Kazar galanteria skórzana

Kazar - buty damskie i męskie. Galanteria skórzana, torebki. Kazar nie jest popularną firmą - tylko dwa sklepy: w galerii Makotów i w Arkadii a w całej Polsce około 24. Kazar wybrał największe Galerie Handlowe. Myślę, ze już pora na sklep w Starym Browarze w Poznaniu. 
Artykuł: Galeria Mokotów - opis centrum i spis sklepów
Kazar - buty damskie i męskie. Galanteria skórzana, torebki. Kazar nie jest popularną ...
Czytaj cały artykuł i ogladaj więcej zdjęć: Galeria Mokotów - opis centrum i spis sklepów

Komentarze
  • lala 19-01-2007 g. 17:56:46
    butu kazar sa naj naj naj wygodniejsze na swiecie........
  • aga 01-08-2007 g. 23:54:28
    kiedy wreszcie bedzie mozna kupowac je przez internet ??????? zrobcie cos z tym !!!
  • mir 18-11-2007 g. 20:04:03
    Poza ceną nic szczególnego
  • g 26-02-2008 g. 18:59:10
    nie polecam torebek. Po 3 miesiacach w mojej puscił nit. oddalam do reklamacji i naprawienia z prosba o wzmocnienie pozostałych. Po tygodniu od odebrania puścił kolejny nit! tandeta! niedawno musiałam też łatać rozprucie w materiale wewnątrz torebki. Dodam że zapłaciłam za nią niemało, także zdecydowanie nie była warta swojej ceny.
  • Viki 09-04-2008 g. 16:53:26
    Buty KAZAR są extra. Oryginalne wzornictwo, wygodne, po prostu śliczne. Sama mam buty i torebkę tej firmy i nie miałam z nimi żadnego problemu. Jestem bardzo zadowolona. Polecam wszystkim. Świetna marka
  • olka 14-05-2008 g. 17:42:53
    przez neta kupilabym
  • radek 17-08-2008 g. 21:53:49
    Buty ładne, ale jestem bardzo niezadowolony z jakości. Po dwóch miesiącach urwały się sznurówki, lewy zaczął piszczeć przy chodzeniu, a wkładki nadają się do wymiany.
  • monia 14-12-2008 g. 16:29:36
    Jakościowo buty są do kitu, 3 razy reklamowałam po miesiącu chodzenia. Znajomi też się rozczarowali. Na pewno już nie kupię u Nich butów. Mogłam sobie opinię innych wziąć do serca, szkoda tylko było moich nerwów i kasy. Poza tym obsługa jest bardzo nie miła, żenada.
  • liza 17-05-2009 g. 08:08:15
    buty kazar są superaśne.Mimo,że są drogie to warto je kupić.A co do obsługi?bez zastrzeżeń!Pracowałam z sklepie z butami i wiem jak to jest!Szczególnie ta w galerii mokotów jest świetna,nie oleje Cię,zawsze doradzi.Nie wciśnie!
  • nati 20-05-2009 g. 12:34:28
    Skoro tylko tyle osób pisze o nich źle to chyba nie są takie złe. Ja z kolei mam o nich bardzo dobra opinię i ani razu ich nie reklamowałam. Z tego co pytałam większość osób tez ma o nich dobre zdanie. Co najważniejsze są to buty bardzo wygodne i na prawdę trwałe tylko trzeba je odpowiednio pielęgnować i dobrać do stopy. W tym sezonie mają super wzory.
  • luka 02-06-2009 g. 14:26:39
    Kazar ma 24 salony w Polsce a nie 10!
  • karola 10-08-2009 g. 18:59:39
    śliczne buty, niestety to prawda że nie do końca dobrze wykonane, kosztują nie najmniej, kupiłam śliczne buty, które po godzinie noszenia rozpadły się na szwach
  • Vistula 19-10-2009 g. 23:35:32
    Buty kupilem na wesele , najladniejsze byly w calej galeri Focus w Z.Gorze. A do tego koszula Vistuli = exstra.
  • Talion 27-10-2009 g. 21:55:28
    Ich buty męskie mają świetny design, ale jakość budzi wątpliwości. Mam takie same doświadczenia jak radek. Poza tym, po kilkukrotnym noszeniu rozerwała się skóra przy sznurówkach. Reklamuję! Zobaczę co z tym zrobią, ale chyba będę szukał butów innej firmy.
  • gosia 17-11-2009 g. 15:10:04
    Kazar - jeśli chodzi o buty niektóre są całkiem całkiem torebki też. Szkoda tylko że zwykły człowieczek tak mało o nich wie no chyba że jest to pracownik salonu hmmm
  • gosia 17-11-2009 g. 15:13:51
    no cóż nie ma rzeczy doskonałych coś zawsze musi mieć feler. Jesteśmy tylko ludżmi a złośliwość rzeczy martwych spotyka nas każdego dnia. Ja jestem zadowolona.
  • beata 14-12-2009 g. 21:34:53
    załozone kilka razy oficerki(dokładnie jeden )rozleciał sie w szwach...dzwoniłam i potraktowali mnie" z buta".mam je przywiezc do reklamacji,ale jakie bedzie zakonczenie,nie wiem,a kosztowały niemało.żal
  • AGOF 03-01-2010 g. 14:44:39
    Kupiłam sandały na obcasie,niestety po 3 tygodniach noszenia pękła stalka,po przejściu około 500 metrów(musiałam dojść do domu) miałam już pęknietą całą podeszwę i odlatujący obcas,zareklamowałam i dostałam pieniądze z powrotem.Mąż kupił kozaki i po 3 wyjściach wyszedł nit bądz gwóżdz przy obcasie,który uwiera przy chodzeniu,wybiera się do reklamacji
  • Lublin 11-01-2010 g. 18:06:50
    Koleżanka kupiła butki KAZAR w OLIMPIE. Super. Po 2 miesiącach dziura na lewym. Co Pani powiedziała - sprzedawca....? Ano ze nie umie prowadzić samochodu...nie wie jak nogę trzymać. Za 600 PLN świetna "nauczka". Jak usłyszałam to obiecałam sobie, ze nie kupię i nie kupiłam. Doradziłam jej infolinię i tam potraktowano ja jak człowieka, który kupił u nich buty a nie przyszedł po kazanie.
  • kamila 12-01-2010 g. 11:51:13
    MAM BUTKI KAZARA I SLUBNE I NA CODZIEN JESTEM ZADOWOLONA. MAM TAKZE KILKA TOREBEK JEDNA OKAZALA SIE TREFNA PO ROKU CZASU ODDALAM JA DO REKLAMACJI I ODDALI MA PIENIADZE W CIAGU 2 TYGODNI.
  • kama 12-01-2010 g. 11:52:22
    Jestem wierna tej marce bo to jest klasa sama w sobie
  • eva 10-04-2010 g. 23:34:09
    Buty firmy Kazar to koszmar. Kupiłam czarne na bardzo wysokim obcasie z dodatkiem czerwieni za prawie 400 PLN. Nowe wyglądały przepięknie, do momentu kiedy po kilku dniach (dokładnie ośmiu)z czerwonej podeszwy zostały wspomnienia. Z kolory czerwonego, zrobił się już nawet nie czarny (to może jeszcze byłabym w stanie przeżyć), ale jakiś beżowo, szary. Właśnie dzisiaj oddałam do reklamacji. Czy zostanie uznana okaże się za 14 dni. W dodatku panie ekspedientki zaczęły się wymądrzać, cytuję "przecież podeszwy zwykle się ścierają itp". To już był szczyt bezczelności. Nawet jednego miłego słowa.
  • Miła24 25-04-2010 g. 22:11:14
    Ja jestem bardzo zadowolona z butków zakupionych w sklepie Kazar:) Mam 3 pary i nie mam z nimi żadnych problemów. Co do obsługi - jest różnie. Duzy plus za mozliwość sprowadzenia butów z innego salonu:)
  • kimi_28 24-05-2010 g. 12:06:53
    Uwielbiam buty tej firmy!!! Odpowiednia cena co do estetyki wykonania danego produktu. Miła obsługa.
  • aga12 01-07-2010 g. 09:01:50
    Ja mam kilka par butów kazar i do tej pory bylam zadowolona Jednak ostatnio kupiłam botki na obcasie, nosiłam bardzo krótko i właściwie tylko w pracy - odkleiła się podeszwa, a skóra wyglądała jakby buty miały ze 3 lata a nie 3 m-ce Zgłosiłam reklamację, niby naprawili, ale jak poszłam odebrać okazało się, że nie dosć, że naprawili tandetnie to jeszcze porysowali!!!! Mężowi w butach kazar również odkleiła się cała podeszwa po kilku miesiacach noszenia!! Absolutnie nie polecam i obiecałam sobie, że już nigdy nie kupię butów tej firmy Znajomi też mają o nich fatalną opinię!
  • benia 24-07-2010 g. 18:56:45
    Buty super-wzory,ale większość niebotycznie wysokie ,więc na pewno nie do biegania po ulicach.Po prostu wyjść na bankiet;postać i posiedzieć:),co do jakości to nie mogę swojej pary ,,dobrze przetestowac"ze wzgledu,że w wiekszosci leżą w szafie :)
  • Bożena i Zbyszek 24-08-2010 g. 00:12:44
    Taaaaakie buty,zawsze można po zakupie coś nimi zrobić.Poprawić naprawić polecam firmę zajmującą się naprawą i usuwaniem pewnych niedogodności np. rozbijanie ciasnych,dopasowanie niebrzydkich przecież butów, no ich kompleksowa naprawa to w tej firmie przyjemność i gwarantowana jakość. POLECAM tel:22 622 03 74
  • ala 01-09-2010 g. 10:43:25
    Kupiłam u nich torebkę "listonoszkę" chyba najbardziej popularny fason i po 3 miesiącach klapa się rozwarstwiła. Oddałam do naprawy, brzydko naprawili więc oddałam ponownie do poprawki. Po następ. 2 miesiącach rozwarstwiło się wszystko to co tylko mogło. Oddałam znów do reklamacji tym razem zażądałam zwrotu gotówki a oni znów chcą ją naprawiać... Zastanawiam się ile razy będę ją oddawać żeby mi w końcu zwrócili kasę. Dla mnie jakość bardzo kiepska a miało być tak solidnie.
  • Markaw1 09-09-2010 g. 18:38:09
    Kupiłam w Kazarze balerinki, bardzo wygodne, nie powiem, ale rozklejały się przy podeszwie - sama skleiłam, a dzisiaj zauważyłam, że przy obcasie się rozklejają! Mam je trzy miesiące i rzadko w nich chodzę, już nie wiem gdzie kuować obuwie, aby przetrwały chociaż jeden sezon...
  • kcin 25-09-2010 g. 14:43:44
    Beznadziejny sklep!!! Kupiłam cudne błękitne czółenka na koturnie. Po około 3 miesiącach, pękło coś w podeszwie pod wkładką. W miejscu pęknięcia odkleiła się wkładka i spod spodu zaczął wystawać maleńki kawałek plastikowej wyściółki. Podczas noszenia ten drobiazg potwornie zranił mi stopę. Zaniosłam but do reklamacji, pani przyjęła bez mrugnięcia okiem. Po 3 tygodniach dostałam sms'a, że mam odebrać. Odebrałam, ale zdziwiło mnie, że buty wyglądają gorzej niż kiedy je oddałam. Po godzinie noszenia okazało się, że wkładka odkleiła się w tym samym miejscu co uprzednio, ukazując NIENAPRAWIONE pęknięcie. Dodatkowo, miałam wrażenie, że but się nieco zdeformował, miałam obtartą stopę do krwi po 2 godzinach noszenia (wcześniej buty były super wygodne). Ponownie je oddalam do reklamacji, tym razem wnioskowałam o wymianę na nowe. Po 10 dniach dostalam sms'a, że buty będą naprawione. Wkurzyłam się, bo nie mam zaufania do ich naprawy. Pojechałam do sklepu 5 września (dzień otrzymania sms'a) i zapytalam czy możliwa będzie wymiana. Pani mi powiedziała, że "sklep ma prawo zrobić wszystko jak najtańszym kosztem i buty będą naprawione o czym dowiem się w kolejnym smsie". Dodatkowo miala mnie tak w nosie, że podała mi adres i numer do inspektora handlowego skoro mi się coś nie podoba.. Wczoraj zadzwoniłam do sklepu z pytaniem jak długo jeszcze mam czekać na buty, których nie mam praktycznie już od lipca i okazalo się, że buty czekają w sklepie od.. 5 września!!! Mojej wściekłości nie muszę opisywać. Dzisiaj ponownie nie odebrałam butów, znowu były nienaprawione, w dodatki ten bardziej zepsuty został zdeformowany w widoczny sposób. Masakra! Chcialam odzyskać pieniądze. Awantura w sklepie trwała dobre 45 minut. Pnie próbowały mi wmówić, że jakiś szewc w zakłądzie serwisowym w Przemyślu decyduje o tym, czy ja otrzymam gotówkę czy nie. Powiedziałam, że nie odpuszczę, nie przyjmuję zepsutych butów i żądam nowych albo gotówki. Nowych butów już nie było, gotówki nie chcieli wydać. Gdzieś zadzwoniły i okazało się, że skoro tak się awanturuję to jakieś wyjście się znajdzie. Zaproponowały mi ponowną reklamację, odmowę i skierowanie sprawy do inspektora handlowego (co może trwać następne 3 miesiące albo więcej) albo wybór innej pary butów. I tak, chcąc nie chcąc musiałam wybrać nowe buty, które mi nie są do szczęścia potrzebne. Na koniec ekspedientka chciała, żebym napisała na piśmie, że otrzymałam gotówkę!!!! A przecież nie otrzymałam, musiałam wziąć inne, niepotrzebne mi buty!!! Beznadziejny sklep! Skandaliczne załatwianie reklamacji i wprowadzanie klientów w błąd. OMIJAJCIE TEN SKLEP Z DALEKA!!!
  • jarek 05-10-2010 g. 15:52:42
    Potraktowano Cię wzorowo - wszystko zgodnie z przyjętym obyczajem i zasadami reklamacji - i dostałaś nowe buty za kilka stów!!! Ciesz się a nie płaczesz tutaj. Wiele lat pracowałem w tej branży i wiem co piszę. A Kazar to jedna z najlepszych marek na polskim rynku:)
  • Kasia 05-10-2010 g. 21:12:36
    Przeraziła mnie jakość tych butów. Nowe kozaki założone 2 razy, pękły na szwach!!!! To koszmar! Jak można odwalać taką lipe za tyle kasy. Nigdy nie spotkałam się z reklamacja jakichkolwiek butów. Zawsze sądziłam ze jak się kupi jakieś skórzane buty i zapłaci za nie 600 zł to będą służyły conajmniej 2 sezony, a tu... jedno wielkie rozczarowanie. NIE POLECAM
  • maniek13z12 11-10-2010 g. 00:48:03
    buty męskie jak najbardziej udane piękne wzornictwo i mega wygoda jedyny minus to podeszwy w niektórych modelach w skali 1-10 7,5.
  • gość 19-10-2010 g. 16:11:02
    NIE KUPUJCIE W KAZARZE!!!! Kupiłam tam buty i rozkleiły się po dwóch tygodniach!!!BUBEL I NIC WIĘCEJ!!!CENA NIE MA NIC WSPÓLNEGO Z JAKOŚCIĄ.Jeśli chodzi o reklamację to koszmar!!!Buty naprawiają w nieskończoność!!!Nie wiem czy ktokolwiek by chciał sklejone w ramach reklamacji buty po dwóch tygodniach noszenia,które kosztowały prawie 700 zł.
  • kcin 20-10-2010 g. 19:10:44
    @Jarek Wzorowo, bo dostałam niepotrzebne buty zamiast moich pieniędzy??? Nasze standardy bardzo się różnią. Jeżeli dla Ciebie wzorem jest oszukiwanie klienta, naciąganie go i przeciąganie reklamacji w nieskończoność, to ja dziękuję, ale kupując buty za 300 zł wzwyż wymagam czegoś więcej. Może jesteś właścicielem sklepu z butami, może postępujesz podobnie jak firma Kazar - nie dziwiłby mnie Twój komentarz. Jeżeli natomiast jesteś klientem, to z całego serca nie życzę Ci składania reklamacji w tym sklepie.
  • ada 25-10-2010 g. 13:18:02
    ja sie zastanawiam nad zakupem kozaczkow w tym sklepie, ale przerazaja mnie te opinie o firmie, teraz mam dylemat :P
  • 26-10-2010 g. 22:42:02
    A myślałam ze jestem jedyna! Po trzech dniach odkleiły się czubki. Nie wspomnę już o obcasach, które zdarły się po kilku godzinach (!)- oczywiście to drugie musiałam naprawić na własny koszt. (Rozumiem, ze obcasy się zdzierają, ale po trzech dniach?? po kilku godzinach użytkowania..??) Wiedziałam już przy 1 reklamacji, że nic z tego nie bedzie. Nawet jeśli dadzą mi nowe buty, skończy się tak samo. Oczywiście nie ma co liczyć na nowe buty.. Po dwóch tygodniach otrzymałam buty spowrotem. Jak zobaczyłam sposób naprawy to myślałam, ze wyjdę z siebie..! Przykleili na podeszwę kolejną warstwę, wyglądało to okropnie! Po awanturze w sklepie, zgodziłam się zabrac buty. Po tygodniu podeszwy zaczeły się odklejać.. Dało sie chodzić, wiec poczekałam z kolejna reklamacją miesiac. Mam poważniejsze problemy na głowie niż buty i nie mam zamiaru biegać z nimi co drugi dzien aby zlozyc reklamacje. Tak wiec pojawilam sie po miesiacu. Pani przyjela z usmiechem reklamacje. Powiedziala, ze buty beda za dwa tygodnie. Do podpisania dala mi dowod reklamacji na pol nie uzupelniony. Jak sie pozniej okazalo, potem dopisala ze buty mialy zdarte obcasy (byly wymieniane przeze mnie na wlasny koszt bo tamte zdarly sie po kilku godzinach!). W związku z tym reklamacja nie zostala uwzgledniona. Boze, jaka jestem zla!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jak moglam dac sie tak wyrolowac!? Szukam teraz mozliwosci, aby zaskarzyc sklep. Nie bardzo wiem jak sie do tego zabrac, ale nienawidze zlodzieji i oszustow!! W taki sposob ta firma dorabia sie majatku! Nie kupujcie butów w tym sklepie, niezależnie od portfela- takim ludziom po prostu nie powinno się dawać zarabiac!!
  • gonia 03-11-2010 g. 12:39:26
    Również kupiłam muszkieterki za 600 i po dwóch dniach pęky mi na szwie.To juz kolejny raz kiedy buty kazara oddaję po paru dniach do reklamacji.Teraz sobie solennie obiecałam,że na pewno już tam NIE WRÓCĘ.Może mały bojkocik Kazara w Arkadii:))Pozdrawiam wszystkich zdegustowanych.
  • duszka80 17-11-2010 g. 22:18:23
    Kupiłam butki kazara i po pierwszej imprezie zdarła mi się w kilku miejscach powłoka antypoślizgowa z podeszwy. Nie wiem czy to tak ma być czy coś nie halo jest z butami. Miał ktoś z Was podobne doświadczenie? Nie wiem czy to jest podstawa do składania reklamacji.
  • gość 12-01-2011 g. 14:25:45
    zadzwoń do nich na pewno ci odpowiedzą, ja dzwoniłam i bez problemu wszystko ci wyjaśnią albo napisz do nich e maila
  • inka 09-02-2011 g. 18:00:43
    Należę do bardzo zdegustowanych,rozczarowanych i rozgoryczonych....ale również do tych co sobie nie pozwolą na to żeby reklamacje były rozpatrywane przez pseudo rzeczoznawców i sprawdzę jakie przygotowanie fachowe CI RZECZO - Znający,Oceniający muszą posiada.Moje buty również kosztowały 600 zł., miałam je na nogach 3 razy i pękły na krytym szwie.Naprawiono(zacerowano po wierzchu)a odwołanie oddalono.
  • inka 09-02-2011 g. 18:06:58
    Jutro umówiłam się z koleżanką,jest Radcą Prawnym w mojej firmie. Napiszę co należy z tym zrobić, jutro.
  • vojtek 09-02-2011 g. 22:09:31
    niewygodne, źle wyprofilowane. kupiłem świetnie wyglądające buty. bardzo fajne wzornictwo ale są źle wyprofilowane. na długość ok, ale stopy bolą i się niestety deformują. masakra. będę reklamował. nie wiem co oni na to ale to jedyne takie buty które kupiłem i nie moge w nich chodzić.
  • gosia 16-02-2011 g. 17:12:52
    Ja kupiłam u nich kozaczki i nie mogę sie na nie skarżyc, a wręcz przeciwnie jestem bardzo zadowolona:)polecam
  • nina 09-03-2011 g. 18:47:48
    Po przeczytaniu Waszych opinii zastanawiam sie nad oodaniem kupionej dzis torebki "listonoszki"...az strach ja nosic:)moze po prostu zwroce ja do sklepu? Czy istnieje taka mozliwosc w tym sklepie?
  • ada 22-03-2011 g. 12:30:04
    również nie polecam. Kupiłam buty jakoś na jesień. Po tygodniu w botkach za 600 zł przy każdym kroku cos mi zaczęło wydawać dziwne dźwięki (jakby klikanie)po 2 tygodniach rozkleiła się podeszwa. Zareklamowałam, nie miałam butów przez 3 tygodnie (po 2 tyg dostaje się sms, że reklamacja uznana i czekaj sobie na buty)odebrałam, podeszwa sklejona, ale nadal klikają. Ten dźwięk doprowadza mnie do szału, w pracy się śmieja, że jak idę to słychac z daleka. Kolejna reklamacja, kolejne 3 tygodnie, odebrałam i nie nosiłam bo zima śniegi... Pod koniec lutego zakładam i ponownie klikają (jest jednak mała zmiana wcześniej klikał jeden teraz dwa:-) znowu reklamacja i kolejna naprawa. Jeszcze tych butów nie odebrałam...za te pieniądze spodziewała się czegoś lepszego niż klikające buty, które większość czasu spędziły w reklamacji, niż na moich nogach. Szczerze nie polecam i niczego już tam nie kupię
  • Rysiek 23-03-2011 g. 13:15:23
    Kupiłem buty na jesieni, przechidziłem zimę i są strasznie zmasakrowane. Skóra wyblakła i strasznie pomarszczona, porozklejały się, a poza tym podeszwa się przetwarła pojawiły się dziury!!! Nie polecam butów tej firmy, bo jest to totalna lipa, szczególnie za taką cenę (buty kosztowały 370 zł). Spróbuję złożyć reklamacje, zobaczymy. Jedno jest pewnie - nigdy już nie kupię butów Kazar.
  • Rysiek 23-03-2011 g. 13:15:24
    Kupiłem buty na jesieni, przechidziłem zimę i są strasznie zmasakrowane. Skóra wyblakła i strasznie pomarszczona, porozklejały się, a poza tym podeszwa się przetwarła pojawiły się dziury!!! Nie polecam butów tej firmy, bo jest to totalna lipa, szczególnie za taką cenę (buty kosztowały 370 zł). Spróbuję złożyć reklamacje, zobaczymy. Jedno jest pewnie - nigdy już nie kupię butów Kazar.
  • ania 26-04-2011 g. 10:07:32
    NIE KUPUJCIE BUTÓW W KAZARZE. na początku mój chłopak kupił sobie buty w kazarze takie do garnituru, przy pierwszym założeniu a właściwie przy przewożeniu w bagażniku tak się zarysowały, no ale byliśmy przekonani że to złe przechowywanie(choć masa innych butów też tak jeździ i nic się nie dzieje). Kupił sobie drugie buty bo bardzo podobał mu się ich wygląd - no i ta sama historia. Ja w ubiegłym tyg. kupiłam buty kazaru za 499 zł i co przy pierwszym spacerze skóra na butach mi się pozadzierała!jestem wściekła i wiem że butów w kazarze napewno już nie kupię.
  • Ast 30-04-2011 g. 14:35:09
    Przepraszam - jak się mogą buty same zarysować, chyba przy pomocy sił wyzszych.
  • magda 05-05-2011 g. 08:10:50
    Buty w Kazarze uwielbiam, jakość pierwszorzędna, obsługa mila i profesjonalna, nie wiem kto wypiuje złe opinie, zapewne konkurencja. Mam kilka par, nie ma żadnych problemów. Reklamacje uwzględniają. Jak nie ma rozmiaru to sprowadzają a nie jak w prima modzie trzeba za kuriera zaplacić ( żenada).Moje koleżanki tez kupują w Kazarze i są bardzo zadowolone. Sklep z przyszłością, a buty piękne i oryginalne. Polecam
  • marta 05-05-2011 g. 21:49:28
    Witam, fajnie ze można poczytać opinie, chciałabym podzielić sie swoją. Jestem bardzo zadowolona z Kazara, mam kilka par butów. Polecam bo warto, są śliczne, i nie ma problemu z reklamacjami, co uważam najważniejsze w tych czasach i dziadostwie jakie nas otacza. Oddają pieniądze lub można sobie wybrać inne buty. Są naprawde super, nie wierze w te złe opinie napisane, moje znajome też kupują w Kazarze i mają taką samą opinię jak ja. Czyli Super!!!!!!!!!
  • 15-05-2011 g. 17:56:46
    normalnie kocham buty i mam ich ogromne ilości. kupiłam Kazary i pękło mi serce. otóż są to czarne lekierki na bardzo wysokich obcasach i platformach, śliczne i cieszyłam się ogromie do pierwszego wyjścia - okazało się, że podszewka w bucie jest czerwona i farbuje na czerwono... jest mi smutno...
  • monia 26-05-2011 g. 14:31:35
    jestem fanką butów mam ich sporo różnych firm ale polecam KAZAR sa najwygodniejsze i najtrwalsze
  • mwis 10-06-2011 g. 11:36:45
    Witam, podziwiam ich buty, są piękne. Niestety te fajniejsze mają tak wysokie obcasy, że nadają się tylko, żeby przejść parę kroków do samochodu i z powrotem. No i oczywiście na wybiegi. Zaznaczam, że umiem chodzić na wysokich obcasach. Poza tym sandałki, które nie mają paska na kostkę strasznie spadają z nóg a to już śmieszne nie jest. Szkoda, że te buty nie powstają z myślą o takich kobietach które chcą ładnie wyglądać a niestety nie posiadają szofera. Wtedy byłabym wierna tej marce.
  • Maggie 21-06-2011 g. 21:44:40
    DLA WSZYSTKICH NIEZADOWLONYCH!!!NIC NIE POTRAFICIE TYLKO MARUDZICIE,SKORO CZEKACIE 2 TYG NA DECYZJE DO REKLAMACJI TO MUSI TO Z CZEGOS WYNIKAC..A WYNIKA Z USTAWY!! NA ODWOLANIE NIE MA OKREŚLONEGO CZASU,WIEC MOŻECIE CZEKAĆ NAWET MIESIĄC!MACIE FOCHA NA DZIEWCZYNY KTÓRE TAM PRACUJĄ A TO NIE ONE DECYDUJĄ O REKL.!NIKT NIE MOWI ZE BUTU KTORE TAM KUPUJECIE I KTORE KOSZTUJA 600ZL BEDA WIECZNE ,CZY JAK WAM SIE ZEPSUJE NOWY SAMOCHOD KTÓRY JEST NA GWARANCJI RZADACIE OD RAZU NOWEGO...NIEEE BO NIKT WAM NIE DA NOWEGO AUTA TYLKO WAM NAPRAWIA.UWIELBIAM ICH BUTY,MAJA NAJWIEKSZY WYBOR,ODDAWALAM JE DO REKL I NADAL JESTEM ICH WIERNA KLIENTKA:)))
  • manga 06-07-2011 g. 09:37:26
    Kupiłam ostatnio w Kazarze żwietne platformy, ale wpadłam na pomysł, że dopóki mam możliwość zwrotu, przeglądnę opinie o tej marce. Po przeczytaniu powyższych przestałam się zastanawiać- oddam je póki można;) Zwłaszcza, że w zeszłym roku kupiłam kozaki z aponad 500 zł i okazłao się, że są źle wyprofilowane i po ok. pół godziny noszenia niemiłosiernie boli mnie stopa. Oczywiście reklamacja niczego nie załatwiła - nie uznano jakiejkolwiek wady obuwia. Więc podpisuję się pod negatywnymi opiniami - chyba rzeczywiście coś z tą marką jest nie w porządku. pozdrawiam
  • anka 05-08-2011 g. 23:13:39
    szkoda, ze nie czytałam wcześnie postów przed kupieniem butów, odradzam wszystkim KAZAR to porażka drogie buty, bardzo złej jakości, oczywiscie bez fleków. Po 3 krotnym założeniu, buty rozerwały się. A Z REKLAMACJĄ WALCZYĆ - SZKODA CZASU I PIENIĘDZY - JAK NAJDALEJ OD TEJ FIRMY.
  • beti 05-10-2011 g. 13:04:16
    Ja tez kupilam torbe listonszke.Dwa razy skladalam juz reklamacje. Peka rozwarstwia sie, klapa przeciera. Popsul sie suwak i odpadly czesci metalowe. Odwolalam sie od ponownej naprawy ale ja oddalono jade rozmawiac z kierownikiem sklepu.
  • Nela 05-10-2011 g. 15:24:21
    Buty bardzo żłej jakosci przekonałą się o tym kilkakrotnie. Kupiłam buty 3 miesiące tem i podeszwa pekła but się zepsuł,oczywiście reklamacja oddalona nie polecam. Na pewno nie kupie tam juz żadnych butów kiepska jakość a wysoka cena.
  • sylwia 30-10-2011 g. 19:15:41
    odradzam wszystkim zakup kozakow firmy KAZAR. Kozaki za 600 zl zalozylam tylko raz a na nosku starla sie skora wielkosci paznokcia. Zlozylam reklamacje a po 2 tyg otrzymalam odmowe w ktorej firma mowi ze buty sa wysokiej jakosci.
  • beti 02-11-2011 g. 21:14:00
    Nie dawajcie się zbyć, skladajcie reklamacje, rozmawiajcie z kierownikami sklepu i mówcie o swoim rozczarowaniu jakie Was spotyka ze strony firmy Kazar Najlepiej udać się lub zadzwonić do rzecznika spraw konsumentów powie jak najlepiej załatwić sprawę.Zawsze można napisać odwołanie do reklamacji.Mnie się udało po trzech reklamacjach i odwołniu które odrzucono i kilku rozmowach.Życzę powodzenia. Napewno nie kupię już nic w tym sklepie nie warto.W tym sklepie torebki są już popsute na półkach sama widziałam i nie omieszkałam tego pokazać pracownikom sklepu Kazar ARKADIA. Pozdrawiam wszystkich wytrwałych.
  • 03-11-2011 g. 23:33:28
    Witam.Kupiłem buty Kazara jeszcze poprzedniej zimy, wysokie, ocieplane za 499 zł.Zdecydowałem się bo bardzo mi się podobały, ale powiem szczerze, że straszna lipa.Miałem je DOSŁOWNIE tylko raz i jeden but cały mi się rozpruł na pięcie.Troche szkoda, ale na plus to, że bardzo szybko dostałem zwrot pieniedzy.Buty tej marki maja doskonały design ale z jakością różnie.
  • pracownik 26-11-2011 g. 01:40:56
    Witajcie. nie wiem czy jest sens pisać swoja opinie ale przyznam szczerze, że przykro się czyta te negatywne opinie o firmie. jeżeli chodzi o reklamacje drodzy klienci jest na to ustawa a my handlowcy nie jesteśmy osobami decyzyjnymi w tych sprawach. nigdy nie odmawiamy pomocy przy złożeniu rekl. czy odwołaniu. powinniście zwracać uwagę co podlega reklamacji i dopiero wtedy wyrażać swoje niezadowolenie, bo wiele z Was opisuje wady mechaniczne, które nie podlegają reklamacji. pamiętajcie, że My też jesteśmy ludźmi i to w jaki sposób rozmawiamy z Wami zależy tylko od WAS . :) szanujmy się nawzajem. pozdrawiam :)
  • Jimmy 01-12-2011 g. 01:26:00
    Kupuje buty kazara co jakis czas . Personel sklepu Kazar w Arkadi bardzo życzliwy i pomocny : )
  • Jimmy 01-12-2011 g. 01:31:17
    Taka życzliwosc dziala w dwie strony ,nie ma sie czego spodziewac jak wrzeszczy sie na personel ....
  • kcin 04-12-2011 g. 16:45:09
    @Maggie - bardzo głupi komentarz. Buty za 600 zł nie mają być wieczne, ale nie kupuje się butów na 2 tygodnie. Jeżeli ludzie piszą, że po kilku noszeniach coś się rozkleja, to znaczy, ze jest to bubel. Sprawdź najpierw jakie prawa przysługują Tobie jako klientowi. Żaden sklep nie ma prawa sprzedawać bubla i uznać, że nic się nie stało. To nie jest dotrzymanie warunków umowy sprzedaży. Teksty o fochach są zbędne, najwyraźniej masz niewielkie oczekiwania w stosunku do towaru, który kupujesz.
  • 12-12-2011 g. 17:40:37
    buty kazar nigdy więćej 3 razy rekalmowałem i sklejali buty za 400zł do garnituru i zaniosłem do szewca!!!odradzam!!!
  • 12-12-2011 g. 17:43:43
    Mój mążkupił buty i poszedł na pierwsze wesele i się rozkleiły, zareklamował skleili ,drugie wesele rozkleiły się i tak 3 razy !!! ładne są buty kazar ale te z targu wytrzymają chyba więcej ! nie kupuje ich po to żeby sobie stały !! kupiłam torebkę kazar po 3 miesiącach popruła się reklamacja !!! salony piękne ale jakość kiepska !!! odradzam
  • beti 29-12-2011 g. 13:28:05
    Do waszystkich ktorym sie wciska towar zamiast pieniedzy. Nowy towar, nowy paragon. Kazar przyjmuje do siedmiu dni towar nowo zakupiony zwroccie go i tyle, najlepiej w innym sklepie aby nie robiono wiekszych trudnosci. Poprosza tylko o przyczyne zwrotu na pismie.
  • ASIXA 04-01-2012 g. 23:31:22
    NIE WIEM CO WY MACIE ZA STOPY KOBIETKI. MAM Z 20 PAR BUTÓW KAZAR, WSZYSTKIE MEGA SZPILE BO TYLKO W TAKICH CHODZĘ, NAWET NA CO DZIEŃ, I NIE MAM ZAMIARU KUPOWAĆ BUTÓW GDZIE INDZIEJ.MAJĄ SUPER WZORY, TO NAJLEPSZA MARKA W POLSCE JAK DLA MNIE.TERAZ JESTEM W ÓSMYM MIESIĄCU CIĄŻY, DALEJ ZAKŁADAM TE SZPILE,JAK WYCHODZĘ Z DOMU I NAWET W CIĄŻY JEST MI SUPER WYGODNIE, ALBO MAM WPRAWĘ DO CHODZENIA W SZPILKACH . KAŻDY PYTA JAK TO ROBIĘ . KAZAR NAJ NAJ NAJ
  • lidka 19-01-2012 g. 10:23:09
    Szczerze odradzam zakup butów w Kazarze. Fatlana jakość. Buty ładne wizualnie, ale orzetwaja nie dłużej niż 2 miesiące. Podeszwy się rozwarstwiają. Moj szewc stwierdził, że są wykonane z tektury, najtańszego materiału. Rekilamacji na obcasy nie akceptują, bo ponoć maja taki zapis. Do dupy jakość. Nabojanie klientów w butelkę!!!
  • Kuba 20-01-2012 g. 15:26:24
    NIe kupujcie tam butów!!! Kupiełam dwie pary i teraz mam tylko problem.W pierwszej po 3 misiącach wyleciała dziura ,druga para rozkliła sie po miesiącu.Pierwszej mi reklamacji mi nie uzględnili ,choć buty pojachał nawet do Przemyśla ,drugą wymieniają już trzeci raz.Obsługa chętnie sprzedaje te buble z 2 letnią gwarancją ,tylko nie wiadomo na co.Buty ładne ,ale tylko do stania na półce,do chodzenia nie nadają się wcale. TO NAJGORSZE BUTY JAKIE W ŻYCIU KUPIŁEM.POWINNO BYĆ NAPISANE : NOSIĆ TYDZIEŃ I SZYBKO WYRZUCIĆ :(
  • jano 22-02-2012 g. 10:05:35
    kupiłem żonie jednocześnie dwie pary kozaków jedne za 450zł drugie 750zł i co dziwne te tansze nic sie z nimi nie dzieje żona smiga 6 miesięcy natomiast te drosze po trzech wyjsciach do kościoła rozlećiały sie , pierwsza reklamacja została odrzucona gdyż stwierdzili że nie odadzą pieniędzy bo obuwie da się naprawić , więc złożyłem drugą reklamacje o naprawe tego obuwia , gdy je odbierałem po drugiej reklamacji wyglądały na jeszcze bardziej zniszczone , katasyrofa klej , szwy nie w tych dziurach podezwa odklejona.Więc sobie tak myśle , że zima mija i mam czas żeby walczyć z nimi do przyszłej zimy o drugie ale chyba lepiej kase na ręke i do konkurencji pozdrawiam .
  • Julka 22-02-2012 g. 11:14:55
    Kupiłam kozaki KAZAR za ponad 600 zł i po niedługim noszeniu odpadł mi obcas. Reklamowałam. Naprawili i nawet nie było śladu że coś odpadło, ale po miesiącu znowu powtorka. Buty nadają się na śmietnik. Gwarancja minęła.
  • Jan 15-03-2012 g. 21:06:38
    Ty Julka coś kręcisz - skoro zaraz po kupieniu odpadl ci obcas, i po naprawie znowu po miesiącu, a gwarancja obejmuje 2 lata to jakim cudem ci się gwarancja skończyła? Niezłe bujdy.
  • mela 27-03-2012 g. 19:16:39
    Nie polecam nikomu tego badziewia... Kupiłam buty za 700 zł, które po tygodniu się rozkleiły i dodatkowo skóra się od wewnątrz przetarła nie wiem jakim cudem, ponieważ kozaki były ubierane tylko okazjonalnie... Otrzymałam dzisiaj wiadomość, że reklamacja została oddalona. Paranoja!!!
  • ktoś. 13-04-2012 g. 23:48:11
    niektóre historie nieźle podkoloryzowane ;) a w innych zabawne rozumowanie.. @jano- "pierwsza reklamacja została odrzucona gdyż stwierdzili że nie odadzą pieniędzy bo obuwie da się naprawić " to znaczy że reklamacja nie została odrzucona, tylko decyzją w jej sprawie była naprawa. Obuwie zapewne doprowadzono do pierwotnego stanu. dla większości z Was oburzający jest fakt, że nie dostajecie zwrotu gotówki. Prawo niestety mówi, że towar w ciągu 2 lat, jeśli zaczyna ujawniać jakieś wady, które są naprawialne, producent ma obowiązek ich naprawy. Pieniądze zwracają wtedy gdy wada jest nienaprawialna. Przetarcia skóry są uszkodzeniem mechanicznym powstałym wskutek użytkowania, a takich wad nie uwzględnia gwaracja, mimo to w 99% w firmie Kazar towar jest naprawiany w miarę możliwości grzecznościowo. Naprawdę, nie przesadzajcie. Pozdrawiam
  • Bartek 02-05-2012 g. 22:13:13
    Potwierdzam, buty bardzo ładne ,wygodne, ale zupełnie nietrwałe i wykonane z marnych jakościowo materiałów. Ja zrobiłem ostatni raz zakupy w Kazarze-w każdej zakupionej parze zawsze wyskakiwało coś. Ostatnio po 3 miesiącach buty straciły wybarwienie, skóra sparciała, a firma Kazar odrzuciła reklamację.Idę teraz do rzeczoznawcy bo jeszcze czegoś takiego nie doświadczyłem - buty wyglądają jakby był zrobione z tektury. Dużo trwalsze obuwie w Bacie i Gino Rossi.
  • evi 06-06-2012 g. 17:46:31
    Ja mam kozaki, z których jestem bardzo bardzo zadowolona, biegałam w nich całą zimę i poza zdartymi flekami (u mnie normalka) nic a nic się z nimi nie działo.. Natomiast dziś oddałam do reklamacji balerinki z lakierowanej skóry, niestety odkleiła i odkształciła się podeszwa, poza tym skóra w niektórych miejscach popękała.. dodam, że miałam je na nogach kilka razy, bo obdzierają mi pięty.. ze względu na te pęknięcia wniosłam o wymianę na nowe, ale co zrobią zobaczymy..
  • Kupujacy 29-07-2012 g. 20:18:53
    Ostatnio kupilam 4 part butow w kazarze bo bardzo Ladner wzory I duzo na wysokim obcasie , zaplacilam ok 2 tys zlotych niestety jakosc beznadziejna , moge tylko stwierdzic, ze buty wygladaja super tylko na ok 2 do 4 razy noszenia , jedne poprzecieraly sie po 2 zalozeiach , pozostale porozklejaly sie po 1 razie od zalozenia , jak mozna taki bubel sprzedawac za ponad 500 zl za pare , te buty nie sa w stanie przetrwac nawet sezonu !! Szkoda ze ladnie wygladajace buty sa tak beznadziejnie wykonane !! Mam nadzieje ze wlasciciele czytaja opine bo przedaloby sie jakosc poprawic bo jak narazie wielka porazka , naprawde odradzam jesli nie chcesz wyrzucic pieniedzy w bloto
  • Suchy 13-08-2012 g. 19:06:55
    Nikomu nie polecam tej marki! Kupiłem klapki u nich za 183zł !! i tak mnie obtarły że mam blizne na nodze.Buty tam to luksusowa tandeta. Jak ściagam klapki to mam noge jak ze smoły bo klapki farbują (czarna skóra). Obsługa beznadziejna , póki widzą że jest klient chętny i ma kase to łaszą się a jak przychodzi co do czego to pyskują
  • Eliza 15-08-2012 g. 21:08:34
    Wczoraj, tuż przed zamknięciem Złotych tarasów, kupiłam w stoisku Kazar torebkę. Miała małą plamę więc zapytałam menedżerkę, czy nie udzieli mi z tego tytułu rabatu. Odmówiła. Ponieważ była to ostatnia sztuka,ponoć w innych sklepach w Warszawie, też tego fasonu nie było, a na podróż potrzebowałam dużej torebki, więc zdecydowałam się na zakupienie tejże. Na co owa menedżerka natychmiast chwyciła torebkę i pobiegła na zaplecze.Potem jeszcze biegała w jakieś zakamarki stoiska. Pomyślałam, że ta jej szamotanina związana jest z czyszczeniem wspomnianej wyżej plamy. Nawet się ucieszyłam, że w tym nieszczęsnym kraju zaczyna się coś zmieniać (o naiwności...). Tymczasem ona "czyściła" pasek... Słowem podmieniała oryginalny pasek od torebki na ordynarny rzemień 2,5 cm szerokości: pewnie od jakieś męskiej torby. Nawet nie pytałam, dlaczego to tak długo trwało, bo spieszyłam się żeby jeszcze coś kupić do jedzenia, wiedząc że 15 sierpnia mogę nie mieć (chwała lobbystom wszelkiej maści za takie "uszczęśliwienie" Polaków), możliwości kupienia nawet chleba... Tymczasem polska "super menedżerka"uznała za stosowne usprawiedliwić się, o dziwo, i powiedziała, że szukała paska. Zapytałam,po co, skoro pasek leżał na dnie torebki... Ale głupocie Polaków przestałam się już dziwić!!! W domu gdy zobaczyłam "w cziom deło" pomyślałam, że za takie połaszenie się na pasek, na Zachodzie groziłoby natychmiastowe wyrzucenie "na zbity łeb" z pracy. A w tym kraju kogoś takiego zatrudnia się nie do sprzedaży pastewnych ziemniaków na wsi(wszak świnie nie kapryszą), tylko drogich towarów i to w stolicy tego kraju.... Czy naprawdę nie ma już w tym przeludnionym kraju (przy bezrobociu przekraczającym obecnie 12% i ogromnej emigracji w poszukiwaniu pracy) nieco bardziej przyzwoitych i rozgarniętych kandydatów na sprzedawców...Co na to pracodawca?!! Czy też nie wie, że niezadowolony klient, to strata 1000 potencjalnych klientów... Jest to niemal w każdym podręczniku do marketingu!!! Ale skoro aż 70% Polaków nie czyta... Ciekawa jestem ile osób przeczyta tę notatkę? Ja przeczytałam wcześniejsze wpisy i bardzo współczuję wszystkim oszukanym przez firmę Kazar. Ja torebkę tej firmy zwrócę jutro. Natomiast przykrości jakie zostały opisane przez wiele osób powyżej,nie są mi obce, albowiem doznałam podobnych 2 lata temu gdy kupiłam buty firmy Ryłko, która -co niezmiernie ciekawe- znajduje się w miejscowości znanej z sanktuarium, tj.w Kalwarii Zebrzydowskiej. (Podobno jest też kardynał o nazwisku Ryłko... Ciekawe czy wywodzi się z tej samej rodziny?). Tak więc przestałam kupować buty w Polsce, mogę też jechać za granicę ze starą torebką, a nową kupić tamże. Przynajmniej będę miała radość i zadowolenie z zakupu, a nie zdenerwowanie jak w tym strasznym kraju i złość na wszystko. Gdyby centra handlowe były dzisiaj otwarte, to sprawę torebki załatwiłabym i może pooglądałabym jakieś uroczystości. A tak poświęcam czas na rozmyślanie i to bynajmniej nie budujące! Tak oto wygląda moje świętowanie 15 sierpnia...Osławione POLSKIE PIEKŁO!!!
  • ktoś 22-11-2012 g. 14:24:22
    Komentarzy nie brak, wręcz przeciwnie, ale były tak negatywne że je usunięto. Klient ma prawo wiedzieć co kupuje
  • 01-12-2012 g. 20:18:10
    Eliza,chyba przesadzasz.Gwiazda filmowa mi sie znalazła .... :)
  • DANA.O 07-12-2012 g. 20:15:57
    WŁAŚNIE DOSTAŁAM SMS O NIE UZNANEJ REKLAMACJI (BUTY ZA 989) DWA TYGODNIE NOSZENIA ZARAZ WYBUCHNE!!! ALE NIE ODPUSZCZE MOJA GŁUPOTA CZWARTE BUTY KAZARA CZWARTA REKLAMACJA !!! (CO PRAWDA TAMTE UZNANE) ALE TO OSTATNIA PARA BUTÓW TEJ FIRMY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Casper 14-12-2012 g. 22:40:42
    kazar to tagedia, w dniu 13 tj wczoraj po długich poszukiwaniach kupiłem buty w tak podobno renowmowanym sklepie za jaki uznaje się kazar. Niestety moja radość nie trwała długo, po założeniu w dniu dzisiajszym butów i przejściu zaledwie może 1 km okazało się, że w jednym bucie pękła "skóra" w dówch miejscach, a gdzie? zgadnijcie! na górnej części buta prawie na środku. Oczywiście reklamacja i znowu szok, kazar nie wychodzi do klienta nawet gdy ich buty rozlatuja się na drugi dzień muszę jednak czekac 14 dni. Dodam, że buty w/g wszelkich zapisów skórzane, hmm... i to mnie zastanowiło bo peknięcie wygląda jak kawełk plastiku, niestety pod spodem skóry nie widać. kończąc - NIGDY WIĘCEJ ZAKUPÓW W SIECI KAZAR - nie polecam !!!
  • olaf 17-12-2012 g. 23:15:43
    OSTRZEGAM PRZED KUPNEM TOWARU FIRMY KAZAR - to zwykła tandeta kupiłem dwie pary butów letnie wytrzymały 2 miesiące i dziury w podeszwie i popełniłem kolejny błąd kupiłem buty zimowe i po miesiącu pękły obie podeszwy zostałem bez butów na domiar złego żona kupiła torebkę i oczywiście się rozwaliła 2 razy była reklamowana trzeci raz już daliśmy spokój. nigdy więcej.
  • karolina260 07-01-2013 g. 23:33:11
    Produkty jakościowo takie sobie - nie ma rewelacji. Jak na polską firmę ceny jednak bardzo wysokie i nie adekwatne co do jakości. Buty produkowane na całym świecie między innymi także w CHINACH!!! Wiem bo sama pracowałam w tej firmie i te wiadomości były w przewodniku sprzedawcy, więc są potwierdzone. Firma jednak naciskała by mówić że produkcja głównie włoska - co oczywiście jest kłamstwem. Proponuję poszukać solidnej, polskiej firmy bo Kazar to słabo jakościowo chińszczyzna.
  • klaudia 08-01-2013 g. 19:50:55
    KAZAR=MADE IN CHINA,BANGLADESZ ITP. A nie włochy, brazylia. Pracowałam w outlecie i wiem jaki tam towar przychodzi, śmierdzą pleśnią, wilgocią. Ceny wzięte z kosmosu wogóle nie równają się jakości. Mam nadzieje, że ludzie przestaną kupować tam i nie będą popierać OSZUSTÓW!
  • Sauer 21-01-2013 g. 14:37:29
    Toż to śzajs pospolity! Miałam 2 pary butów Kazar, i obydwie się bardzo szybko posypały. Fakt, że z reklamacją nie było większych problemów, ale nie kupię już butów tej firmy,. Może akurat tak trafiłam, no ale moja opinia już się nie zmieni. Polecam natomiast buty Clarks.
  • totezja 19-03-2013 g. 10:01:47
    Miałam buty 3 miesiące. W lutym złożyłam do reklamacji, gdyż pękła podeszwa i obcsach dosłownie w pół się złamał! W życiu nie miałam takiej sytuacji, prosta droga ( kafle w biurowcu) i pęknięty obcasach w połowie. Płace za ich buty po 600 700 zł nie mniej i jak widać mają "gdzieś" potem klienta. Miesiąc czekałam na informację z Kazara kiedy mogę w końcu odebrać buty , gdyż są zimowe i w lecie jak mi oddadzą to sobie mogą je wyrzucić ! Buty mają futerko i są typowo zimowe więc gdzie ja je w maju ubiorę? No cóż po kilku telefonach do ich firmy dowiedziałam się, że w końcu moje buty ZOSTAŁY NAPRAWIOE i odeślą je do sklepu gdzie je kupiłam. Absurd. Naprawiają moje buty , które były po 3 miesiącach użytkowania, buty za 600 zł. Teraz wiem, że już więcej u nich nic nie kupię. Powinni od razu wymienić na nowe ( tym bardziej, że w momencie składania reklamacji moje buty nagle były w promocji 50 % i kosztowały raptem 300). Więc co to byłby za problem uspokoić klientkę i oddać jej nowe lub zwrot pieniędzy. Sama bym u nich kolejne kupiła i sprawa załatwiona A tak to już wiem, ze więcej nic nie kupię w Kazarze, ropna obsługa w centrali. Bawią się w naprawy złamanych obcasów i podeszwy , jakoś okropnie słaba. Jestem zniesmaczona , koleżankom rzecz jasna już wszystkim rozpowiedziałam, wiec po tej sytuacji też u nich nie kupują już bo się boją reklamacji a mąż teraz ma butki z innej konkurencyjnej droższej firmy a przynajmniej porządne i markowe. Reklamację załatwiają jak dzieci w podstawówce. Za te pieniądze z zysku na butach powinni doszkolić DZIAŁ REKLAMACJI KAZAR. Ośmieszacie się tylko. Dziękuję za załatwienie reklamacji ..... co prawda butów nadal od Was nie otrzymałam..ale Wy u mnie już więcej nie otrzymacie pieniążków za kolejne nowe. Pozdrawiam. Zniesmaczona BYŁA KLIENTA.
  • daniel 12-04-2013 g. 22:33:57
    W butach po 5 miesiącach użytkowania popękały podeszwy. Ewidentnie wykonane z taniego materiału o czym świadczył ich specyficzny "chiński" zapach (oczywiście wyszło to w domu; w sklepie pieknie pachnie skóra - z odswiezacza). Całe szczeście nie było problemów z reklamacją - zakończyło sie zwrotem gotówki. Jednym słowem jak na buty za 469zł skandalicznie niska jakośc. Pierwszy i ostatni mój zakup butów KAZAR. Marka niby "premium" chyba tylko z cenami, bo nie jeżeli chodzi o jakość.
  • hej 13-04-2013 g. 02:07:14
    Nie polecam, nie uwzgledniaja reklamacji.
  • sylwia 16-05-2013 g. 12:44:58
    Hej mam Do sprzedania śliczne sandałki Kazar Najnowsza kolekcja Lato 2013,cena sklepowa 449, chce za nie 400zł, Sandałki są super ale okazały się za duże, podaję meila sylwi2198@wp.pl, zainteresowane osoby proszę o kontakt. Pozdrawiam
  • wróg firmy KAZAR!!! 30-06-2013 g. 19:14:02
    jakość wyrobu nie jest adekwatna do ceny!Po 2 tyg. moja torebka przetarła się na rogach!Reklamacje już dwukrotnie oddalone!NIE POLECAM!DUŻO NERWÓW I STRESU I NIC POZA TYM!A I jeszcze stracone pieniądze
  • VhjGXHKR6L0 12-11-2013 g. 19:58:37
    Loria / Ja do H&M nie mam już zaufania jakość maretiałf3w używanych w niektf3rych modelach to jakaś masakra. A same kostiumy z tej kolekcji tez nie porywają. Wolę zapłacić 20-30 zł więcej ale mieć pewność tego że mi się po kilku użyciach nic nie zacznie pruć.
  • HC 17-11-2013 g. 22:03:27
    Sklepy najczęściej bezpodstawnie odmawiają reklamacji. Jeśli coś takiego przydarzyło się Tobie, napisz do nas, wyślij skan paragonu i reklamacji. Wypłacamy pieniądze nawet w 7 dni ! napis: reklamacje@hermesconsulting.pl Pozdrawiamy !
  • ania 16-12-2013 g. 23:33:34
    Ja też jeszcze do niedawna mówiłam tylko dobrze na temat Kazara - do niedawna. Kupiłam botki z 569 zł w których praktycznie nie da się chodzić. Twarda i sztywna cholewka powrzynała mi się w łydkę, na dodatek są źle wyprofilowane. zareklamowałam, czekam na odp., ale cosik wątpię aby mi reklamacje uznali. Najlepiej jakbym miała możliwość wymiany na inne buty, ale jak widzę ile jest negatywnych komentarzy to jakoś wątpię aby mi ją uznali... Reasumując - nie polecam!
  • 22-03-2014 g. 19:46:46
    niestety sklepy obuwnicze często bezpodstawnie odmawiają reklamacji licząc, że kupujący zrezygnuje ze swoich praw. Jeżeli macie taki problem to pomagamy konsumentom w sporach ze sprzedawcami, a w niektórych przypadkach sami wypłacamy pieniądze nawet w ciągu 7 dni ! ! Bezpłatna analiza każdej sprawy ! Napisz reklamacje@hermesconsulting.pl lub zajrzyj na reklamacje24.com, polecamy. Warto walczyć w swoje prawa i nauczyć sprzedawców, że mają obowiązek je respektować.
  • Kiedyś kupiłem. 16-04-2014 g. 15:57:40
    Dno i gówno. Koło butów to nigdy nie stało. Design to nie wszystko. Jakość wykonania - porażka. A reklamacje to "pisz na Berdyczów". Omijajcie z daleka.
  • prawdomowny 27-07-2014 g. 14:21:48
    idzcie do quattro, adonisa, conhpol i conhpol bis, baron, passa. oni produkuja dla kazara pare modeli a reszta to chiny. ? ktos nie wierzy prosze sprawdzic hehe :) pozdrawiam oszustów i streczycieli salonowych. zal mi biednych ludzi ktorzy w dalszym ciagu musza tam pracowac :)
  • prawdomowny 27-07-2014 g. 14:25:14
    oszustwa i przekrety na kazdym kroku ! jak chcecie kupowac to chinskie gowno to kupujcie, ale pozniej nie miejcie pretensji o jakosc bo co oszusci moga zaproponowac. wszystko w serwisie kazar jest podrasowywane zeby bynajmniej tydzien wytrzymaly. partiami odsylaja salony na serwis zeby poprawiali jakosc" hahahahahahaha
Dodaj swój komentarz
Dodaj swoją opinię:

Nick:

Treść: