Massimo Dutti hiszpańska moda cosmopolitan

Massimo Dutti to kolejna marka hiszpańskiej Grupy INDITEX (ZARA, Bershka, Stradivarius). Marka powstała w 1985 roku. Salon w Galerii Mokotów jest pierwszym Salonem w Polsce. Marka jest skierowana kosmopolitycznych mieszkańców. Massimo Dutti na świecie posiada 436 sklepów w 33 krajach. Fajne sukienki. 
Artykuł: Galeria Mokotów - opis centrum i spis sklepów
Massimo Dutti to kolejna marka hiszpańskiej Grupy INDITEX (ZARA, Bershka, Stradivarius). ...
Czytaj cały artykuł i ogladaj więcej zdjęć: Galeria Mokotów - opis centrum i spis sklepów

Komentarze
  • penn1 17-08-2008 g. 19:00:56
    najlepsze deo kupuje od 12 lat
  • Di 03-12-2008 g. 10:51:36
    Obsługa fajna. Szczególnie taki jeden Pan. Wszystko strasznie zdrabnia. Bluzeczka, sweterek, spodenki, w kolorku ziolnym.
  • YONA 09-02-2009 g. 22:35:26
    Bez szału kolejny bazar grupy inditex (ZARA BERSHKA) ciuchy bez polotu zwykłe jakosc normalna jak wszystko MADE IN CHINA ceny odwrotnie EUROPEJSKIE
  • martuśka 17-02-2009 g. 10:18:50
    czy ktoś może zna tel. dop sklepu massimo dutti w klifie.proszę o pomoc :(
  • marti 17-02-2009 g. 10:20:40
    interesuje mnie cena spodni damskich massimo dutti model 5010 moze ktoś wie ?
  • z polotem 16-03-2009 g. 12:07:37
    Yona co za bzdury wypisujesz
  • ha 23-03-2009 g. 18:12:38
    Marka dobra nie powiem i jakosc dobra za to obsluga! Okropna!!! Pewnego dnia udalam sie do sklepu massimo dutti aby zakupic spodnie, przymierzalam tez bluzki ale w rezultacie na zadna sie nie zdecydowalam. Tego dnia bylam okropnie nie wyspana, wczessniej kupilam kilka bluzek w kolorze podobnym do tego w jakim byly bluzki massimo dutti. Spieszac sie wrzucilam wszystkie bluzki do jednej torby a przy wyjsciu torba zpiszczala. Okazalo sie ze w torbie byla bluzka massimo dutti. Sprzedawczyni co zrozumile stwierdzila ze chcialam ukrasc towar, tlumaczylam ze nie i jezeli chce to kupie bluzke mimo to sprzeedawczyni stwierdzila ze zadzwoni po policje. SKonczylo sie na mandacie. Sama pracowalam w sklepie z odzieza i naprawde ja bym tak nie postapila, Mowilam ze moge zaplacic 3 razy wieksza kwote za ta bluzke byle nie tracic czasu na Policje ( mam bardzo chore dziecko w szpitalu ) cos strasznego massimo dutti arkadia - nie polecam, a sama nigdy wiecej tam nie wejde. . .
  • bejbe 27-03-2009 g. 22:53:58
    no cóż... matka bardzo chorego dzicka łazi po galeriach handlowych, mierzy i kupuje ciuchy... a przy dziecku kto?
  • haha 08-05-2009 g. 10:25:33
    ta lzawa historia
  • ... 27-06-2009 g. 12:34:59
    nie ma sie co dziwic.. wlasciwie, kazdy moglby sie tak tlumaczyc
  • von_Lewir 05-07-2009 g. 10:38:11
    Bardzo fajne rzeczy, kupuję od 4 lat. Szkoda tylko, że ceny te same co w Brukseli i Paryżu a nie takie jak w Hiszpanii. Przy dużych zakupach opłaca się polecieć na zakupy. Fajny miejski styl, pytanie tylko dlaczego od 3 lat wszystkie koszule sa w paski, a jak dali kratę to identyczną jak 4 lata temu (zmienił się kolor z zielonego na fioletowy). Ale, polecam dobry sklep dla młodych ludzi po studiach i na weekendy. A osobom niezadowolonym mogę powiedzieć, że jest to przecież tylko półka przejściowa po środku między Zara (sklep dla studentów) i Bossem (middle class). Tak czy siak mnie się podoba. Pozdrawiam.
  • von_Lewir 05-07-2009 g. 10:39:54
    No i dlaczego w Polsce przy zakupie nie dostaje się landrynek?
  • ena 01-09-2009 g. 21:20:20
    Bardzo dobra obsługa,ciuchy też przynajmniej w Poznaniu
  • ;) 04-01-2010 g. 12:16:53
    di - profesjonaliści nie powinni zdrabniać.
  • . 04-01-2010 g. 12:20:00
    jeśli jakość jak w Zarze to tragedia. Kiedyś myślałam że Zara jest b.ekskluzywna. Ale jak kupiłam sobie kilka szmat, to eh.. szkoda że nie mają lepszych materiałów np.koszulek. Bo designe jest b.fajny, ale jakość przeraża.. :/
  • Lola 03-03-2010 g. 16:03:48
    staram się o prace w Massimo i tak się zastanawiam czy sprzedawcy muszą podchodzić do klientów i głupio wypytywać "czy w czymś pomóc" ?? bo np. w Zarze czy Bershce nie podchodzą...
  • afroditi 27-03-2010 g. 20:14:36
    witam ... pisze z grecji. pracuje w massimo od 8 miesiecy.bradzo fajny sklep,dobra jakosc rzeczy.moze sie ubrac mloda panienka i starsza pani.TEn sklep ma swoj styl ktory sie rozni od zara i bershka.polecam cieplutko !!
  • m 28-07-2010 g. 12:39:28
    chętnie odwiedzałyśmy sklep, ale skończyło się! obsługa sklepu we wrocławskiej Renomie na poziomie żenującym!!!!! W interesie firmy dobrze byłoby ją wymienić na obsługę o wyższym poziomie pod każdym względem. Liczymy na zmiany i do ewentualnego zobaczenia
  • j 03-08-2010 g. 20:08:52
    Potwierdzam - obsługa we Wrocławiu żenująco zero zainteresowania klientem . Czułam się tam jak intruz.
  • LALUNIA 03-08-2010 g. 20:52:18
    Uważam że świetna marka w rozsądnych cenach, na dodatek nie trzeba mieć góra 18 lat żeby w tym chodzić. A obsługa ? w Krakowie super, w Bielsku też. Warszawa tarasy marniutko, ale to warszawa, nie ma się czemu dziwić. Osobiście polecam.
  • km 29-11-2010 g. 21:09:32
    Zapraszam do Bielska (CH Sfera II) tu obsługa bardzo miła i kompetentna. A poza tym uwielbiam ten sklep... Gdyby mieli większy wybór bielizy mogłabym ubierać się TYLKO w MD.
  • ania.k 02-12-2010 g. 23:51:18
    obsługa we wrocławskim massimo pozostawia wiele do życzenia. ekspedientki niechętne do udzielenia jakiejkolwiek pomocy, za kazdym razem, kiedy o coś pytam mam wrażenie, że przeszkadzam i sprawiam kłopot swoja obecnością. poza tym panuje atmosfera "wyższości", patrzenia z góry. a to tylko ekspedientki...
  • emilka 07-12-2010 g. 13:48:14
    sklep jest cudny :) uwielbiam tę markę.. ubrania sa prześliczne :) cenowo identyczne jak Mango i Zara :) ale jak dla mnie lepsze gatunkowo.. moze nie wszystkie, ale wiekszość :)
  • sylwia 07-12-2010 g. 13:49:30
    sklep został otwarty w Białymstoku! bardzo sie cieszę z tego powodu! :)
  • iza 09-12-2010 g. 11:25:01
    kocham ten sklep!
  • maja 11-12-2010 g. 16:38:58
    w białymstoku fajna obsługa, i super ze sklep juz jest. brakowało tu czegos takiego
  • ewelina 14-12-2010 g. 14:41:15
    podejscie jednej pani do klienta w białymstoku pozostawia troche do zyczenia.. ale moze miala nie najlepszy humor. Ale to nie zmienia faktu ze ubrania są świetne. I również uważam że sklep jest super i jestem niezmiernie szczęsliwa ze mamy go w białymstoku.
  • Karolyna 20-12-2010 g. 22:36:14
    W Krakowie świetna obsługa. Polecam.
  • Zosia 02-01-2011 g. 21:50:23
    A kiedy Massimo Dutti zawita do Trójmiasta ?
  • Zosia 02-01-2011 g. 21:53:29
    A kiedy Massimo Dutti zawita do Trójmiasta ?
  • Paju2 21-01-2011 g. 18:28:16
    zastanawiam sie ile zarabiaja ekspedienci-sprzedawcy w firmir massimi dutti czy da sie wyzyc z comiesiecznej pensji??? prosze o przyblizone zarobki.
  • Ewa 07-02-2011 g. 16:42:21
    Zgadzam się z Zosią, sklep powinni otworzyć w Trójmieście:) byłam ostatnio w krakowskim md i byłam zachwycona obsługą.polecam:D
  • Ala 13-02-2011 g. 01:38:41
    Cóż, we Wrocławiu nie zauważyłam, aby ekspedienci byli tak mili, ale jeśli chodzi o jakość produktów, to jest na pewno bardzo dobra aczkolwiek nie pojawiają się tam jakieś wyjątkowe ubrania czy dodatki.
  • ja i ja 18-05-2011 g. 15:23:41
    Massimo Dutti niedługo także w Manufakturze w Łodzi
  • klientka-jednak 25-05-2011 g. 08:23:48
    Ciuchy fajne, ale obsługa we Wrocławiu OKROPNA!!!Panie zainteresowane głównie sobą, prowadzą głośne dyskusje - oczywiście też z sobą, zachowują się jakby to one były klientkami z BARDZO"GRUBYMI" portfelami, "łaskawie" mogą odpowiedzieć na pytania, do wymiany!!!
  • Sale 17-06-2011 g. 07:56:52
    Uwaga! Wyprzedaż w MD właśnie ruszyła!
  • nati 22-06-2011 g. 23:49:57
    No właśnie coś wiadomo kiedy otwierają ten sklep w Manufakturze? Już nie mogę się doczekać :)
  • edyta 10-07-2011 g. 09:22:40
    w Manufakturze Massimo będzie otwarte od 15 lipca
  • neta 14-12-2011 g. 16:12:34
    Cześć czy ktoś wie kiedy MD będzie miał wyprzedaże tej zimy? Dzięki
  • :) 19-12-2011 g. 21:12:17
    MD już ma wyprzedaż od tego weekendu !
  • z 06-01-2012 g. 22:44:37
    Ciuchy maja fajne ale obsługę mają fatalną. Szczególnie przestrzegam przed arkadią chciałam wymienić sweter na inny rozmiar, panienka przy kasie tylko na mnie spojrzała nawet nie sprawdziła czy mają na stanie i od razu rzuciła że nie ma. Powiedziałam, że dzwoniłam i uzyskałam informację że są jeszcze inne rozmiary, to kazała to sprawdzić rozbawionej koleżance.
  • m. 22-02-2012 g. 20:23:46
    Massimo działa również w Częstochowie już od kilku miesięcy. Cudny sklep, i obsługa kompetentna i miła. Ekspedientki zawsze chętne do pomocy. Już zostałam tam stałą klientką :):)
  • ona 17-03-2012 g. 23:16:12
    Nie wiem o co chodzi z obsługą we Wrocławiu, ale najwidoczniej same jesteście księżniczkami co wchdzą do sklepu i myślą, że są na dworze ze służbą! Ja uważam, że obsługa w Renomie we Wrocławiu jest bardzo dobra i sympatyczna. Nie mam żadnych zastrzeżen, wręcz przeciwinie.Do Ania K "a to tylko ekspedientki..." i kto tu patrzy z góry, żenada! to się nazywa hipokryzja. Jak się tak traktuje ludzi to się potem nie powinno dziwić, że odpłacają nam tym samym!
  • CofEUBhhhEYldORzk 01-04-2012 g. 03:48:05
    Moi je trouve que tu es eevinimdnt belle sur la premie8re et la septie8me photo, une tre8s jolie expression de visage, quelque chose d’indicible que l’on pere7oit pourtant en te regardant. Bon je m’arreate le0, car je sais que ce genre de phrases fait rougir, mais pourtant c’est vrai et il faut les dire parfois, non ? (c’est pas quand on aura 80, qu’on nous le dira :)Pour ce qui est de l’e9le9phant j’aime aussi beaucoup cet animal !Question look, j’aime beaucoup la silhouette que te fait le slim, pas e9vident e0 porter, c’est vrai, mais quand on ose, c’est toujours sexy.Que de compliments aujourd’hui, allez j’arreate, mais j’ai bien aime9 ce billet !Bisous
  • nuria 24-04-2012 g. 13:53:56
    Wiecie moze kiedy zaczynaja sie wyprzedaze letnie w MD? widzialam juz dzis jak kasjerka czy menagerka ukladala kartki z wyprzedażą. Czyżby wyprzedaze zaraz sie zaczna?
  • skromna 05-05-2012 g. 10:09:21
    Do tej pory był to mój ulubiony sklep. Wczoraj byłam w Browarze i jestem zdegustowana. Miałam wrażenie, że jestem w sklepie w którym wyprzedaje się garderobę mojej babci(zapach też miał na to wpływ). Z dwunastu rzeczy które upatrzyłam sobie w katalogu w internecie (koszule, płaszcze, marynarki, spodnie) znalazłam tylko jedną... Mam nadzieję, że to była jednorazowa wpadka tego sklepu w przeciwnym razie pozostaną mi zakupy w Berlinie, a wolałabym zostawiać moje pieniądze w Polsce.
  • lili 08-06-2012 g. 17:32:26
    Zgadzam się w Poznaniu nic nie znalazłam w katalogu jest tyle butów! Natomiast w Browarze pustki ,smutno i ponuro(:a szkoda bo bym też tam zostawiła swoje pieniądze...
  • Piter 20-10-2012 g. 10:14:27
    Zna ktoś może nazwę zapachu, który odczuwalny jest w Massimo Dutti? Jest w każdym butiku, wszedzie ten sam. Nie wiem, czy na całym Świecie, ale w Polsce i Hiszpanii na pewno, a sprzedawcy nie wiedzą, lub nie chcą zdradzić.
  • b. 07-11-2012 g. 17:48:45
    Zapach rozpylany jest poprzez klimatyzację. Sprzedawcy nie mają do tego dostępu, dlatego nikt nie zna nazwy.
  • megi 11-11-2012 g. 10:45:11
    wydaje mi się, że ten zapach to Guerlain "Shalimar Parfum Initial", to piekny zapach. Pani w Duglasie stwierdziła, że w tym zapachu jest nuta irysa, a irys uchodzi za ekskluzywny zapach, więc daltego MD mogże cos podobnego rozpylac..
  • jojo 03-04-2015 g. 15:11:00
    nie to taki ambi pour pizmo
Dodaj swój komentarz
Dodaj swoją opinię:

Nick:

Treść: