Złote Tarasy spis sklepów

Złote Tarasy spis sklepów cz. 1. 
Artykuł: Złote Tarasy - spis sklepów, informacje o Centrum
Złote Tarasy spis sklepów cz. 1
Czytaj cały artykuł i ogladaj więcej zdjęć: Złote Tarasy - spis sklepów, informacje o Centrum

Komentarze
  • pyska 24-04-2007 g. 12:28:20
    hej byłam 16.03.2007r. w złotych tarasach w warszawie i sama tam chodziłam powiem szczerze ze ta galeria jest bardzo dóżo i .łatwo w niej sie zagubic ale sa fajne galerie no ale ceny no wiecie nie złe no ale cóż:( a po drógie ja jeszcze chyba pojade kiedys do tych galeri bo jest tam dóżo frajdy i zabawy dlatego całym sercem zachęćam patrysia
  • Arleta 06-05-2007 g. 17:59:39
    Zgubicc ... watpie trzeba kierowac w kułko ... i na gore ... stresznie duzy wybur ale dla mnie najlepszy sklep to New Yorker :) i oczywiscie Cropp Którego tam nie ma :)
  • gl 27-12-2007 g. 16:59:49
    Chciałam pogratulować pisowni same byki...
  • bp 19-01-2008 g. 13:46:02
    Zamiast łazić bez celu po galeriach, może warto by się pouczyć trochę, zwłaszcza orografii. Ręce opadają, jak się czyta takie teksty, jak dwa pierwsze. Galeria super :)
  • bandit 16-03-2008 g. 19:21:47
    Galeria ok, ale jak chodzą tam tacy ludzie jak te z pierwszych wpisów to się aż odechciewa:) Mogliby zrobić jakąś selekcje...
  • lingwistyka 27-06-2009 g. 00:04:17
    Tak, selekcję - ciekawe w jakiej formie może wchodzisz, siadasz i piszesz test? Snobistyczne podejście ;choć nie popieram spędzania czasu w galeriach zamiast w szkole!!!
  • Bibi 29-06-2009 g. 15:10:25
    Za tydzień jadę do Warszawy na 2-3 dni. Na pewno pójdę do Złotych Tarasów. Moje ulubione sklepy to: Next, Mexx, H&M, Zara, Benetton, Marks&Spencer, Esprit, KappAhl... A wy jakie sklepy kochacie? x x x K. Bee Bibi Żbik Pssssyt... PoZdrOoO... PS. Wy też nienawidzicie warszawiaków? :)
  • SOSik 29-06-2009 g. 15:11:43
    Sos mix ja kocham C&A
  • adix03 29-08-2009 g. 21:30:07
    ja bylem 3 tyg temu w złotych tarasach , powiem tak że ogółem to spoko tylko duże zleksza xD a ulubione sklepy to Cropp którego akurat tam niema,adidas,nike,puma,vobis(komputerowy) a do New Yorkera straciłem zaufanie ;p gdyż wszedłem do przebieralni zawiesilem spodenki Jeansowe na wiesszaku i alarm zaczął wyć pfff xD pozdro all
  • jaaa 13-03-2010 g. 17:00:13
    hehe;) wiem coś o tych wyjących bramkach;p raz przy wchodzeniu zaczęła piszczeć.. a potem to całe sprawdzanie i jeszcze tyle ludzi się gapi, porażka;x
  • Nata 29-04-2010 g. 17:36:55
    cytuję:......i oczywiscie Cropp Którego tam nie ma :) . Jak coś jest croop town
  • Adzik 18-05-2011 g. 18:41:52
    Jest tam cropp ;p
  • jadhfbggg 18-04-2012 g. 16:10:35
    nie wpadliście na to że w 2007 r, mogło go jeszcze nie być ?
  • daro 29-12-2013 g. 06:13:29
    chòj nie super market sciany chujem smjerdzol ino niema jak u mnie nawsi u wacka stefaniaka on ma spozywczy i cucholand a wjenc i ladnie mozna sie ubrac i nazrec za nieduzo
Dodaj swój komentarz
Dodaj swoją opinię:

Nick:

Treść: