją opinię:

Nick:

Treść: